1402/09/06 - 12 : 14
کد خبر: 44493
تراکتورسازي و وزارت جهاد کشاورزي توافقنامه امضاء کردند
احرار: تفاهم نامه همکاري مشترک شرکت ادوات کشاورزي تراکتورسازي با موسسه تحقيقاتي و فني مهندسي وزارت جهاد کشاورزي به امضاء رسيد.

مديرعامل شرکت ادوات کشاورزي گروه صنعتي تراکتورسازي ايران در اين باره گفت: اين تفاهم نامه در جهت بهره گيري از توانمندي ها وظرفيتهاي علمي وتحقيقاتي، في مابين شرکت ادوات کشاورزي تراکتورسازي ايران و موسسه تحقيقاتي و فني مهندسي وزارت جهاد کشاورزي امضاء شد.

علي مفيد افزود: مفاد اين تفاهم نامه شامل همکاري مشاوره اي، علمي وپژوهشي مبتني بر نيازهاي علمي و فني شرکت ادوات کشاورزي با استفاده از توانمندي ها و ظرفيت هاي موسسه و با هدف توسعه محصولات جديد با تکنولوژي بالا و دسترسي به دانش فني روز مي شود.

وي به بيش از 8 مورد اهداف تعيين شده براي اين تفاهنامه اشاره و گفت: پروژه هاي مشترک تحقيقاتي و مطالعاتي در زمينه ادوات کشاورزي، همکاري مشترک براي دسترسي به دانش فني و فناوري روز، همکاري متقابل براي استفاده از تجهيزات آزمايشگاهي و ساير امکانات، برگزاري دوره ها و کارگاههاي آموزشي بر حسب نياز، برگزاري نشستهاي علمي مشترک- انتقال تجربيات و نيازهاي مشترک و تبادل افکار و اطلاعات، همکاري در زمينه هاي فني و مهندسي کشاورزي در جهت رفع مشکلات در زمينه توليد و توسعه- اصلاح محصول- اجراء در پهنه کشاورزي- مهندسي معکوس و ... ، ارزيابي کارآيي و عملکرد محصولات توليدي در عرصه کشاورزي، همکاري و ايجاد دهکده فناوري مشترک با محوريت ماشينها و تجهيزات کشاورزي و ... از اهم اهداف اين تفاهمنامه مي باشد.

به گفته مفيد به کمک اين تفاهم نامه مي توان گامي اساسي در جهت توسعه توانمنديهاي شرکت ادوات کشاورزي و همچنين توسعه و پيشرفت صنعت مکانيزاسيون کشور برداشته که منجر به بهبود بهره وري در بخش کشاورزي و بهره مندي کشاورزان از فناوريها و تجهيزات روز شده و  زمينه را براي توسعه صادرات محصولات شرکت بيش از پيش فراهم خواهد گرديد.

رييس موسسه تحقيقات فني و مهندسي وزارت جهاد کشاورزي در مراسم امضاي اين تفاهمنامه از تلاشهاي خلاقانه تراکتورسازي و تفکري که براي توسعه، مباحث تحقيقاتي و علمي حاکم بر اين مجموعه صنعتي و برند ملي قدرداني کرد و ابراز اميدواري کرد اين روند همچنان و تا ساليان متمادي ادامه داشته باشه.

حسين دهقاني سانيج از آمادگي موسسه تحقيقات فني و مهندسي با توجه به وجود امکانات و توانمندي هاي سخت افزاري و نرم افزاري در اين مجموعه جهت اجراي تفاهم نامه مذکور خبر داد.

گفتني است اين تفاهم نامه به امضاي مديرعامل شرکت ادوات کشاورزي گروه صنعتي تراکتورسازي ايران و رييس موسسه تحقيقات فني و مهندس وزارت جهاد کشاورزي رسيد. 

انتهاي پيام/

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 9 + 8

  آخرین اخبار
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
  پربازدیدترین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.