1402/09/16 - 22 : 48
کد خبر: 44549
سرپرست اداره کل راه و شهرسازي استان:
95 درصد نهضت ملي مسکن آذربايجان شرقي در شهر جديد سهند اجرا مي‌شود
احرار: سرپرست اداره کل راه و شهرسازي آذربايجان شرقي با اشاره به تاکيدات وزارت راه و همچنين دولت سيزدهم در مورد تامين مسکن و پيشبرد پروژه‌هاي طرح نهضت ملي مسکن، گفت: 95 درصد نهضت ملي مسکن استان در شهر جديد سهند اجرا مي‌شود و با توجه به اين‌که زحمات بر دوش شرکت عمران است، اما برنامه ريزي‌ براي کاهش بار مسکن از دوش شهر جديد سهند ضرورت دارد.

سيد احمد موسوي، در ديدار مديرعامل شرکت عمران شهر جديد سهند گفت: نگاه به شرکت عمران شهر جديد سهند به عنوان مشاوران زبده و در حقيقت بازوي اجرايي ما در حوزه مسکن بوده و اميدواريم خروجي اين همدلي، خدمت‌رساني به مردم شريف استان باشد.

وي با تاکيد بر اين‌که شهر جديد سهند يک شهر خوشنام و آينده دار است، اما بايد تلاش و برنامه‌ريزي دقيقي داشته باشيم تا بار نهضت ملي مسکن از روي اين شهر برداشته شده و به طور متناسب در تمام استان توزيع شود، افزود: بايد به فکر توزيع جمعيتي مناسب در استان باشيم، چراکه اجراي حجم انبوهي از مسکن تنها در يک منطقه به پيوست‌هاي فرهنگي و اجتماعي مختلفي نياز دارد.

موسوي با تاکيد بر اين‌که بايد با هم‌افزايي و همراهي و اجراي طرح‌هاي ابتکاري و خلاقانه، نهضت ملي مسکن را در استان سرعت داده و دغدغه‌هاي مردم را نيز کاهش دهيم، ادامه داد: ايجاد شهرهاي جديد و رونق شهرهاي اطراف مي‌تواند به عنوان يکي از عوامل جلوگيري از مهاجرت مورد نظر باشد و توسعه شهرهاي جديد و گسترش بافت‌ جمعيتي به سود شهرهاي‌ بزرگ است.

فرهاد سعيدي، مديرعامل شرکت عمران شهر جديد سهند نيز در اين ديدار با تاکيد بر اين‌که به عنوان بازوي اجرايي فعال در کنار اداره کل راه و شهرسازي استان هستيم تا پروژه‌هاي نهضت ملي مسکن با کيفيت خوب و در سريع‌ترين زمان ممکن اجرايي شود، گفت: شهر جديد سهند جزو سه شهر جديد برتر در کشور بوده و در زمينه کيفيت مساکن نهضت ملي مسکن نيز جزو برترين‌ها است.

وي با اشاره به احداث بيش از 23 هزار واحد مسکوني در قالب طرح نهضت ملي مسکن در شهر جديد سهند و اختصاص زمين به ارزش هشت هزار ميليارد تومان براي پروژه‌ها توسط شرکت عمران، يادآور شد: در راستاي نظارت بر کيفيت اجراي پروژه‌ها، لايه‌هاي مختلف نظارتي چينش کرديم که هيچ موردي از چشم دور نماند و اين امر نتايج خوبي در کيفيت پروژه‌ها داشته است.

وي با استقبال از نظرات مطرح شده در خصوص کاهش بار مسکن از پيکره‌ شهر جديد سهند و ضرورت توزيع پروژه‌هاي مسکن در سطح استان، خاطرنشان کرد: شهر جديد سهند ظرفيت‌هاي بسياري دارد، اما به علت مستقر نشدن دستگاه‌هاي خدمت رسان در شهر جديد سهند، شرکت عمران به علت مسئوليت‌هاي اجتماعي به پروژه‌هاي روبنايي در حوزه فرهنگي و اجتماعي نيز ورود کرده است.

سعيدي، هزينه ريالي پروژه‌هاي نهضت ملي مسکن در شهر جديد سهند را 32هزار ميليارد تومان  عنوان کرد که مطابق قيمت بازار آزاد برابر با 50 همت مي‌شود، ادامه داد: علي رغم برخي مسائل، از برنامه‌ سال نيز جلوتر هستيم و با اين‌که بودجه امسال 280ميليارد تومان بود، اما در حال حاضر 1200ميليارد تومان پروژه علاوه بر پروژه‌هاي ملي مسکن، در شهر جديد سهند اجرا مي‌شود.

وي با تاکيد بر اين‌که طي ماه‌هاي قبل 1000قطعه در قالب طرح جواني جمعيت در استان به متقاضيان اهدا شد که 322 قطعه آن توسط شرکت عمران شهر جديد سهند تامين شده بود، خاطرنشان کرد: اساس کارمان را بر مبناي خدمت‌رساني به مردم قرار داده‌ايم و در اين رابطه تمام توان خود را به کار گرفته‌ايم.

 در اين ديدار بر همياري و هم‌افزايي بين دو مجموعه در راستاي تامين مسکن براي متقاضيان تاکيد شده و مقرر شد تعاملات سازنده بين طرفين در اين رابطه برقرار باشد.

انتهاي پيام

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 2

  آخرین اخبار
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.