1400/06/14 - 15 : 3
کد خبر: 22200
تزريق روزانه 300 دز واکسن در مرکز واکسيناسيون خودرويي سپاه عاشورا
احرار: فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به آغاز مرحله پنجم طرح سردار شهيد سليماني در آذربايجان‌شرقي براي مقابله با کرونا گفت: تنها در مرکز واکسيناسيون خودرويي اين طرح در تبريز روزانه 300 دُز واکسن کرونا به شهروندان تزريق مي‌شود.

سردار عابدين خرم روز يکشنبه در گفت و گو با ايرنا با بيان اينکه 35 هزار بسيجي پايگاه هاي مقاومت بسيج در سراسر آذربايجان شرقي در طرح هاي مقابله و مهار کرونا مشارکت دارند، افزود: در مرکز واکسيناسيون خودرويي سپاه عاشورا روزانه 25 نفر کادر درماني به شهروندان خدمات مي دهند. 

وي اضافه کرد: هر شهروند براي دريافت نوبت دوم واکسن هاي برکت، سينوفارم و استرازنکا در مرکز واکسيناسيون خودرويي سپاه عاشورا کمتر از 10دقيقه زمان صرف مي کند. 

وي ادامه داد: سپاه عاشورا قرارگاه مشترکي با دانشگاه علوم پزشکي تبريز راه اندازي کرده که در آن 750بسيجي در پايگاه هاي تزريق واکسن کرونا در سطح آذربايجان شرقي همکاري مي کنند.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: همه اين افراد به صورت داوطلبانه و به شکل جهادي در روند واکسينه کردن مردم عزيز استان در برابر ويروس کرونا مشارکت دارند. 

وي هدف از اجراي اين طرح ها را کمک به عبور سريع از پيک پنجم کرونا در آذربايجان شرقي اعلام کرد و افزود: بديهي است که سلامت هموطنان براي ما اولويت دارد.

وي، محله محوري، بيماريابي و قطع زنجيره ويروس کرونا را از اولويت هاي سپاه عاشورا در طرح هاي مرتبط با کرونا دانست و گفت: در محلات، هر پايگاه مقاومت بسيج ايستگاهي تحت عنوان «همياري سلامت» برپا کرده که همه بسيجيان استان به شکل جهادي در آنها فعاليت مي کنند.

رضايت مردم از خدمات مرکز واکسيناسيون خودرويي سپاه عاشورا

به گزارش ايرنا، نخستين مرکز واکسيناسيون خودرويي در تبريز هفته گذشته به راه افتاده است و کارکنان آن هر روز در مقابل ساختمان سپاه عاشورا در حال خدمت رساني به مردم و کمک به سرعت گرفتن روند واکسيناسيون است.

ايجاد اين مرکز به دليل سهولت استفاده از امکانات آن با استقبال گسترده تبريزيان مواجه شده و آنان با حضور در اين مرکز با اولويت تزريق واکسن به افراد مسن و بيمار در اين محل حاضر مي شوند. 

علي، يکي از حاضران در مرکز واکسيناسيون خودرويي سپاه عاشورا به خبرنگار ايرنا گفت: با توجه به اينکه مادرم به تازگي ديسک کمرش را عمل جراحي کرده و قادر نيست به راحتي تردد کند، به اين محل آمديم تا در داخل خودروي دِز دوم واکسن کرونا را دريافت کند. 

وي با تاکيد بر لزوم افزايش اين قبيل مراکز واکسيناسيون در سطح شهر تبريز و ديگر شهرهاي آذربايجان شرقي، افزود: انصافاً ايجاد اين مرکز ابتکار شايسته اي است که دشواري حضور و صف ايستادن در مراکز واکسيناسيون ديگر را ندارد. 

فاطمه ارجمندي نيز که براي تزريق دُز دوم واکسن کرونا به مراکز واکسناسيون خودرويي سپاه عاشورا مراجعه کرده است، درباره مزيت هاي راه اندازي اين مرکزاظهار کرد: رعايت فاصله اجتماعي، احتمال ناچيز سرايت بيماري به دليل حضور هر شخص در خودروي خود و زمان بر نبودن فرآينده تزريق از جمله امتيازات اين مرکز است. 

وي ابراز اميدواري کرد که مسوولان سپاه عاشورا با هم افزايي دانشگاه علوم پزشکي نسبت به افزايش تعداد اين قبيل مراکز در سطح شهر اقدام کنند تا شهروندان به ويژه افراد داراي بيماري درگير مشکل نوبت دهي و ايستادن در صف هاي تزريق واکسن نشوند.

بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکي تبريز  تاکنون 35 درصد جمعيت بالاي  18آذربايجان شرقي واکسينه شده اند و در صورت تامين واکسن، حدود 60 درصد جمعيت بالاي 18 سال استان تا پايان شهريورماه واکسينه خواهند شد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 9 + 6

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.