1400/07/02 - 15 : 22
کد خبر: 22278
شهردار جديد اسکو معرفي شد
احرار: با برگزاري آئين توديع و معارفه با حضور مسئولان شهرستان اسکو، عباداله نظامي با حکم استاندار آذربايجان شرقي به عنوان شهردار جديد اسکو به صورت رسمي معرفي و فعاليت خود را شروع کرد.

بابک رضي منش، فرماندار شهرستان اسکو در اين مراسم ضمن تشکر از زحمات شهردار سابق و سرپرست شهرداري اسکو، براي شهردار جديد در مسئوليت شهرداري اسکو آرزوي موفقيت کرد.

وي با اشاره به قدمت اسکو به لحاظ تاريخي، اين شهر را شهر ويژه‌اي اعلام کرده و گفت: اسکو در تمام فصل‌هاي سال، ميزبان خيل عظيمي از  توريست‌ها و گردشگراني است که مشتاقانه براي بازديد از اماکن تاريخي، اين شهر را به عنوان مقصد سفرهاي خود انتخاب مي‌کنند که شهردار و شوراي اسلامي شهر در خصوص ساختن شهري آباد و توسعه يافته بايد با هم تعامل داشته باشند.

فاطمه مظفري اسکوئي، رئيس شوراي اسلامي شهر اسکو نيز در اين مراسم ضمن تبريک هفته دفاع مقدس و تقدير و تشکر از تلاش هاي شهردار سابق و سرپرست شهرداري اظهار کرد: شوراي اسلامي شهر با اکثريت آرا، عبداله نظامي را به عنوان شهردار جديد انتخاب کرد و بنده و همکاران محترم شوراي اسلامي شهر اعتقاد داريم  که شوراي اسلامي شهر با شهردار، به عنوان بازوي اجرايي شش نفره هستيم که براي توسعه، عمران و آباداني شهر اسکو تلاش خواهيم کرد.

وي، نظامي را مديري اجرائي، با رزومه خوب و عملکرد موفق در رده‌هاي مديريتي،مدبر، توانمند و قانونمند معرفي کرده و افزود: اميدواريم با حضور شهردار جديد، شاهد اتفاقات خوبي در شهر اسکو باشيم و اين شهر را به جايگاه واقعي آن برسانيم.

رئيس شوراي اسلامي شهر اسکو در خاتمه، توجه به حوزه گردشگري، جذب سرمايه گذاري و راه اندازي کميسيون سرمايه گذاري و در نهايت تکريم ارباب رجوع و تلاش براي رضايت مردم فهيم اسکو را از برنامه هاي مهم شوراي اسلامي شهر و شهرداري در دوره جديد بيان کرد.

 عباداله نظامي، شهردار جديد اسکو نيز در اين مراسم ضمن تبريک فرارسيدن هفته دفاع مقدس و تشکر از حسن اعتماد شوراي اسلامي شهر نسبت به انتخاب ايشان به عنوان خدمتگزار مردم فهيم اسکو و همچنين حمايت‌ها و توجهات فرماندار محترم و همه مسئولان شهرستان نسبت به حل مسائل و مشکلات شهري و توسعه اين شهر گفت: توجه به امر مهم تکريم ارباب رجوع و رضايت مردم فهيم از اولويت‌هاي بنده و شوراي اسلامي شهر مي‌باشد و بنده اعتقاد دارم که اگر سعي در جلب رضايت مردم باشد، قطع يقين مشارکت مردم در امر توسعه شهر تحقق مي‌يابد.
وي افزود: توجه به انضباط مالي و اداري، مديريت شفاف، تعامل با ادارات سطح شهرستان و استان براي رفع مشکلات مردم، سعي در ايجاد درآمد پايدار براي شهرداري، رسيدگي به سيما و منظر شهري و ارتقاي و حفظ جايگاه شوراي اسلامي شهر و پرسنل شهرداري از ديگر اولويت‌هاي کاري من است.

نظامي، در پايان با تاکيد به همراهي، مشارکت و همفکري تک تک شهروندان با فرهنگ اسکو در امر توسعه شهري گفت: اميدوارم، با عنايت خداوند منان و با کمک اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر و تعامل مردم شريف، در حد وسع و توان بتوانيم با انجام پروژه هاي عمراني و ايجاد تغيير و تحول، شرمنده مردم با فرهنگ و عزيز اسکو نباشيم.


شايان به ذکر است، در پايان اين مراسم با اهداي هدايايي از تلاش‌هاي شهردار سابق و سرپرست شهرداري تقدير و تشکر و در نهايت حکم شهردار جديد به دست فرماندار شهرستان اسکو به ايشان اعطا شده و بخ طور رسمي به عنوان شهردار جديد فعاليت خود را شروع کردند.

انتهاي پيام

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 4

  آخرین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
  پربازدیدترین اخبار
پيشرفت 55 درصدي سنگفرش محور تاريخي «حيدر تکيه سي»
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
زباله هاي شهري ساعت 9 شب از منازل جمع اوري مي شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.