1400/07/06 - 21 : 24
کد خبر: 22293
در آيين تکريم و معارفه دادستان عمومي بناب عنوان شد؛
توجه به محرومان و برخورد قاطع با ناقضان حقوق مردم اولويت دادستاني
احرار: معاون قضايي دادگستري کل آذربايجان شرقي گفت: توجه به محرومان و برخورد قاطع با ناقضان حقوق مردم اولويت دادگستري و دادستاني است.

عزيز امن اللهي عصر امروز سه شنبه در آئين تکريم و معارفه دادستان عمومي و انقلاب شهرستان بناب که با حضور اعضاي شوراي تأمين شهرستان و قضات و کارکنان دادگستري شهرستان بناب برگزار شد، با بيان اينکه دادستان محترم عمومي و انقلاب شهرستان و همکاران ايشان با مردم به احترام برخورد کنند و حامي محرومين و مستضعفين بوده و از صدور حکم به جرايم غيرعمد اجتناب کنند؛ افزود: در کنار آن انتظار مي‌رود با افرادي که امنيت عمومي مردم را سلب مي‌کنند و اخلالگر نظام اقتصادي هستند و همچنين آن دسته از مديران و کارکناني که با ترک فعل خود سبب لطمه به منافع عمومي مردم و نظام مقدس جمهوري اسلامي مي‌شوند، برخورد قاطع و قانوني به عمل آيد.

اين مقام قضائي دادگستري آذربايجان شرقي با بيان اينکه شهرستان بناب جزو شهرهاي امن استان است؛ اذعان کرد: عليرغم کمبود شديد نيرو در حوزه قضائي و کارمندي با کمترين امکانات بيشترين خدمات را به مردم مي‌دهند که جاي تقدير و تشکر دارد

. اين گزارش حاکي است، امن اللهي در اين مراسم ضمن تقدير و تشکر از خدمات عليرضا دهقان دادستان عمومي و انقلاب سابق بناب، محمد جليلي را به عنوان دادستان جديد عمومي و انقلاب شهرستان بناب معرفي کرد.

تلاش دستگاه قضائي شهرستان بناب ستودني است فرماندار بناب نيز در اين جلسه گفت: حفظ کرامت انساني مراجعه کنندگان و مردم داري از خصوصيات بارز مسئولين قضائي و کارکنان دادگستري بناب است.

بر اساس اين گزارش، شهريار فتحي دادستان را تأثيرگذارترين فرد در حوزه برقراري امنيت دانست و افزود: برقراري نظم و آرامش در شهرستان بناب را مديون همکاري دستگاه قضائي علي الخصوص زحمات دادستان عمومي و انقلاب هستيم.

وي تصريح کرد: انصافاً در جريان برگزاري انتخابات در زمينه مقابله با خريد و فروش رأي و ساير موضوعات امنيتي آقاي دهقان همکاري شايسته اي با اعضاي شوراي تأمين شهرستان داشتند و ضمن ايستادگي در مقابل برخي فشارهاي بيروني، بهترين و منطقي‌ترين تصميمات را اتخاذ مي‌کردند که به نوبه خودم از زحمات ايشان تقدير و تشکر مي‌نمايم.

فتحي رئيس شوراي تأمين شهرستان بناب در ادامه با اشاره به مهاجرپذير بودن اين شهرستان و زندگي آنها در اين شهرستان باعث شده که موضوعاتي نيز به وجود آيد که با تدابير دادستان محترم و همکاران تمام مشکلات حل شده است.

افزايش  15درصدي پرونده‌هاي وارده به دادگستري بناب رئيس دادگستري بناب نيز در اين جلسه با اشاره به لزوم توجه به محرومين گفت: تکريم ارباب رجوع و رسيدگي به پرونده‌هاي قضائي جزو اولويت همکاران در دستگاه قضائي شهرستان است.

بر اساس اين گزارش، سعيد قاسمي وند از افزايش 15 درصدي پرونده‌هاي وارده به دادگستري بناب در 6ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد و افزود: عليرغم کمبود نيرو تلاش مي‌کنيم رسيدگي به پرونده‌ها در اسرع وقت انجام گيرد.

وي سپس ضمن تأکيد بر حفظ کرامت انساني مراجعه کنندگان به دستگاه قضائي شهرستان خاطرنشان کرد: سعي شده با رفتار مناسب شأن و منزلت دستگاه قضائي حفظ شود.

رئيس دادگستري بناب در ادامه ضمن تقدير و تشکر از زحمات و تلاش‌هاي عليرضا دهقان دادستان عمومي و انقلاب سابق شهرستان بناب براي محمد جليلي دادستان جديد اين شهرستان آرزوي موفقيت کرد. قاسمي وند همچنين بر پيشگيري از وقوع جرم و حمايت از رونق توليد  تاکيد کرد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 5 + 9

  آخرین اخبار
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
اجراي 31 رشته مسيرگشايي با 20 کيلومتر طول در تبريز
واژگوني مرگبار اتوبوس در گردنه حيران
  پربازدیدترین اخبار
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
پيشرفت 55 درصدي سنگفرش محور تاريخي «حيدر تکيه سي»
ورود سامانه بارشي جديد به کشور از روز جمعه تا دوشنبه
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.