1402/03/25 - 0 : 15
کد خبر: 36796
معاون گروه صنعتي تراکتور سازي تبريز خبر داد؛
هدف‌گذاري براي توليد 40 هزار دستگاه تراکتور
احرار: معاون گروه صنعتي تراکتور سازي تبريز از هدف‌گذاري براي توليد 40 هزار دستگاه تراکتور در سال جاري خبر داد و گفت: با توجه به اين هدف زيرساختهاي لازم تعبيه شده است تا رکور جديدي در تاريخ تراکتورسازي به ثبت برسانيم.

 امير جديري درخصوص پروژه هاي رو نمايي شده گروه صنعتي تراکتور سازي گفت: يکي از پروژه هاي رونمايي شده، تراکتور شاليزار بود  که جزو تراکتورهاي سبک در خانواده تراکتورهاي محصولات تراکتورسازي دسته بندي مي کنيم که با نام تجاري تيلماز درجريان دومين سفر رييس جمهور به تبريز رونمايي شد.


 وي يادآوري کرد : توليد و تکوين محصول بدست مهندسان حوزه و مهندسي و تحقيق و توسعه شرکت که کار طراحي و تهيه مستندات مهندسي را انجام مي دهند،  و همچنين موتور محصول به دست موتور سازان از شرکت هاي مهم گروه صنعتي ترکتور سازي طراحي شد و بسياري از اجزاي ديگر نيز  توسط هاي خدمات صنعتي و شرکت تامين قطعات ساخته شد.


معاون گروه صنعتي تراکتور سازي تبريز  با بيان اينکه کل فرايند طراحي و ساخت بدست متخصصان داخلي روي داد گفت : اين خودباوري و توانايي يکي از افتخارات بسيار مهم و يکي از دستاوردهاي  گروه صنعتي تراکتورسازي محسوب مي شود.


  جديري افزود :  در مورد فازهاي انتقالي  طراحي و ساخت نمونه هاي مهندسي که در عرض 9 ماه اتفاق افتاد يکي از دستاوردهاي مهم و آزمون هاي بزرگ براي مديريت، کنترل و اجراي پروژه هاي مشابه است .


وي از پروژه اکسل  و محور جلو تراکتور سنگين  يا ITM 1500 که در دومين سفر رييس جمهور رونمايي شد نيز ياد کرد و در اين خصوص گفت: محور جلو تراکتور سنگين يکي از محصولات شرکت هاي خارجي ايتاليايي است که  به علت تحريم از تحويل اين محور به گروه تراکتورسازي  خود داري کرد و  با توجه به تعهد تراکتور سازي ايران براي تحويل تراکتور به ساير کشورها ، اقدام به واردات آن از شرکت هاي چيني کرد  و نهايتا  تصميم استراتژيک  بر اين شد که اين محور بدست مهندسان شرکت ساخته شود.


 او همچنين از پروژه  توليد موتورهاي صنعتي ياد کرد و گفت : تا قبل از اين پروژه در واقع موتور هاي ما  با کاربري صرفا کشاورزي و بعضا کاربري هاي نزديک کشاورزي، توسط شرکتهاي کمباين سازي و ليفتراک سازي و محصول توليد مي شد و با توجه به نيازي که وجود داشت شرکت موتور سازان اقدام به ساختن  موتورهاي صنعتي با کاربري هاي مختلف در زمينه هاي مختلف نمود.


جديري همچنين با اشاره به  کاميونت يوجين به عنوان آخرين طرح رونمايي شده  در سفر رييس جمهور به تبريز گفت : اين کاميونت  به عنوان يکي از کاميونت هاي بود که در محل جديد تجهيز شده‌است  و گام هاي جدي براي توليد اين کاميونت برداشته شده است.

 وي با بيان اينکه يکي از درخشانترين کارنامه هاي تراکتورسازي شکستن رکورد توليد تاريخ تراکتور سازي است يادآوري کرد : سال گذشته نزديک به 3500 دستگاه تراکتور توليد کرديم که در طول تاريخ  تراکتور سازي از بدو تاسيس بي نظير است.

وي ادامه داد :  يکي از رکوردهايي که  در شرکت موتوسازان ثبت شد  درخصوص آمار ميانگين توليد تراکتور در يک روز بود که به 80 عد  مي رسيد و امروزه  به 140 دستگاه  مي رسد.  

جديري  افزود : در سال جاري براي توليد  40 هزار تراکتور هدفگزاري و با توجه به هدف زيرساختهاي لازم تعبيه شده است تا رکود جديدي در تاريخ تراکتورسازي به ثبت برسانيم.

معاون گروه صنعتي تراکتور سازي تبريز همچنين گفت : در زمينه پروژه ها بخصوص در زمينه مهندسي پروژه ها  هدفگزاري هايي براي  توليد محصولات جديد در  زمينه سبد محصولات تراکتور  و ساير محصولات شده است  چرا که تراکتور سازي به سمت گسترده تر کردم محصولات خود پيش مي رود .

 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 4 + 4

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.