1391/12/3 - 12 : 15
کد خبر: 273
افزايش 53 درصدي پيشنهادات و درخواست مردم از پليس
مردم آذربايجان ‌شرقي 10 هزار بار با 197 پليس ارتباط برقرار کردند
فرمانده انتظامي استان آذربايجان‌شرقي از افزايش 14.2درصدي تماس مردم با سامانه 197 در 11 ماهه امسال خبر داد و گفت: براساس آمار موجود در اين سامانه، 53 درصد پيشنهادات و درخواست از پليس رشد يافته است.
به گزارش احرارنيوز مسعود خرم‌نيا در حاشيه بازديد خبرنگاران از مرکز نظارت همگاني پليس (197) با اشاره به اينکه 197 سيستمي کنترلي و نظارتي در ناجا است، اظهار کرد: اين مرکز زمينه ساز خودآگاهي در بدنه ناجا شده است.
 
وي تصريح کرد: ماهيت و تنوع ماموريت‌هاي ناجا ايجاب مي‌کند که سيستم‌هاي نظارتي و کنترلي متعددي براي کنترل فعاليت‌هاي کارکنان وجود داشته باشد.
 
خرم‌نيا با بيان اينکه  يکي از اين مجموعه‌ها که با فعاليت مستمر خود توانسته اعتماد مردم را نسبت به پليس جلب کند مرکز نظارت همگاني 197 است، افزود: اين مرکز براي مردم فرصت است از اين نظر که بتوانند پيشنهادات، انتقادات و نظرات خود را به صورت آزادانه براي بهبود روند کاري ارائه دهند. همچنين 197 از اين جهت براي نيروي انتظامي داراي اهميت است که مي‌تواند بازخوردها را از مردم که به عنوان صاحبان اصلي انقلاب و نظام هستند دريافت کند و بتوانند مشکلات را اصلاح کنند.
 
وي ادامه داد: ما بر اين باوريم بدون کسب نظر مساعد مردم نمي‌توان اشکالات را برطرف کرد و 197 امروز اين امکان را پديد آورده تا به موقع از مشکلات آگاهي پيدا کنيم و با خودآگاهي اقدام به رفع معضلات کنيم.
 
خرم‌نيا ‌فعاليت‌هاي 197 در استان آذربايجان‌ شرقي ‌را خوب ارزيابي کرد و گفت: وجود اين مرکز که منجر به نظارت مردمي بر عملکرد ناجا مي‌شود بسيار مهم است چرا که شنيدن صداي مردم باعث اثربخشي بيشتر ماموريت‌ها و برنامه‌هاي نيروي انتظامي مي‌شود.
رئيس پليس آذربايجان‌شرقي با اشاره به اينکه مردم ولي نعمت ما هستند، تصريح کرد: تلاش ما همواره خدمت‌رساني بهتر به آحاد مردم است و مرکز نظارت همگاني نيروي انتظامي که در واقع، کنترل جامعه بر عملکرد ناجا است، مي‌تواند اين امر را محقق کند.
 
اين مقام مسئول، از 197 به عنوان يکي از مراکز نظارتي موفق در نيروي انتظامي نام برد و گفت: اين مرکز از مردم مي‌خواهد پليس ما باشد که اين نشانگر نظارت جدي بر عملکرد پليس خصوصاً واحدهاي عملياتي و تاکتيکي مي‌باشد؛ طبيعي است اين امر موجب مي‌شود عملکرد ماموران بهتر و منطقي‌تر شده و از سوي ديگر پليس در اجراي ماموريت‌هايش موفق‌تر باشد.
 
وي گفت: 197 از همه ابعاد موجب افزايش ارتقاء سطح کارايي و بهره‌وري نيروي انتظامي شده است.
 
خرم‌نيا افزود: روزانه تماس‌هاي بسياري از طرف شهروندان با سامانه 197 برقرار مي‌شود و آنان مشکلات، انتقادات و پيشنهادات خود را به راحتي با مسئولان انتظامي مطرح مي‌کنند که اين رويه در بهبود عملکرد و ماموريت‌هاي ناجا بسيار موثر خواهد بود.
 
وي با اشاره به روش‌ها و ابزارهاي برقراي ارتباط با سامانه 197 اشاره کرد و گفت:  تلفن سه رقمي 197 در سراسر کشور براي ايجاد ارتباط با مردم با پليس پيش‌بيني شده و‌ در طول شبانه‌روز به صورت از ساعت 7.30 تا 20 کاربر زنده و از ساعت 20 تا 7 روز بعد به صورت تلفن گويا مردم مي‌توانند تماس برقرار کنند.
 
خرم‌نيا ‌پيامک 30000197‌، پست الکترونيک info@police.ir، صندوق پستي 197-51385، ناظران مردمي و مراجعه حضور را از ديگر شيوه‌هاي و ابزارهاي برقراري مردم با 197 اعلام کرد.

 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 9 + 3

  آخرین اخبار
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
اجراي 31 رشته مسيرگشايي با 20 کيلومتر طول در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
ورود سامانه بارشي جديد به کشور از روز جمعه تا دوشنبه
پيشرفت 55 درصدي سنگفرش محور تاريخي «حيدر تکيه سي»
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زباله هاي شهري ساعت 9 شب از منازل جمع اوري مي شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.