1402/01/25 - 20 : 29
کد خبر: 35378
فرمانده ارتش: روز قدس فلسطين را جهاني کرده است
احرار: فرمانده ارتش جمهوري اسلامي ايران با بيان اينکه راهپيمايي روز قدس نمادي از درگيري جبهه کفر با اسلام است، گفت: روز قدس فلسطين را جهاني کرده و مانع فراموشي آن شده است.

امير سرلشکر عبدالرحيم موسوي روز جمعه در سخنراني پاياني روز قدس در تبريز با درود به مردم آذربايجان، گفت: راهپيمايي باشکوه، عظيم و کم نظير امروز يکبار ديگر بصيرت، غيرت و عزت و ولايتمداري تبريزي ها را پيش مردم جهان به نمايش گذاشت.

وي با بيان اينکه مردم تبريز در طول تاريخ طلايه دار مبارزه با استبداد و ستم و ظلم بوده اند، اظهار کرد: آذربايجان يکي از مهم ترين پايگاه هاي انقلاب بوده و هست.

فرمانده ارتش خاطرنشان کرد: مردم اين خطه در حراست از انقلاب، در دفاع مقدس و دفاع از حرم نقش مهمي داشته اند و تقديم ?? هزار شهيد گواه اين ادعاست.

وي ادامه داد: جوانان غيور اين خطه در لباس نظامي در نقاط مختلف کشور مشغول حراست از کشور هستند و هزاران کيلومتر در آن سو، در عرشه ناوها براي تداوم افراشته ماندن پرچم کشور مشغول خدمتند.

امير موسوي با بيان اينکه خدا را شکر مي کنم که امروز توفيق يافتم تا ذره اي از عظمت مردم تبريز باشم، گفت: روز قدس يادگار امام راحل است و هرچه زمان مي گذرد ژرفاي انديشه و راهبردي اين نام گذاري بيشتر نمايان مي شود.

وي با بيان اينکه روز قدس نمايانگر اهميت مساله فلسطين در جهان است و منحصر به اشغال يک سرزمين نيست، گفت: دشمنان با تبليغات گسترده سعي دارند موضوع فلسطين را به فراموشي بسپارند و رژيم غاصب را در حاشيه امن قرار دهند و جنايت کنند.

فرمانده ارتش جمهوري اسلامي ايران تاکيد کرد: بر اين اساس هر سال روز قدس بايد باشکوه تر برگزار شود تا رژيم اشغالگر قدس نابود شود.

وي با اشاره به اينکه بيش از هفت دهه از توطئه استعمار در منطقه مي گذرد، افزود: در اين مدت کشورهاي مدعي حقوق بشر از رژِيم صهيونيستي حمايت کرده اند و فلسطين تنها سرزميني است که در آن مکرر حقوق بشر نقض مي شود.

سرلشکر موسوي گفت: فرياد خشم و مرگ بر اسراييل وظيفه همه مسلمانان و آزادي خواهان و انسان دوستان است.

وي با بيان اينکه تا کنون چند ميليون انسان از زن و مرد و پير و کودک فلسطيني شهيد و مجروح و زنداني شده اند، گفت: کدام انسان آزاده اي است که اين همه ظلم و ستم را ببيند و بشنود و فرياد بر نياورد.

وي با بيان اينکه به حکمت انسانيت اعلام انزجاز از اين رژيم نامشروع براي هر انساني واجب است، گفت: وظيفه اسلامي است مگر مي شود مسلمان باشيم و سکوت کنيم بر هر شخص و بر هر سازمان مسلمان و دولت مسلماني واجب است که به حکم قرآن و پيامبر ، به مقابله با رژيم صهيونيستي به پا خيزد و شر آن را دفع کند.

ثبات و امنيت و آرامش در سايه اتکا به ملت و روابط با کشورها حاصل مي‌شود

فرمانده ارتش با بيان اينکه اضمحلال رژيم صهيونيستي، منطقه غرب آسيا را امن تر مي کند، اظهار کرد: ثبات و امنيت و آرامش در سايه اتکا به ملت و روابط با کشورها حاصل مي‌شود.

