1402/05/08 - 23 : 40
کد خبر: 36945
رئيس شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي راه و شهرسازي آذربايجان شرقي خبر داد؛
مزار شهداي مقاومت ارس گلباران مي‌شود
احرار: : رئيس شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي راه و شهرسازي آذربايجان شرقي گفت : مزار سه شهيد مقاومت در استان آذربايجان شرقي در کنار رود ارس گلباران مي شود.

در اين جلسه حجت الااسلام صمد خليلي رئيس شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي راه و شهرسازي آذربايجان شرقي ضمن تسليت ماه محرم و ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان، حضرت اباعبدالله الحسين(ع) اظهار داشت: واقعه کربلا براي مردم ما و براي تمام آزاد انديشان و آزادگان جهان، داستان مقابله حق با باطل، مبارزه عدل با ستم و پيروزي خون بر شمشير است و عاشورا حماسه مکرر تاريخ انسان و تمام روزها عاشورا و تمام ماه ها محرم و تمام سرزمين‌ها کربلا است.

 

خليلي از برگزاري يادبود شهداي پل آهني جلفا در سال (1320) خبر داد و افزود: اين شهدا سه مرزبان غيور وظيفه پاسداري از اين مرز را بر عهده داشته اند، پس از آن که ارتش روس ها براي ورود به خاک ايران به پل آهني جلفا- نخجوان که عملا تنها و بهترين محل عبور از رود پر خروش ارس در اين ناحيه است نزديک مي شوند، که مقاومت دو روزه اين سه دلاور آغاز مي شود.

 

وي با اشاره به اينکه اين مرزبانان غيور و شجاع مرزهاي ايران با اشراف به پل، دو روز تمام براي دفاع در مقابل روسها نيز شجاعانه مقاومت کردندو در نهايت به شهادت نائل امدندکه پيکر اين سه سرباز دفاع در همان محل مقاومت با احترام به خاک سپرده شده که امروزه نشانه ديگري از غيرت و شجاعت جوانان ايران عزيزمان است.

 

ايشان بااظهار اينکه هرچند امروز يادمان شهداي مرزباني جلفا در جوار رود ارس به يکي از مراکز پربازديد گردشگري استان تبديل شده و سالانه ميليون ها مسافر در گذر از اين منطقه مرزي به مقام شامخ مدافعان وطن اداي احترام مي کنند و به روح بلند آنها درود مي فرستند.

 

وي در جلسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي راه و شهرسازي استان اظهار کرد: روابط عمومي يک وظيفه برجسته مديريتي است که مي‌تواند به عنوان بازوي اصلي مديران دستگاه‌ها در دستيابي اهداف ايفاي نقش کند.

 

خليلي افزود: روابط عمومي ها مي توانند افکار عمومي و ديد مثبت آنان را نسبت به عملکرد دستگاههاي اجرايي افزايش دهند و آيينه تمام نماي عملکرد دستگاههاي اجرايي باشند.

 

رئيس شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي راه و شهرسازي آذربايجان شرقي ادامه داد: مسئولان و کارشناسان روابط عمومي ادارات بايد همواره با رصد رسانه هاي نوشتاري، ديداري و شنيداري مطالب و مسائل روز را به صورت دسته بندي به مدير سازمان ارايه و در اين زمينه همفکري و هم افزايي کنند.

 

حبيب عبدلي مديرکل هواشناسي استان آذربايجان شرقي: روابط عمومي ها مغز متفکر و زبان گوياي سازمان ها هستند

 

مديرکل هواشناسي استان آذربايجان شرقي در چهارمين جلسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي راه و شهرسازي استان افزود: روابط عمومي ها مغز متفکر و زبان گوياي سازمان ها هستند.

 

حبيب عبدلي مديرکل هواشناسي استان آذربايجان شرقي افزود: روابط عمومي ها درحوزه برون سازماني و درون سازماني وظايف مهمي را برعهده دارند که در حوزه درون سازماني بايد تلاش کنند.

 

وي افزود: روابط عمومي ها خود در درون سازمان تفاهم،همدلي،دستور کار مشترک،تاثير گذاري وبرنامه را سرلوحه قرار دهند.

 

 عبدلي اظهار کرد: هنر خوب فهميدن،دانستن و توانستن را روابط عمومي ها بايد به درستي اجرا کنند.روابط عمومي ها بايد قابليت ها،توانايي هاي سازمان را بازگو کنند و براي مخاطبان مختلف بسته هاي مختلف خبري و اطلاع رساني به تناسب آنها تهيه و با روش هاي هنرمندانه اطلاع رساني کنند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 8

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.