1402/10/10 - 22 : 49
کد خبر: 44636
بهره‌برداري از چند طرح ترافيکي و زيست محيطي شهر تبريز
احرار: شهردار تبريز از بهره‌برداري از سه پروژه مهم شهري خبر داد و گفت: اين سه طرح شامل لندفيل شماره 2 پسماند، بهره‌برداري از 50 دستگاه اتوبوس جديد خريداري شده و همچنين افتتاح طرح ساماندهي اتوبان شهيد کسايي تبريز است.

يعقوب هوشيار امروز، 30 دي در يکصد و شصت و ششمين جلسه شوراي اسلامي شهر تبريز از افتتاح لندفيل شماره 2  پسماند به عنوان بزرگترين پروژه زيست محيطي ناتمام شهرداري در مساحتي بالغ بر 10 هکتار در پنجم بهمن ماه امسال خبر داد و اظهار کرد: اقدامات اجرايي لندفيل سوم پسماند نيز انجام يافته و پس از طي مراحل افتتاح و به بهره‌برداري مي‌رسد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به نواقص موجود در طرح ناحيه محوري، تشريح کرد: امسال اين طرح براي نخستين بار در سطح شهر اجرايي مي‌شود که همين موضوع باعث بروز نواقصي بود که سال آينده بودجه نواحي همراه با پيوست ارائه خواهد شد.

وي از برطرف شدن 800 مورد از مشکلات مردمي در نتيجه برگزاري قرارهاي خدمت شهرداري خبر داد و گفت: اين مشکلات شامل موارد متعددي بود و همچنين در سال‌جاري 2200 کوچه و خيابان با 300 هزار تن آسفالت و با هزينه ??? ميليارد تومان آسفالت‌ريزي اساسي و لکه‌گيري شد.

شهردار تبريز خاطرنشان کرد: توجه به مدارس و مشکلات جدي آن به صورت پيوست در بودجه ارائه خواهد شد که اجراي طرح‌هاي «حيات شهر» و «خانه من» براي توسعه ورزش همگاني و کتابخواني در بين شهروندان اين شهر با تجهيز کتابخانه‌هاي مدارس و ديگر امکانات سخت افزاري مدرسه‌ها در تبريز نهايي شده است.

وي از تجهيز کتابخانه 600 مدرسه دولتي شهر طي سال آينده خبر داد و افزود: اين طرح‌ها از سال آينده پس از تقديم به شوراي اسلامي کلانشهر تبريز براي نخستين بار در اين شهر عملياتي مي شود و در اجراي طرح «حيات شهر»، از ظرفيت محوطه‌هاي مجتمع‌هاي مسکوني براي تشويق ساکنان اين مجتمع‌ها براي انجام ورزش همگاني استفاده مي‌شود.

وي با بيان اينکه پروژه ساماندهي اتوبان پاسداران به صورت شبانه‌روزي پيگيري مي‌شود، مطرح کرد: تاکنون 16 کيلومتر نيوجرسي توسط شهرداري تبريز براي جاي‌گذاري در کنارگذر شهيد کسايي توليد شده و تا پايان هفته جاري نصب نيوجرسي‌هاي اين اتوبان به اتمام مي‌رسد.

هوشيار در بخش ديگري از سخنان خود از بهره‌برداري 50 دستگاه اتوبوس جديد خريداري شده خبر داد و تشريح کرد: اين اتوبوس‌ها همزمان با ميلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) به بهره‌برداري رسيده و به خطوط شهري کم برخوردار تزريق خواهد شد.

وي همچنين يادآوري کرد: سامانه جامع جمع‌آوري پسماندهاي خشک و خشکاله بهروب نيز به عنوان طرحي زيست محيطي توسط سازمان مديريت پسماند شهرداري تبريز فردا رونمايي خواهد شد.

به گفته وي در تي بي ام غربي خط دوم قطار شهري تبريز 162 متر حفاري باقي مانده است که پنجم بهمن از خط خارج مي‌شود.

انتهاي پيام

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 2

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.