1402/03/24 - 21 : 42
کد خبر: 36795
رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان خبر داد؛
جذب6.4 همت از اعتبارات سفر اول رئيس جمهور به آذربايجان شرقي
احرار: رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي آذربايجان شرقي، مجموع اعتبارات مصوب سفر اول رئيس جمهور به استان را 22 همت اعلام کرد و گفت: از اين رقم تاکنون ?.? همت از منابع مختلف جذب شده است.

محمد فرشکاران به شفاف سازي اعتبارات مربوط به سفرهاي اول و دوم رئيس‌جمهور به استان پرداخت و اظهار کرد: در دور اول سفرهاي رياست جمهوري 22 همت اعتبار براي پروژه هايي که ساليان سال در استان نيمه تمام باقي مانده بودند، مصوب شد.

وي با بيان اينکه اين اعتبارات در هر صورت براي استان هزينه مي شود، افزود: دوره زماني اين اعتبارات که بخش عمده آن ملي هستند سه ساله است.

فرشکاران تصريح کرد: سال اول از محل اعتبارات سفر، رقم مشخصي براي پيشبرد پروژه‌ها وارد استان مي‌شود و تا کنون ?.? همت از منابع مختلف جذب شده است که عمده آن به سازمان برنامه و بودجه کشور و اعتبارات استاني مربوط مي‌شود.

اين مسوول در ادامه با اشاره به اهميت و آثار سفر رئيس جمهور به استان اذعان داشت: در سال ???? مجموع اعتبار مصوب استان رقم يک هزار و ??? ميليارد تومان بوده و ?? درصد اين اعتبار جذب شد که ?? درصد آن نيز به صورت اوراق بوده است؛ اما در سال 1401 علاوه بر اعتبارات استاني تنها از بابت اعتبارات سفر که از منابع مختلف تامين شده ?.? همت اعتبار جذب استان کرده‌ايم.

رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي آذربايجان شرقي با اشاره به اينکه اگر اين رقم را با اعتبارات عمومي جمع ببنديم در واقع نزديک به 10 همت اعتبار وارد استان شده که رقم بسيار چشمگيري است، متذکر شد: ندانستن اين اتفاقات و وارونه جلوه دادن حقايق از طريق تعاريف غيربودجه اي به دور از انصاف بوده و عملکرد استان را زير سوال مي‌برد.

 

9.3  همت اعتبار مصوب، عايدي سفر دوم رئيس جمهور به آذربايجان شرقي

 

فرشکاران در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود مجموع اعتبارات مصوب سفر دوم رئيس جمهور به آذربايجان شرقي را 9.3 همت اعلام و اظهار کرد: با توجه به جذب 100 درصدي اعتبارات و اجراي کامل مصوبات سفر قبلي، احتمال افزايش اين رقم نيز وجود دارد.

وي در عين حال خاطرنشان ساخت: اين رقم جداي از 22 همت مصوب سفر قبلي و مربوط به اعتبارات دور دوم سفرهاي رياست جمهوري به استان‌ها است.

رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي آذربايجان شرقي با بيان اينکه راه اندازي و تجهيز کارگاه پروژه‌هايي که 15 تا 20 سال عمر دارند و به مرحله اجرا نرسيده اند سخت تر از شروع پروژه هاي جديد است، تاکيد کرد: دوره زماني اعتبارات سه ساله بوده و تصور جذب اين ميزان اعتبار در طول يک سال کاملاً غير منطقي به نظر مي‌رسد.

فرشکاران مدعي شد: تلاش ما اين است که در سال 1402 نيز جذب اعتبارات مصوب به ميزان 100 درصدي صورت گيرد.

 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 6

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.