1400/06/31 - 17 : 58
کد خبر: 22261
سرمربي تراکتور:
صنايع مس به دنبال خروج تراکتور از تبريز است
احرار: سرمربي تيم فوتبال تراکتور تبريز با بيان اينکه اخبار مربوط به سرمايه‌گذاري صنايع مس در باشگاه تراکتور دروغي بيش نيست، گفت: هواداران بايد آگاه باشند سرمايه‌گذاري صنايع مس در تراکتور، بدون ترديد با خروج اين تيم از تبريز همراه خواهد شد.

فيروز کريمي روز چهارشنبه در گفت و گويي با سايت باشگاه تراکتور با اشاره به اينکه هيچ اداره، سازمان و نهادي نه مي‌تواند براي تراکتور هزينه آنچناني کند و نه توانش را دارد، افزود: شرايط هم اين اجازه را نمي‌دهد و اگر سازماني بيرون از آذربايجان شرقي به دنبال خريد امتياز باشگاه است، به دليل عشق و علاقه به تراکتور نيست؛  اگر حتي صنايع مس بخواهد اقدامي براي خريد امتياز باشگاه تراکتور بکند، به دليل نوع سرمايه گذاري اين مجموعه، به دنبال چنين مسائلي هستند.

وي اظهار کرد: اگر هواداران ما فکر مي‌کنند صنايع مس مي‌خواهد سرمايه گذاري 300 ميلياردي در تراکتور انجام بدهد و تيم را هم در تبريز نگه دارد، خيلي سخت در اشتباه هستند و در اين حالت هواداران يا بايد از وجود تراکتور چشم پوشي و خداحافظي کنند که اين امکان وجود ندارد و اين اجازه را هم نمي‌دهند، يا پاي تيم خود بمانند و حمايت کنند.

کريمي ادامه داد: اگر هر شخصي اسپانسري پيدا کند که ??? ميليارد نه، فقط ??? ميليارد تومان براي تراکتور هزينه کند، من در بين دو نيمه ديدار مقابل پرسپوليس دست او را مي‌بوسم اما بايد توجه داشت که هر کس با هر جايگاهي چنين وعده‌اي مي‌دهد به دنبال عوام فريبي است و چنين موضوعي امکان پذير نيست.

وي اضافه کرد: «امروز از دل سرزمين آذربايجان يک نفر (ترک) پيدا شده، امکاناتش را هم داشته و براي تراکتور هزينه مي‌کند و وظيفه ما هم اين است که دل او را نشکنيم. بگرديم و ببينيم چند نفر از اين افراد مي‌توانيم پيدا کنيم؛  ترک‌هاي غيوري در کشور ما حضور دارند که مي‌توانند براي تراکتور هزينه کنند،  آنها هم مي‌توانند در کنار مالک و هيات مديره تراکتور قرار بگيرند و براي سربلندي تيمي که متعلق به مردم است حمايت کنند.»

به گفته کريمي، با شعار دردي دوا نمي‌شود و يک ريال از کنار آن خارج نمي‌ شود.

 سرمربي تيم فوتبال تراکتور تبريز درباره بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتي تيم تراکتور تبريز نيز گفت: به خاطر شکايت تعدادي از بازيکنان‌ که نتوانستند کمکي به تراکتور کنند، پنجره نقل و انتقالات‌ بسته شده است و به دليل اينکه هيچ کار موثري از اين بازيکنان نديده بوديم، کار را پيگيري کرديم و مسوولان حقوقي باشگاه با تمام توان‌ به دنبال احقاق حق باشگاه بودند که متاسفانه کار به جايي نرسيد و در اين بين، پنجره نقل و انتقالات ما بسته شد و متاسفانه اين اتفاق در بدترين زمان ممکن اتفاق افتاد.

کريمي افزود: با تلاشي که مالک و هيات مديره باشگاه انجام دادند، اين مشکل تا قسمتي مرتفع شد و قرار است پنجره نقل و انتقالات تراکتور در طول هفته جاري باز شود و ما به صورت قاطع و کامل نتوانستيم در نقل و انتقالات شرکت کنيم اما با نفراتي که در بازار نقل و انتقالات به عنوان بازيکن آزاد حضور داشتند،  صحبت کرديم و آنها نيز به دليل احترامي که به تراکتور و هواداران داشتند، پيشنهاد ما را قبول کرده و به تمرينات ما آمدند.

وي با اشاره به جذب چند بازيکنان جديد، گفت: سعي کرديم از بين نفراتي که مي‌توانستيم جذب کنيم، بهترين‌ها را به تراکتور بياوريم و با همين نفرات تمرينات را آغاز کرده‌ايم که اميدواريم با باز شدن پنجره نقل و انتقالات، قرارداد اين بازيکنان را هم ثبت کنيم و بازيکنان تاثيرگذار جديد به خدمت بگيريم.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 4 + 6

  آخرین اخبار
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
  پربازدیدترین اخبار
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زباله هاي شهري ساعت 9 شب از منازل جمع اوري مي شود
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.