1402/10/26 - 15 : 34
کد خبر: 44698
مدير شعب بانک توسعه تعاون آذربايجان شرقي:
بيمارستان بهبود آبروي بخش تعاون کشور است
احرار: مدير شعب بانک توسعه تعاون آذربايجان شرقي مجموعه شرکت تعاوني خدمات درماني گروه پزشکي نصر ( بيمارستان بهبود ) را آبروي بخش تعاون کشور خواند.

به گزارش روابط عمومي مديريت شعب بانک توسعه تعاون آذربايجان شرقي؛ مسعود کردستاني در جريان بازديد از مجموعه بيمارستان بهبود تبريز افزود: يکي از نمونه هاي موفق تعاوني در کشور اين بيمارستان است که به پشتوانه فرهنگ تعاون موفق شده است يکي از برترين و شاخص ترين مراکز درماني کشور را در تبريز ايجاد و راه اندازي کنند.

وي با تاکيد بر ويژگي هاي بخش تعاون تاکيد کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک تخصصي بخش تعاون وظيفه ذاتي خود را بر محور حمايت از شرکت هاي تعاوني استوار کرده است  که در اين راستا بيمارستان بهبود يکي از بهترين نمونه هاي شرکت هاي تعاوني موفق کشور است.

کردستاني با اشاره به اينکه سرمايه گذاري در بخش بهداشت درمان با وجود پرهزينه بودن اما آينده تاثيرگذاري دارد؛ اذعان داشت: با توجه به پيش بيني هاي جهاني صورت گرفته در بين کسب و کارهاي مختلف يکي از تاثيرگذارترين و با نفوذترين کسب و کارها اين حوزه خواهد بود.

وي ضمن دعوت از مديران مجموعه بيمارستان بهبود تبريز به همکاري بيش از پيش با بانک توسعه تعاون تاکيد کرد: اين يک افتخار براي بانک توسعه تعاون است که بتواند به يک شرکت توانمند در راستا توسعه و حمايت از پرسنل اش ارايه خدمات دهد.

اين گزارش مي افزايد، بهمن ذيجاه مديرعامل بيمارستان بهبود تبريز نيز در اين ديدار با ارايه گزارشي از فعاليت هاي بيمارستان بهبود تبريز گفت: در حال حاضر اين بيمارستان در زيربنايي بالغ بر 30 هزار متر مربع و در حوزه هاي مختلف درماني و بهداشتي به مراجعان ارايه خدمات مي کند.

وي ادامه داد: يک سري تجهيزات درماني در بهبود وجود دارد که منحصربفرد است و با تلاش هاي فراوان خريداري و در مرکز فعال شده است.

به گفته ذيجاه در حال حاضر يک هزار و 400 نفر پزشک و کادر در اين مرکز فعاليت مي کنند.

وي اضافه کرد: هم اکنون با توسعه هاي صورت گرفته روزانه بالغ بر دو هزار و 500 نفر از خدمات اين بيمارستان بهره مند مي شوند و تعداد تخت هاي بيمارستاني بهبود نيز به 150 تخت رسيده است.

وي همکاري با بانک توسعه تعاون را يکي از اهداف اين مجموعه خواند و افزود: بيمارستان بهبود به واسطه تعاوني بودن از نخستين روزهاي تاسيس ابتدا با صندوق تعاون و سپس با بانک توسعه تعاون همکاري هاي فراواني داشته است .

مدير عامل بيمارستان بهبود اذعان داشت: اميدواريم با تعامل و همکاري با بانک ضمن فرصت سازي براي پرسنل و کادر بيمارستان در طرح هاي توسعه از ظرفيت اين بانک بيش از پيش بهره مند شويم.

وي با اشاره به ارزش هاي سازماني در بيمارستان بهبود تاکيد کرد: ارزش هاي سازماني ما بر حفظ شان و کرامت انساني، رعايت اصول ايمني بيماران و کارکنان، بيمار محوري، بهبود مستمر کيفيت خدمات، رضايتمندي گيرندگان وارائه دهندگان خدمت، پايبندي به اصول اخلاق حرفه اي، ارتقاي سلامت جامعه، ارائه خدمات مبتني بردانش روز و مشارکت و کارتيمي تاکيد دارد.

اين گزارش حاکي است؛ بيمارستان بهبود تبريز (گروه پزشکي نصر) به عنوان مرکز درماني تخصصي و فوق تخصصي با حدود بيست و پنج سال سابقه و حضور بيش از ??? نفر از پزشکان حاذق و مجرب و اشتغال قريب به ??? نفر کادر درماني و پشتيباني زير نظر دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني تبريز فعاليت مي نمايد. 

بيمارستان بهبود در طي مدت فعاليت خود با بهره مندي از مجرب ترين پزشکان متخصص و فوق تخصص، کادر درماني توانا، با استفاده از امکانات و تجهيزات کاملا پيشرفته پزشکي، رعايت دقيق ضوابط و مقررات و استانداردهاي رايج بويژه در رابطه با اعتباربخشي و ايمني بيمار مشغول ارائه خدمات درماني شايسته و مطلوب به کليه مراجعين عزيز بوده و با در اختيار داشتن يکي از کاملترين پلي کلينيک هاي  تخصصي استان آماده ارائه خدمات درماني به بيماران محترم مي باشد.

در اين بيمارستان واحدهاي مختلف کلينيکي و پاراکلينيکي شامل بخشهاي اتاق هاي عمل، بستري، درمانگاه هاي عمومي، تخصصي و فوق تخصصي به طور شبانه روزي مشغول ارائه خدمات به مراجعين محترم داخل و خارج از کشور مي باشند.

اين گزارش مي افزايد، دپارتمان بيماران بين الملل IPD؛ پلي کلينيک بيمارستان؛ درمانگاه عمومي شبانه روزي ( درمانگاه هاي تخصصي، فوق تخصصي و بخش هاي بيمارستاني) ؛ خدمات پاراکلينيک از جمله: داروخانه، آزمايشگاه تشخيص طبي، بخش تصويربرداري پزشکي، دپارتمان فوق تخصصي گوارش (اسکوپي)؛  سنگ شکني برون اندامي و  فيزيوتراپي از جمله بخش هاي بيمارستان بهبود به شمار مي رود.

انتهاي پيام/

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 5 + 1

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.