1402/03/21 - 17 : 43
کد خبر: 36777
تخصيص 2 هزار ميليارد ريال براي ورزش آذربايجان شرقي
احرار: مديرکل ورزش و جوانان آذربايجان شرقي گفت: در سفر دوم رئيس جمهور به آذربايجان شرقي، نزديک به 2 هزار ميليارد ريال اعتبار به حوزه ورزش استان تخصيص داده شد.

حبيب ستوده نژاد ظهر امروز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در جريان سفر دور دوم رياست جمهوري به آذربايجان شرقي نزديک به 2  هزار ميليارد ريال براي تکميل طرح‌هاي ورزشگاه 5  هزار نفري اهر، استاديوم هريس، سالن ورزشي زرنق و ايجاد زمين چمن مصنوعي براي فوتسال در شهرستان‌هاي استان تخصيص داده شد.

 

مديرکل اداره ورزش و جوانان آذربايجان شرقي با بيان اينکه هزينه‌هاي ذکر شده از محل مشارکت‌هاي اجتماعي تأمين خواهد شد، عنوان داشت: در سفر نخست رئيس جمهور به استان ? هزار و ??? ميليارد ريال براي حوزه ورزش استان تخصيص داده شده بود که از اين مقدار يک هزار و ??? ميليارد ريال براي بهسازي و مرمت وضعيت ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز تعيين شده بود که ظرف سه سال يعني هر سال 400  ميليارد ريال تخصيص داده شده بود و سال گذشته بيش از 400 ميليارد ريال براي تکميل و مرمت اين ورزشگاه هزينه شده است.

 

ستوده نژاد در خصوص شرايط تعويض چمن ورزشگاه يادگار امام نيز اذعان کرد: اين موضوع با اعلام همراهي اداره کل جهاد کشاورزي استان در خصوص قرنطينه و مشکل آفتي تا پايان هفته جاري تعيين تکليف خواهد شد چرا که يک شرکت خارجي قرار است زمان و شرايط تعويض چمن ورزشگاه را اعلام نمايد تا در اين مورد تصميم گيري شود.

 

وي با اشاره به قول وزير ورزش و جوانان در سفر دوم رئيس جمهور به استان در خصوص مشکلات واردات چمن رولي، يادآور شد: اگر اين موضوع مشکل گمرکي داشت از تهران حل خواهند کرد.

 

ستوده نژاد در خصوص واگذاري ورزشگاه يادگار امام اظهار کرد: باشگاه تراکتور در اولويت واگذاري اين ورزشگاه قرار دارد در غير اين صورت به شهرداري تبريز که اعلام آمادگي کرده است واگذار خواهد شد اما تاکنون مديران باشگاه تراکتور پاسخي به نامه رسمي اين اداره نداده‌اند.

 

وي در مورد نحوه واگذاري ورزشگاه توضيح داد: در اين مورد استعلام‌هايي از باشگاه سپاهان و ورزشگاه نقش جهان که در اختيار اين باشگاه است گرفته‌ايم.

 

مديرکل اداره ورزش و جوانان آذربايجان شرقي با اشاره به اينکه هزينه نگهداري اين ورزشگاه ماهانه حدود ?? ميليارد ريال است، بيان کرد: بخش خصوصي بهتر مي‌تواند اين هزينه را تأمين کند و در طول سفر وزير ورزش و جوانان به استان اجازه اين واگذاري را شفاهي گرفته‌ام.

 

وي در پاسخ به اين سوال که آيا تا به حال از باشگاه تراکتور هزينه‌اي براي بازي در اين ورزشگاه گرفته شده است؟ افزود: با اينکه بستن قرارداد و داشتن زمين مسابقه براي انجام بازي‌هاي خانگي يکي از شرط‌هاي صدور مجوز براي حضور در ليگ برتر است، اما تاکنون ريالي از اين باشگاه گرفته نشده است و به عنوان مساعدت بخش دولتي به بخش خصوصي، هزينه‌هاي اجاره زمين بخشوده مي‌شد.

 

ستوده نژاد در مورد تعويض تارتان پيست دو و ميداني ورزشگاه يادگار امام اذعان داشت: هزينه تعويض تارتان در حساب شرکت توسعه و تجهيز ريخته شده است که پارسال حدود 100  ميليارد ريال بود ولي امسال 250ميليارد ريال برآورد شده است.

 

ستوده نژاد اعلام کرد: در حاشيه بازديد وزير ورزش از اماکن ورزشي سطح استان مشکل تيم فوتبال تراکتور و همچنين ماشين سازي را با وزير ورزش در ميان گذاشتم و گفتم که مالکيت باشگاه ماشين سازي بهتر است به کارخانه بازگردد و وزير ورزش و جوانان نيز قول دادند تا هم موضوع تراکتور و هم ماشين را پيگير باشند و اعلام کردند هر مشکلي در مورد بازي‌هاي آسيايي تراکتور که در استان قابل حل نبود از تهران پيگيري خواهيم کرد

 

 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 6 + 2

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.