وي با بيان اينکه اين رژيم در هرکجا حضور داشته باشد موجب ناامني مي شود، گفت: ايران رابطه با جمهوري آذربايجان را براي صلح منطقه مهم مي داند.

وي با بيان اينکه احترام به مرزها و حسن همجواري همواره مورد تاييد ايران بوده و اهميت بالايي دارد، گفت: روابط دو کشور بر پايه حسن همجواري و دوستي بوده است.

فرمانده ارتش با بيان اينکه رژيم اسراييل در پايان راه خود به دنبال آن است که کشورهاي بيشتري را به حفره آتش بکشد، گفت: وضعيت جبهه مقاومت بهتر شده و کفه سنگين به نفع اين جبهه است و ظهور نسل جديد و تنوير افکار عمومي موجب شده رژيم اشغالگر در انزوا قرار گيرد.

سرلشکر موسوي با اشاره به اينکه در آستانه روز ارتش قرار داريم، خاطرنشان کرد: اولين مناسبتي که بعد از انقلاب براي سازماني تعيين شد از سوي امام براي ارتش بود.

وي اظهارکرد: نقش ارتش در دفاع از تماميت ارضي کشور و در دفاع مقدس و مقابله با ضد انقلاب همچنين دفاع از حرم و امداد در حوادث غيرمترقبه مهم بوده است.

امير موسوي گفت: ارتش جمهوري اسلامي ايران محصول اعتماد حضرت امام و حمايت رهبر انقلاب است که به گواه بسياري از آگاهان مردمي ترين ارتش جهان است.

وي با اشاه به اينکه ارتش با الهام از سيد الشهدا ?? هزار شهيد تقديم انقلاب کرده است، گفت: ارتش آماده جانفشاني در دفاع از ايران اسلامي است و طبق فرمايش رهبر ارتش شعار ارتش فداي ملت را عينيت بخشيده است.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 4

  آخرین اخبار
بدرقه شهداي خدمت+عکس
متفکرآزاد: بدرقه رئيس جمهور و همراهان توسط مردم آذربايجان شرقي در تاريخ ماندگار شد
برگزاري امتحانات نهايي از «شنبه»
محدوديت هاي ترافيکي مراسم بدرقه شهدا در کلانشهر تبريز
روز چهارشنبه سراسر کشور تعطيل شد
مراحل پاياني امدادرساني به حادثه سقوط بالگرد رئيس جمهوري و انتقال پيکر شهدا
تراب محمدي سرپرست استانداري آذربايجان شرقي شد
پيام تسليت اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار تبريز در پي شهادت رئيس‌جمهور و هيئت همراه رئيس جمهور
کليه ادارات و دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان تبريز فردا تعطيل است
«تراب محمدي» سرپرست استانداري آذربايجان شرقي شد
  پربازدیدترین اخبار
مراحل پاياني امدادرساني به حادثه سقوط بالگرد رئيس جمهوري و انتقال پيکر شهدا
پيام تسليت اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار تبريز در پي شهادت رئيس‌جمهور و هيئت همراه رئيس جمهور
فردا صبح پيکر شهدا در تبريز بدرقه مي شود/ اقامه نماز توسط رهبري
محدوديت هاي ترافيکي مراسم بدرقه شهدا در کلانشهر تبريز
روز چهارشنبه سراسر کشور تعطيل شد
تراب محمدي سرپرست استانداري آذربايجان شرقي شد
عبور پيکر شهداي خدمت از ميان خيل جمعيت
برگزاري امتحانات نهايي از «شنبه»
متفکرآزاد: بدرقه رئيس جمهور و همراهان توسط مردم آذربايجان شرقي در تاريخ ماندگار شد
بدرقه شهداي خدمت+عکس
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.