1402/05/07 - 14 : 9
کد خبر: 36936
افزايش ساعات خدمات رساني مترو تبريز
احرار: مديرعامل سازمان حمل و نقل ريلي تبريز از تحقق وعده افزايش ساعات خدمات رساني در فاز سوم خط 1 متروي تبريز از چهاردهم مرداد ماه خبر داد.

يعقوب وحيدکيا افزود: با جذب و بکارگيري بخشي از نيروهاي تازه و وارد شدن به بدنه سازمان و استقرار در ايستگاه‌ها، از روز شنبه چهاردهم مرداد ماه ساعات خدمات رساني در فاز سوم حد فاصل سه راه امين تا شهرک نور لاله از ساعت ? صبح تا 14 ظهر خواهد بود که پيش از اين از ساعت ?? تا ?? بود.
وي افزود: به تدريج تا پايان شهريور با وارد شدن نيروهاي مورد نياز ديگر، مجموعه سازمان حمل و نقل ريلي به وعده افزايش خدمات رساني در فاز سوم به صورت تمام وقت جامه عمل مي‌پوشاند.
 يعقوب وحيدکيا با اشاره به تاکيد شوراي اسلامي و شهردار کلانشهر تبريز بر رعايت اصل صداقت و شفافيت تصريح کرد: متروي تبريز پس از استقرار مجموعه حاضر مديريت شهري در زمينه حمل و نقل ريلي به تمام وعده‌هاي خود جامه عمل پوشانده و امروز همکاران ما با تلاش مضاعف، ساعات خدمات رساني را در فاز سوم خط يک از دوساعت به هشت ساعت رسانده‌اند.
وي افزود: شايد در نگاه اول اين افزايش ساعت کار ساده‌اي متصور باشد اما براي نيل به اين هدف مهم، سيستم پيچيده‌اي از نيروي انساني مرکز کنترل فرمان، راهبران قطار، مديريت فرايند خدمات رساني و مترو سيستم نياز است تا بتوانيم سفري ايمن و راحت براي شهروندان فراهم آوريم.
 وي در پايان گفت: همان طور که قول داده‌ايم تا پايان شهريور ماه سال جاري نيز تلاش خواهيم کرد تا در فاز سوم خط يک نيز مانند فاز اول و دوم، خدمات رساني تمام وقت به شهروندان فهيم و ارجمند ارائه دهيم وهمچنين با نصب و راه اندازي سيستم جايگزين سيگنالينگ در فازسوم، ازمهرماه سال جاري شاهدکاهش سرفاصله قطارها در طول خط يک خواهيم بود.
خط يک متروي تبريز به طول ??.? کيلومتر به سه فاز تقسيم مي‌شود که فاز اول حد فاصل ائل گلي تا ايستگاه استاد شهريار، فاز دوم شامل ايستگاه دانشگاه تا ميدان ساعت و فاز سوم نيز حد فاصل ايستگاه ميدان کهن (سه راه امين) تا شهرک نور لاله است.
در فاز اول و دوم ساعت خدمات رساني از ساعت 6 صبح تا 9 شب و در فاز سوم نيز از ساعت 10 الي 12 ظهر بود که از 14 مرداد با افزايش هشت ساعتي از 6صبح تا 14 ظهر خواهد بود.
انتهاي پيام/

 افزايش ساعات خدمات رساني مترو تبريز منابع محلي

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 1

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.