1402/05/10 - 13 : 8
کد خبر: 37949
تراکتورسازي به کمک مديريت خدمات شهري کلان شهر تبريز مي رود
احرار: مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري تبريز در حاشيه بازديد و مذاکره براي نوسازي ناوگان حوزه مديريتش گفت: تراکتورسازي ظرفيتي نه تنها براي تبريز و استان، بلکه براي کشور محسوب مي شود

مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري تبريز در حاشيه بازديد و مذاکره براي نوسازي ناوگان حوزه مديريتش گفت: تراکتورسازي ظرفيتي نه تنها براي تبريز و استان، بلکه براي کشور محسوب مي شود که مجموعه شهرداري و سازمان پسماندهاي شهرداري و در راس آن شهردار کلان شهر تبريز تاکيد بر استفاده و بهره مندي از پتانسيل اين مجموعه در ارائه خدمات بهينه و مطلوب به شهروندان دارند.

 

حبيبه هراتي افزود: در حال حاضر خدمات شهري کلان شهر تبريز با استفاده از نزديک به 170 دستگاه انواع خودرهاي خدماتي صورت مي گيرد که متاسفانه از عمر بالا برخوردار بوده و فرسوده محسوب مي شوند و بار مالي و هزينه اي و حتي سيستمي را به شهرداري تحميل مي کنند که براساس تاکيدات شهردار کلان شهر تبريز تصميم بر نوسازي اين ناوگان در دو مرحله و به تبع در سايه محقق شدن اين امر ارائه خدمات شايسته به شهروندان لايق بهترينها هستيم.

وي با اشاره به اينکه روزانه بالغ بر يک هزار و 200 تن پسماند در سطح شهرستان تبريز جمع آوري مي شود اظهار داشت: سعي داريم با برنامه هاي آموزشي و تشويقي شهروندان را براي کاهش اين رقم، همراه و هميار شهرداري کنيم.

هراتي در اين زمينه نيز از تراکتورسازي براي طراحي و توليد دستگاه زباله خشک کن استمداد ياري داشت.

در اين بازديد مديرعامل خودروسازان تراکتورسازي نيز با اشاره به ظرفيتهاي توليدي مجموعه تحت مديريتش گفت: در خودروسازان انواع خودرهاي تجاري توليد مي شود و ما آمادگي آن را داريم هر نوع خودرو با انواع کاربري که مورد نياز شهرداري باشد توليد و در اختيار اين عزيزان قرار دهيم.

سعيد پناهي افزود: همه ما در هر مسندي به دنبال آرامش، آسايش و راحتي همنوعان خود هستيم در مجموعه تراکتورسازي نيز اهداف، سياست گذاري و برنامه ريزيها همگي در اين راستا صورت مي گيرد بنابراين آمادگي هر نوع همکاري جهت رفاه حال شهروندان از کشاورز تا همه اقشار جامعه در اقصي نقاط کشور و بخصوص در شهر اولينها، تبريز را داريم.

وي خاطرنشان کرد از زمان راه اندازي خط توليد خودرهاي تجاري در گروه صنعتي تراکتوسازي ايران، انواع خودرهاي توليدي، با کاربريهاي مختلف در سيستمها و مجموعه ها از جمله واحدهاي صنعتي از صنايع توليدي تا غذايي، شهرداريهاي و ... مورد استفاده قرار گرفته و در واقع اين خودرهاي آزمايشهاي عملي خود را نيز پاس کرده اند.

گفتني است: خط توليد و مونتاژ انواع خودروهاي تجاري سبک و سنگين، کشنده و ون، در زميني به مساحت 10 هزار متر مربع، با سرمايه گذاري 2هزار و 800 ميليارد ريالي و با ظرفيت توليد 4 هزار دستگاه طي سفر رييس جمهور و با حضور ايشان در شرکت خودروسازان ديزلي گروه صنعتي تراکتورسازي ايران به بهره برداري رسيد.

شرکت خودروسازان ديزلي آذربايجان يکي از 12 شرکت اقماري گروه صنعتي تراکتورسازي ايران مي باشد که 8 شرکت در تبريز، 2 شرکت در خارج از آذربايجان شرقي و 2 شرکت در بيرون از مرزهاي ايران اسلامي، بزرگترين توليد کننده ماشين آلات کشاورزي و تراکتور از 35 تا 150 اسب بخار در کشور مي باشد که در حال حاضر 99 درصد نياز کشاورزان کشور به تراکتور را تامين و بالغ بر 45 ميليون دلار ارز آوري طي سال گذشته از محل صادرات انواع تراکتور، موتور، قطعات ريخته و ... براي کشور داشته است.

 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 5 + 9

  آخرین اخبار
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.