1400/06/10 - 20 : 8
کد خبر: 22174
باشگاه تراکتور: رضايت‌نامه ايماني صادر نمي‌شود
احرار: باشگاه فرهنگي - ورزشي تراکتور روز چهارشنبه با صدور اطلاعيه‌اي درباره حواشي مربوط به مذاکرات اين تيم با اکبر ايماني، اعلام کرد رضايت نامه اين بازيکن براي جدايي از آن صادر نمي‌شود.

، در اطلاعيه باشگاه تراکتور آمده است: باشگاه تراکتور همواره بر حفاظت از منافع خود تاکيد داشته و در خط مقدم مبارزه با بازيکن سالاري و ايستادگي در برابر خواسته‌هاي نامعقول بازيکنان بوده و همواره بر اصلِ «هيچ فردي بزرگ‌تر از باشگاه نيست»، پايبند بوده است. 

اطللاعيه حاکي است: همان‌طور که پيش از اين نيز اعلام شده، آقاي اکبر ايماني سه فصل ديگر با مبلغي مشخص با باشگاه تراکتور قرارداد دارد و براي فصل آينده خواستار  مبلغي نامعقول شده که اين درخواست مورد قبول باشگاه قرار نگرفته و همين موضوع، منجر به حاشيه سازي توسط اين بازيکن شده است. 

در اطلاعيه باشگاه تراکتور اضافه شده است: اين بازيکن ادعاهاي کذبي را متوجه مديرعامل، سرمربي و باشگاه تراکتور کرده که همه آنها به دور از واقعيت بوده و قطعاً تمامي رفتارها، اظهارات و حاشيه‌سازي‌هاي او در کميته‌هاي مرتبط باشگاه، فدراسيون فوتبال و البته مراجع قضايي پيگيري خواهد شد تا برخي‌ها با سوءاستفاده از احساسات هواداران، نسبت به اخاذي از باشگاه اقدام نکنند. 

در اطلاعيه تشريح شده است: همچنين درخصوص ادعاي اين بازيکن مبني بر «روشن شدن تکليف خود»، يادآور مي‌شود که باشگاه تراکتور پيش از اين نيز موضع خود را در قبال اين بازيکن اعلام کرده و بر اين اساس، پايبندي بر قرارداد منعقد شده، ملاک عمل باشگاه است و طرفي که بايد تکليف را مشخص کند، خودِ ايشان است؛ تاکيد مي‌شود؛ باشگاه تراکتور تحت تاثير جوسازي‌هاي انجام گرفته توسط اين قبيل افراد قرار نگرفته و ضمن ارائه شکايت، تمامي اين موارد را از طريق مراجع قانوني پيگيري خواهد کرد. 

اظهارات متفاوت اکبر ايماني و مسوولان تيم فوتبال تراکتور درباره اختلافات‌شان در روزهاي اخير به يکي از مباحث داغ فضاي مجازي آذربايجان‌شرقي، تبديل و باعث شد که کاربران و هواداران سرخپوشان تبريزي از نامعلوم بودن اصل اين قضيه گلايه کنند.

اکبر ايماني که بعد از نيم‌فصل حضور در صنعت نفت آبادان و عملکرد خوبي که در اين تيم داشت، به دنبال جدايي از جمع آباداني‌ها بود و بر فسخ قراردادش با اين باشگاه تاکيد داشت، در نهايت بهمن ماه ????به تراکتورسازي تبريز پيوست؛ اين هافبک دفاعي سابقه حضور در تيم ملي را نيز دارد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 4 + 1

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.