1402/05/20 - 22 : 39
کد خبر: 38991
180 هکتار از اراضي ملي در آناخاتون جنگلکاري مي‌شود
احرار: شهردار تبريز از جنگلکاري 180 هکتار از اراضي ملي در آناخاتون با هدف جلوگيري از ساخت و سازهاي غيرمجاز در اين محدوده خبر داد.

يعقوب هوشيار در هشتمين قرار خدمت از دور چهارم قرارهاي خدمت شهرداري تبريز که در منطقه ? تبريز برگزار شد اظهار کرد: برنامه شهرداري تبريز در سال جاري توسعه 600 هکتاري فضاي سبز بوده و در اين خصوص بايد سهم مناطق، نوع گونه ها، زمان کاشت و ... مشخص شود.  

هوشيار با تاکيد بر اهميت آبياري قطره اي و تخصيص اعتبار براي تحقق اين موضوع، تصريح کرد: فعاليت‌ هاي سازمان سيما، منظر و فضاي سبز شهرداري در اين زمينه بايد مستندسازي شده و مسؤل فضاي سبز هر منطقه موظف به مستندسازي از طريق تهيه روزانه يک کليپ يک دقيقه‌اي از عملکرد خود در اين حوزه است.

وي خاطرنشان کرد: پيوست فرهنگي سال 1403 بايد ويژه‌تر از امسال تدوين شود و اين فرايند ادامه يابد.   ساخت المان‌هاي پايدار و ماندگار بايد در دستور کار مناطق باشد تا المان‌هاي حجمي و هويتي متناسب با منطقه ايجاد شود. در اين بين بر اساس وعده اي که پيش از اين داده شده، سال آينده پيوست زيباسازي ارائه خواهد شد.

هوشيار در بخش ديگري از سخنان خود تصريح کرد: دوره پنجم قرار خدمت شهرداري از اول مهر آغاز مي‌شود که آخرين دوره قرار خدمت خواهد بود و صرفا براي اجراي تصميمات چهار دوره پيشين قرار خدمت است.  

وي تمام تاکيد  قرارهاي خدمت را رضايتمندي مردم دانست و افزود:  موضوعات مختلفي وجود دارد که طي قرارهاي خدمت حل شده است.  به طور مثال در حوزه پسماند دو پيمانکار قبلي بعد از 12 سال با کمک دستگاه‌هاي قضايي خلع يد شدند. اين موضوع تهديدي حيثيتي براي شهرداري تبريز شده بود.  از اين پس شاهد جهش مناسب در حوزه پسماند خواهيم بود و کسب  درآمد خواهيم کرد.

به گفته شهردار تبريز، مردم بايد در بحث‌هاي مختلف مشارکت همه‌جانبه داشته باشند و برنامه هاي اجرا شده موفق در حوزه فرهنگي و ورزشي به ديگر مناطق نيز تسري يابد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به برگزاري همايش بين المللي فرصت هاي سرمايه گذاري 2023 خاطرنشان کرد: بسته‌هاي سرمايه‌گذاري بايد آماده باشند و مناطق پيش از همايش دو تفاهم‌نامه  سرمايه‌گذاري را تبديل به قرارداد کنند.

هوشيار ادامه داد: موضوع بعدي بدنه‌سازي در منطقه 6 است چرا که يکي از ظرفيت‌هاي بزرگ سرمايه‌گذاري و گردشگري به شمار مي رود.  در خصوص شهرک امام خميني(ره) نيز بايد سياست تشويقي ارائه کنيم و نسبت به کم‌برخورداري مناطق، مشوق ها جدي تر باشند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 9

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.