1402/11/03 - 22 : 13
کد خبر: 44738
استاندار آذربايجان شرقي: عقب ماندگي‌ها را جبران مي‌کنيم
احرار: استاندار جديد آذربايجان شرقي با تاکيد بر اينکه بايد ايمان و باور دروني به جمله" کار نشد نداريم" داشته باشيم، گفت: با تکيه بر همين شعار عقب ماندگي هاي استان در حوزه هاي مختلف را جبران مي کنيم.

مالک رحمتي روز سه شنبه در مراسم معارفه خود به عنوان استاندار آذربايجان شرقي، افزود: به منظور حرکت سريع براي توسعه استان نبايد منتظر رويداد و يا اتفاق خاصي از تهران باشيم و اگر مديري چنين تفکراتي دارد به شدت در مسير خطاست، چون جاي جاي آذربايجان شرقي مملو از ظرفيت هاي گوناگون اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي است که مي توان با تکيه بر آنها پيشرفت و ترقي منطقه را رقم زد.

وي با بيان اينکه با شعار نمي توان کارها را پيش برد، اظهار کرد: اميدوارم غفلت سراغ ما نيايد و از آنجائيکه نخ اعتبار دولت انقلابي و مردمي به رضايت مردم بستگي دارد، اقداماتي را در استان شروع و ادامه دهيم که موجب رضايت آحاد مردم شود.

رحمتي با ابراز رضايت و خرسندي از اعلام حمايت امام جمعه تبريز، يادآور شد: بايد در مقام عمل نشان دهيم که اين حمايت ها و رهنمودهاي بزرگان براي مسير حرکتي ما بي تاثير نيوده و در عمل همه اين توصيه ها را اجرايي مي کنيم.

وي خود را سرباز نظام جمهوري اسلامي در هر رده و پست و مقامي دانست که اين بار در کسوت استانداري آذربايجان شرقي رسالتي بس بزرگ و سنگين را بر دوش خواهد کشيد.

رحمتي از آذربايجان به عنوان خطه اي تاريخ ساز، تمدن ساز و جريان ساز در تمام اعصار ياد کرد و گفت: من با عشق به موطن خود بازگشته و آماده خدمت به مردم شريف و نجيب استان هستم.

وي خدمت در مقام استانداري را سخت ترين و سنگين ترين مسئوليت ها برشمرد و ادامه داد: بزرگترين سرمايه من در اين مسير سخت همراهي و حمايت هاي مردمي و بزرگاني همچون نماينده ولي فقيه در استان است.

رحمتي با اشاره به مجاهدت‌هاي مرحوم خرم در مسير انقلاب، دفاع مقدس، فرماندهي سپاه و خادمي مردم در کسوت استانداري، اظهار کرد: ايشان عمر خود را وقف خدمت به مردم و انقلاب کرد و همه مردم آذربايجان به خدمات ايشان واقف هستند و بنده وظيفه دارم در برابر اين مرد مجاهد سر تعظيم فرود بياورم و تلاش مي کنم همان مسير خدمتي را ادامه دهم.

معاون سياسي و اجتماعي استانداري آذربايجان شرقي نيز در ابتداي اين مراسم با اشاره به اينکه برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري مهم‌ترين پروژه سياسي است که با جديت در استان دنبال مي شود، امنيت، سلامت، مشارکت قوي و رقابت قوي را هدف اصلي برگزار کنندگان اين انتخابات بيان کرد.

تراب محمدي به کارنامه مديريت ارشد آذربايجان شرقي طي 2 سال اخير اشاره و اظهار کرد: ميزان جذب سرمايه خارجي استان 260 درصد از رشد برخوردار شده است که در اين ميان بيش از 500 واحد توليدي راکد به چرخه فعاليت بازگشته و 71  هزار شغل جديد در شهرها و بخش هاي مختلف استان ايجاد شده است.

وي با بيان اينکه نهادهاي مستقر در آذربايجان شرقي همپا و همراستا با دولت مردمي حرکت کرده و گام‌هاي ارزشمندي براي سطح رفاه و امنيت مردم برداشته است، گفت: مديريت ارشد استان ضمن شناسايي واحدهاي تعطيل شده و راکد و پروژه‌هاي نيمه‌تمام همه تلاش خود را براي احياي آنها انجام مي دهد.

محمدي گفت: بخش مهمي از فعاليت‌هاي استان، تکميل زنجيره‌هاي صنعتي و توليدي در راستاي زنجيره ارزش‌افزوده و جذب سرمايه‌گذاري و توسعه بخش معدن و دانش‌بنيان بود که همگي تحقق يافته است.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 4 + 2

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.