1402/05/12 - 18 : 23
کد خبر: 37959
مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي آذربايجان شرقي:
120 هزار تومان اعتبار يارانه به کالابرگ الکترونيک اضافه شد
احرار: مديرکل تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعي آذربايجان‌شرقي از اضافه شدن 120 هزار تومان به طرح کالابرگ الکترونيک خبر داد و گفت در صورتي که دهک هاي اول تا سوم 200 هزار تومان از اعتبار يارانه خريد کنند، 120 هزار تومان اعتبار يارانه‌اي اضافه مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعي آذربايجان شرقي حسين فتحي اعلام کرد: مرحله جديد طرح کالا برگ با هدف مديريت فاصله تورمي توسط دولت که يکي از اهداف دولت سيزدهم، جدا کردن تورم از سفره مردم است در حال اجرا مي باشد. 

 

وي با اشاره به اينکه مرحله جديد طرح کالابرگ الکترونيک تنها مشمول دهک هاي اول تا سوم است گفت: در صورتي که خانوارهايي که 400 هزار تومان يارانه دريافت مي کنند، اگر 200 هزار تومان را از اين سبد ?? قلمي در کالا برگ خريداري کنند، مابالتفاوت تورمي توسط دولت پرداخت مي شود ضمن اينکه ?? قلم کالا در سبد ثابت و مبناي قيمت بر پايه سال گذشته است. مردم اگر 200 هزار تومان از اين11  قلم کالارا خريداري کنند، 120 هزار تومان اعتبار جديد به آنها اضافه مي شود؛ مشروط به اينکه دوباره از اين 11 قلم خريداري کنند.

فتحي افزود: به عنوان يک خريدار اگر 200 هزار تومان از اعتبار کالابرگ را خريداري کنيم 120 هزار تومان شارژ اضافه خواهد شد که بايد همان شارژ اضافي (120  هزار توماني) را از اين سبد خريداري کنيم. پس مجموع يارانه افراد 520 هزار تومان مي شود.

وي با بيان اينکه 29  ميليون نفر مشمول اين طرح در کشور مي باشند، تصريح کرد: اين طرح اکنون براي دهک هاي اول تا سوم اجرا مي شود که اميدوار هستيم از ماه آينده دهک هاي بعدي را نيز به طرح کالابرگ الکترونيک اضافه شود.

 

فتحي خاطر نشان کرد: 90  هزار مغازه و فروشگاه دراجراي اين طرح بصورت کشوري فعال شده است و مردم از طريق برنامه کاربردي «شما» شبکه ملي اعتبار با انتخاب موقعيت مکاني، مي توانند به نزديک ترين فروشگاه مراجعه کنند.

 

?مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي آذربايجان‌شرقي با بيان اينکه تمام اين طرح اختياري است گفت: در صورتي که افراد تنها 200 هزار تومان از اين کالابرگ را خريداري کنند، 120هزار تومان به آن اضافه مي شود که بايد از همين کالاها خريداري کنند در غير اين صورت همان مبلغ ??? هزار تومان در موعد مقرر واريز يارانه، قابل برداشت است.

 

وي تاکيد کرد: اين سبد 11قلم کالايي، يک سبد استاندارد است. تمرکز بر حوزه تغذيه سالم مردم است و قرار بر اين است که پروتئين ها و ويتامين ها از طريق اين سبد تامين شود و سياست هاي تشويقي و پر شدن فاصله تورمي مشروط بر اين است که مردم از اين سبد خريداري کنند.

 

براساس اين گزارش ، 11 قلم کالاي اساسي اعلام شده در طرح کالابرگ الکترونيک شير کم‌چرب بطري، پنير، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مايع، ماکاروني، برنج ايراني، لبنيات، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله است. همه خانوارهاي مشمول طرح مي‌توانند با شماره‌گيري #1463*500* از باقي‌مانده اعتبار خود مطلع شوند

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 1

  آخرین اخبار
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.