1402/11/03 - 22 : 10
کد خبر: 44737
براي نخستين بار در کشور؛
تراکتورسازي جزء 100 شرکت برتر در رتبه بندي شرکت هاي کشور شد
احرار: براي نخستين بار تراکتورسازي با رتبه 86 جزء 100 شرکت برتر در رتبه بندي شرکت هاي کشور انتخاب شد.

بيست و ششمين همايش رتبه بندي شرکت هاي برتر ايران IMI100 امروز دوم بهمن ماه توسط سازمان مديريت صنعتي و با حضور وزيران صمت- معدن و تجارت و اقتصاد در سالن همايش هاي سازمان صدا و سيما برگزار شد که طي اين مراسم گروه صنعتي تراکتورسازي ايران به عنوان رتبه اول شرکت ماشين آلات و تجهيزات فلزي از نظر شاخص فروش انتخاب و معرفي شد ضمن اينکه اين گروه براي اولين بار رتبه 86 را در بين مجموع کل شرکتهاي ارزيابي شده از سوي سازمان مديريت صنعتي در کشور را کسب کرده است.
مديرعامل گروه صنعتي تراکتورسازي ايران در حاشيه اين مراسم ضمن تبريک به تمامي همکارانش و مردم غيور آذربايجان شرقي گفت: توليد بيش از 29 هزار دستگاه انواع تراکتور با رشد 16 درصدي، توليد نزديک به 32 هزار دستگاه انواع موتور با افزايش 13 درصدي و توليد حدود 55 هزار تن قطعات ريخته بيش از 10 درصد در مقايسه با مدت مشابه سال قبل از اهم فعاليتهاي تراکتورسازي ايران در 10 ماهه گذشته مي باشد.
مصطفي وحيد زاده با اشاره به توليد 10 هزار انواع قطعات تراکتور و فروش 6?5هزار ميليارد ريالي حاصل از آن که به ترتيب با رشد 19 و 94درصدي همراه بود افزود: صادرات 2 هزار و 500 دستگاه انواع تراکتور به ارزش 32 ميليون دلار که اين ارقام نيز در تعداد با رشد 21 درصدي و در بحث ارز آوري با 25 درصد رشد همراه بوده، طي 10 ماهه گذشته در گروه صنعتي تراکتورسازي ايران و 12 شرکت اقماري آن به همت تک تک 6 هزار نفر پرسنل غيور شاغل در آن اتفاق افتاده است.
وي تاکيد کرد: تراکتورسازي از محل صادرات کل گروه و شرکتهاي اقماري خود بالغ بر42  ميليون دلار ارز عايد کشور کرده که اين رقم نيز در مقايسه با مدت مشابه سال قبل از رشد 12 درصدي برخوردار بوده است.
وحيدزاده يادآور شد: تراکتورسازي يک برند ملي بود و مايه مباهات و افتخار براي همه ايرانيان مي باشد که نه تنها نياز کشاورزان داخلي به اين محصول را توليد و تامين مي نمايد بلکه با حضور در بازارها و مزارع بيش از 25 کشور دنيا علي رغم تحريمهاي موجود توان و قابليتها ايران و ايراني را به نمايش گذاشته است.
گفتني است اين همايش سالانه و به منظور شکل گيري فضاي رقابتي در حوزه اقتصاد صورت مي پذيرد که براساس 33  شاخص از جمله ميزان فروش، سود آوري، صادرات،شاخص هاي بهره وري، تعداد کارکنان، نقدينگي، ارزش بازار و … شرکت هاي ايراني شامل شرکت هاي دولتي و خصوصي و همچنين شرکت هاي بورسي و غير بورسي مورد ارزيابي قرار مي گيرند.
گفته مي شود سازمان مديريت صنعتي با الهام از رسالت سازماني خود و در جهت فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و مفيد پيرامون بنگاه‌هاي اقتصادي و ترسيم فضاي روشن‌تري از کسب و کار در فضاهاي تخصصي و عمومي کشور از سال 1377 اقدام به اين رتبه بندي مي نمايد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 5

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.