1402/09/19 - 16 : 1
کد خبر: 44554
فرصت 15 روزه براي بهره مندي کشاورزان از تسهيلات خريد تراکتور
احرار: مدير بازاريابي و فروش گروه صنعتي تراکتورسازي گفت: براساس هماهنگي صورت گرفته با مرکز توسعه مکانيزاسيون براي ارائه تسهيلات به کشاورزان جهت خريد تراکتور، کشاورزان 15 روز فرصت دارند تا براي استفاده از اين تسهيلات، از جهاد کشاورزي معرفي نامه دريافت کنند.

ناصر قربانيان» روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مرکز توسعه مکانيزاسيون وزارت جهاد کشاورزي براي اين منظور برش و سهميه مختص هر استان را براساس نيازها و سياست هاي خود اختصاص داده و به تمامي سازمان هاي تابعه ابلاغ کرده است و تراکتورسازي نيز آمادگي کامل براي همکاري در اين زمينه را دارد.
وي با اشاره به اينکه تراکتورسازي بر اين اصل واقف است که تراکتور وسيله غير قابل انکار کشاورز براي توسعه کسب و کار است، اضافه کرد: کشاورز ايراني براي داشتن اين وسيله نيازمند حمايت و همراهي است که ساده ترين روش اين حمايت ارائه تسهيلات است.

قربانيان ادامه داد: باتوجه به محدوديت هاي اعمال شده طي چندسال گذشته در اين مورد و نگاه مثبت و واقعه بينانه اي که در مقطع کنوني در مرکز توسعه مکانيزاسيون وزارت کشاورزي بر حمايت از کشاورز و بخش کشاورزي وجود دارد تراکتورسازي نيز براي سرعت بخشيدن به تامين تراکتور مورد نياز کشاورزان و جبران کاستي هاي گذشته، برنامه ريزي براي تسريع در پرداخت تسهيلات به کشاورزان و تامين تراکتور را در دستور کار قرار داده است.

وي تاکيد کرد: امنيت غذايي و توسعه کشاورزي موضوعي نيست که وقفه و توقف در آن امکان پذير باشد از اين رو براي جلوگيري از متضرر شدن کشاورزان، گروه تراکتورسازي ايران در صورت احساس نياز و درخواست کشاورزان و همچنين عدم معرفي متقاضيان خريد تسهيلاتي تراکتور در مهلت مقرر، پيش فروش و عرضه مستقيم به کشاورزان را در برنامه کاري خود قرار خواهد داد.
قربانيان از روساي سازمان هاي جهاد کشاورزي خواست با توجه به اعلام آمادگي بانک کشاورزي و رئيس مرکز توسعه مکانيزاسيون جهاد کشاورزي جهت فراهم کردن امکان بهره مندي کشاورزان از تسهيلات خريد تراکتور، قبل از اتمام مهلت ياد شده و به منظور تسريع در امور کشاورزي، کشاورزان واجد شرايط دريافت تسهيلات را به تراکتورسازي معرفي کنند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 4

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.