1402/09/11 - 8 : 36
کد خبر: 44515
فرماندار ورزقان در ديدار با مدير شعب بانک توسعه تعاون آذربايجان شرقي:
‎ارسباران پيشران توسعه اقتصادي آذربايجان مي شود
احرار: فرماندار ورزقان با اشاره به پروژه هاي متعددي که در سطح شهرستان ورزقان در حال اجراست؛ گفت: در آينده نزديک ارسباران پيشران توسعه اقتصادي آذربايجان خواهد شد

به گزارش روابط عمومي مديريت شعب بانک توسعه تعاون آذربايجان شرقي ؛ مهدي نعمتي در ديدار با مدير شعب بانک توسعه تعاون آذربايجان شرقي افزود: شهرستان پرآوازه ورزقان به لحاظ سياسي، اقتصادي، اجتماعي و ورزشي جايگاه بسيار والايي دارد ولي متاسفانه در سال هاي گذشته آنگونه که بايد رشد و توسعه پيدا نکرده است.

‎وي ادامه داد: خوشبختانه در دوران دولت فعلي اقدامات بسيار اثرگذار و توسعه محوري در شهرستان استارت خورده است که از اين حيث شهرستان ورزقان را به يکي از عظيم ترين کارگاه هاي صنعتي کشور تبديل کرده است.

‎نعمتي با اشاره به موفقيت هاي اخير صنايع مس سونگون تاکيد کرد: قطعا سهم صنايع مس در اين توسعه بي نظير و کم نظير خواهد بود و هر مجموعه اي که بتواند در اين توسعه و رشد نقش آفريني کند قطع به يقين از محاسن و ويژگي هاي آن در آينده بهره مند خواهد شد.

‎وي ادامه داد: استراتژي توسعه منطقه بر نقش آفريني در شمال غرب کشور، منطقه و حتي کشوهاي اوراسيا و اروپايي ترسيم شده است چرا که بر اساس ظرفيت هاي موجود ترسيم اين آينده کاملا ملموس و دست يافتني است.

‎وي از فعاليت 24 واحد صنعتي در شهرک صنايع پايين دستي مس ورزقان خبر داد و افزود: 8 کارخانه اي هم که غير فعال شده بود با ايجاد انگيزه در بخش خصوصي دوباره احيا شده و مشغول فعاليت هستند؛ در حال حاضر بالغ بر 800 ميليارد ريال در اين شهرک سرمايه گذاري شده است.

‎فرماندار ورزقان با اشاره به آغاز عمليات احداث کمپ ورزشي باشگاه سونگون در ورزقان اظهار داشت: با تکميل اين کمپ در آينده نزديک اين منطقه به يکي از اصلي ترين کمپ هاي تيم هاي ورزشي در سطح ملي و بين المللي تبديل خواهد شد که اين خود در کنار ايجاد اشتغال ؛ توسعه را به همراه دارد.

‎وي ابراز اميدواري کرد: با بهره برداري و ايجاد ارزش افزوده از معادن ارزشمند منطقه ارسباران در آينده نزديک اين منطقه نقش پيشران توسعه اقتصادي شمال غرب کشور را در دست خواهد گرفت.

‎وي در ادامه با تقدير از عملکرد بانک توسعه تعاون در شهرستان ورزقان تاکيد کرد: عملکرد اين بانک در سطح شهرستان از حيث پرداخت تسهيلات تکليفي از جمله وام ازدواج ، فرزندآوري و اشتغال بسيار عالي بوده؛ فقط سهميه تخصيصي بسيار پايين است که اميدواريم آن هم افزايش يابد.

‎اين گزارش مي افزايد، در ادامه مسعود کردستاني مدير شعب بانک توسعه تعاون آذربايجان شرقي نيز با اشاره به ظرفيت هاي تنها بانک دولتي حامي بخش تعاون اظهار داشت: بانک توسعه تعاون به عنوان يک بانک صد در صد دولتي يکي از رسالت هاي اصلي اش حمايت از شرکت هاي تعاوني است از اين حيث آماده حمايت از شرکت هاي تعاوني شهرستان هستيم.

 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 9 + 9

  آخرین اخبار
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.