1402/11/28 - 21 : 59
کد خبر: 44810
فرمانده سپاه عاشورا تاکيد کرد ،
نقش رسانه ها در ايجاد شور و شوق انتخاباتي
احرار: -فرمانده سپاه عاشورا نقش رسانه ها در ايجاد شور و شوق انتخاباتي را بسيار مهم خواند و گفت: خبرنگاران علاوه بر اينکه بايد صداي مردم باشند، بايد نسبت به اميد آفريني و انتشار اخبار و گزارش هاي مربوط به عملکردهاي مثبت دستگاه هاي مختلف نيز پاي کار باشند، چرا که پرداخت صرف به نقاط منفي براي مردم اميدبخش نيست.

سردار سرتيپ دوم پاسدار اصغر عباسقلي زاده روز شنبه در نشست هم انديشي با خبرنگاران، ارشاد و راهنمايي مردم براي حضور در عرصه انتخابات را مهمترين رسالت و وظيفه خطير رسانه ها دانست و افزود: بر اين اساس نبايد کوچکترين غفلتي در اين زمينه صورت بگيرد، چون امنيت، اقتدار و مقبوليت نظام جمهوري اسلامي وابسته به برگزاري پرشور و حداکثري انتخابات يازده اسفند است.

وي با تاييد وجود برخي مشکلات اقتصادي و معيشتي در کشور، بي عملي و بدعملي برخي از مسئولان و ظهور و بروز انواع تبعيض ها را از جمله اين مشکلات برشمرد و افزود: اما ملت آگاه و با بصيرت ايران اسلامي در سال هاي پس از انقلاب اسلامي بارها ثابت کرده اند که بدون توجه به اين مشکلات و جوسازي هاي رسانه اي دشمنان همچنان در رکاب نظام بوده و براي اقتدار کشور خود همواره در پاي صندوق هاي راي حاضر شده اند.

عباسقلي زاده مشارکت گسترده مردم در انتخابات آينده مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري را از نظر ابعاد داخلي و بين المللي بسيار مهم و حساس دانست و ادامه داد: با توجه به اينکه از مدت ها قبل رسانه هاي معاند خارج نشين، فريب خوردگان داخلي و گروهک هايي مثل منافقين اقدام به دسيسه چيني و طراحي انواع توطئه ها کرده اند، بايد در برابر اين هجمه هاي سنگين با توانمندسازي رسانه هاي داخلي ايستادگي کرده تا اهداف شوم آنها خنثي شود.

وي اظهار کرد: اکنون رسانه هاي بيگانه و نظام سلطه تمام حملات خود را متوجه انتخابات ايران کرده و کمرنگ سازي آن را نشانه گرفته اند، تا بر اساس ميزان توفيق خود در اين عرصه نسبت به اعمال موضع گيري هاي سياسي و اقتصادي وارد عرصه شده و مردم و حکومت ايران را زير فشار قرار دهند.

عباسقلي زاده مشارکت پايين مردم در انتخابات را منجر به طمع بيشتر دشمنان براي زير فشار قرار دادن ايران اسلامي ارزيابي کرد و افزود: مولفه اصلي در عرصه انتخابات آمار و ارقام است تا طبق آن محاسبات سياست خارجي کشورها به روي کشور ديگر برنامه ريزي شود، چون نشانه بارز و شفاف مقبوليت و مشروعيت هر نظام سياسي برگرفته از آمارهاي مربوط به ميزان مشارکت شهروندان است.

وي بزرگترين رويکرد دشمنان و رسانه هاي معاند درباره انتخابات ايران را معطوف به مشارکت و عکسل العمل مردم به اين مهم بيان و اضافه کرد: دشمنان نظام به خوبي مي دانند که حضور حداکثري مردم در انتخابات آينده به معني افزايش اقتدار و حفظ و يکپارچگي ملي ايرانيان بوده و مفهوم اين موضوع شکست آنها در طراحي توطئه هاي انتخاباتي است.

عباسقلي زاده گفت: چنانچه استحکام دروني نظام ناشي از برگزاري باشکوه و گسترده انتخابات بيشتر شود، اقتصاد و سياست بين الملل نيز انعطاف بيشتري براي کشورمان نشان خواهد داد و اين به معني افزايش سرمايه گذاري ها که مي تواند اقتصاد و معيشت مردم را بهبود بخشد.

وي نقش رسانه ها در ايجاد شور و شوق انتخاباتي را بسيار مهم خواند و با اشاره به اينکه خبرنگاران پل ارتباطي بين مردم و مسئولان و نمايندگان مجلس هستند، ادامه داد: خبرنگاران علاوه بر اينکه بايد صداي مردم باشند، بايد نسبت به اميد آفريني و انتشار اخبار و گزارش هاي مربوط به عملکردهاي مثبت دستگاه هاي مختلف نيز پاي کار باشند، چون پرداخت صرف به نقاط منفي به هيچ عنوان براي مردم اميدبخش نيست.

فرمانده سپاه عاشورا خواستار مطالبه گري رسانه ها تا نتيجه گيري نهايي از نامزدهاي انتخاباتي مجلس شوراي اسلامي شد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 9

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.