1400/08/19 - 10 : 44
کد خبر: 22498
ماجراي تجمع اهالي کرکج چه بود؟
احرار: اهالي کرکج به نشانه‌ي اعتراض مسير ورودي به تبريز را مسدود کرده بودند که موجب ايجاد ترافيک سنگين در ورودي تبريز شده بود.

روز سه‌شنبه، ?? آبان‌ماه، اهالي منطقه کرکج در شهرستان تبريز به دليل اعتراض به عدم ساخت و تکميل پل دور برگردان در ورودي اين منطقه دست به تجمع زده و مسير را نيز مسدود کرده بودند. اين تجمع و اعتراض اهالي کرکج موجب بروز ترافيک سنگين در ورودي تبريز شده بود.

ميرعلي اصغر نساج در گفت‌وگو با ايسنا، در خصوص تجمع امروز اهالي منطقه کرکج و خواسته‌هاي آنان اظهار کرد: چند سال قبل و در اواخر دوره‌ي مديريت آقاي نجفي، قول احداث پل دور برگردان در ورودي کرکج، به اهالي منطقه داده شده بود و حتي بدون داشتن طرح و نقشه‌ي اوليه کلنگ‌زني نيز صورت گرفته بود

. وي ادامه داد: چندماه قبل و در ايام انتخابات نيز اهالي کرکج تجمع کرده بودند که ما در محل حاضر شده و توضيحاتي را ارائه داديم و عرض کرديم که در حال اخذ مجوز از شوراي ترافيک هستيم و به محض تصويب در شوراي ترافيک، از طريق اعلام مناقصه و تعيين پيمانکار، پروژه را آغاز خواهيم کرد

. وي افزود: بعد از تصويب اين طرح در شوراي ترافيک، موضوع را با معاونت فني و عمراني شهرداري مرکز در ميان گذاشتيم تا اين معاونت کارهاي مربوط به صدور مجوز و ... را انجام دهد و معاونت فني و عمراني شهرداري مرکز نيز سازمان عمران را به‌عنوان متولي اجراي اين پروژه انتخاب کرد و سازمان عمران نيز شرکت نمودار را مشاور اين پروژه تعيين کرد تا نقشه‌هاي اجرايي اين طرح را تهيه کنند.

نساج خاطرنشان کرد: سازمان عمران و شرکت نمودار از شهريورماه تاکنون در حال تهيه‌ي نقشه‌هاي اجرايي اين طرح هستند که اين کار در حال اتمام است و طبق صحبت‌هاي انجام شده با مديرعامل سازمان عمران، مناقصه‌ي اين طرح در آذرماه از طريق روزنامه رسمي اعلام و بعد از مشخص شدن پيمانکار، عمليات اجراي طرح نيز آغاز خواهد شد.

وي در خصوص دلايل ناراحتي و اعتراض اهالي کرکج متذکر شد: چون در گذشته قول‌هايي داده شده و عملي نشده است و به دليل زمان‌بر بودن تهيه‌ي نقشه‌هاي اجرايي توسط شرکت نمودار، قول سه ماهه‌ي ما نيز به 6ماه تبديل شده است، اهالي محترم معترض بودند که چرا به قول خود عمل نکرده ايد

. وي تاکيد کرد: مردم حق دارند ناراحت باشند چون قبل از سال 96 به اين اهالي قول داده بودند و بدون داشتن هيچگونه طرحي کلنگ‌زني شده بود در حاليکه کلنگ‌زني زماني بايد انجام شود که پيمانکار طرح مشخص باشد. شهردار منطقه ? تبريز در خصوص زمان اتمام و همچنين اعتبار لازم براي اين طرح نيز گفت: اعتبار لازم براي اجراي اين طرح تقريبا ?? ميليارد تومان است که در بودجه شهرداري منطقه پنج ، مبلغ ? ميليارد تومان در نظر گرفته شده است که البته اين مبلغ براي آغاز طرح کافي است و ما اميدواريم بقيه‌ي اعتبار نيز در بودجه‌ي سال بعد اعمال شود تا اين طرح حداکثر در مدت14 ماه تکميل شود

. وي در پايان در پاسخ به اين سوال که چرا مسئولين وقت بدون داشتن طرح و نقشه‌ي اوليه و مشخص نشدن پيمانکار کلنگ زني کرده بودند، گفت: اين سوال را بايد مسئوليني پاسخ دهند که کلنگ زني کرده اند چرا که کلنگ زني نمايشي و شعاري و عدم تکميل طرح در زمان تعيين شده، اعتماد مردم نسبت به شهرداري را سلب مي‌کند.

بازگشايي مسير مسدود شده با وساطت فرمانداري و نيروي انتظامي روابط عمومي فرمانداري شهرستان تبريز نيز با ارائه‌ي توضيحاتي به خبرنگار ايسنا در خصوص اين تجمع اعلام کرد: با وساطت فرمانداري شهرستان تبريز، پليس راهور استان، نيروي انتظامي شهرستان و همچنين قول شهرداري منطقه پنج، مسير گشايش يافت و مقرر شد در اوايل هفته‌ي آتي با حضور مسئولين فوق و اهالي منطقه در مسجد جامع کرکج، مشکلات اين طرح بررسي و به خواسته‌هاي اهالي کرکج پاسخ داده شود.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 4 + 7

  آخرین اخبار
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
  پربازدیدترین اخبار
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زباله هاي شهري ساعت 9 شب از منازل جمع اوري مي شود
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.