1399/11/05 - 20 : 31
کد خبر: 21269
چند نکته براي افرادي که شغل شان را دوست ندارند
احرار: اگر شما هم به هيچ وجه نمي توانيد با شغل خود کنار بياييد اين مطلب مي تواند کمک تان کند. اينجا راهکارهايي را مي خوانيد که به وسيله آنها بتوانيد اين روزهاي سخت کاري را سريع تر و راحت تر از سر بگذرانيد.

افرادي که رضايت شغلي ندارند و از کاري که انجام مي دهند لذت نمي برند بايد براي علاقه مند شدن و کنار آمدن با شغلشان هدفي داشته باشند تا در مسير پيشرفت و موفقيت قرار بگيرند.

اگر شما هم به هيچ وجه نمي توانيد با شغل خود کنار بياييد اين مطلب مي تواند کمک تان کند. اينجا راهکارهايي را مي خوانيد که به وسيله آنها بتوانيد اين روزهاي سخت کاري را سريع تر و راحت تر از سر بگذرانيد. ما همه اين اتفاق برايمان افتاده:خود را در شغلي مي يابيم که از آن لذت نمي بريم و اين فقط يک بخش طبيعي از زندگي و بخش طبيعي شغل روياهاي ما است، اما اين به اين معنا نيست که بايد هميشه از آن رنج ببريم.

با يک طرز فکر خوب کار کنيد:

چه بخواهيد در آنجا باشيد و چه نخواهيد، داشتن يک نگرش مثبت، عالي است!احساسات ما مسري است و اگر اطراف کارمان با حس منفي احاطه شده باشد، اين باعث مي شود که حس منفي به ما وارد شود و يک مکان منفي و متلاطم ايجاد کنيم. از طرف ديگر، نشان دادن لبخند و شادي در محل کار نيز در دفتر پخش خواهد شد و قبل از اين که شما درک کنيد، ممکن است مکان خوبي شود!

تشخيص اينکه يک شغل بد با زندگي بد برابر نيست:

ما حدود 40 ساعت در هفته را صرف مشاغل خود مي کنيم، بنابراين وقتي که از کاري که مي کنيم و يا جايي که کار مي کنيم لذت نمي بريم، ناراحت بودن، بسيار راحت است.اما مهم است به ياد داشته باشيد که يک شغل بد با زندگي بد برابر نيست. يک لحظه صبر کنيد تا جنبه هاي ديگري که در مورد زندگي خود دوست داريد را تشخيص دهيد و به ياد داشته باشيد که مشاغل ما فقط يک تکه کوچک از اين کيک هستند.

گذاشتن وقت براي خودتان:

منظور اين نيست که وقت خود را صرف کار کردن در کارهاي شخصي و يا طفره رفتن در کار کنيد - اين مسير سريع به خط بيکاري است - بلکه، زماني را براي خودتان خارج از کار درست کنيد.بر آنچه که براي بهبود شغل، حرفه و زندگي خود و ايجاد زمان براي آن نياز داريد، تمرکز کنيد.اگر شما کارهايي را در خارج از دفتر بهتر انجام مي دهيد، پس همين کار را هم مي توانيد در محل کارتان انجام دهيد.

براي خود هدف بسازيد:

يکي از بهترين روش ها براي علاقه مند شدن به هر کاري تعيين اهدافي است که سعي کنيد آنها را برآورده کنيد. صبح که از خواب بيدار مي شويد هدفي تعيين کرده و تلاش خود را به خرج دهيد تا به آن برسيد. اين هدف مي تواند در محل کار برآورده شود يا از بيرون به کار شما تزريق شود.

خودتان به خودتان انرژي دهيد:

شما در اين شرايط سخت بايستي به روان تان انرژي مثبت منتقل کنيد اين کار را از روش هاي مختلفي مي توانيد انجام دهيد، به عنوان مثال مي توانيد صبح ها يک موزيک شاد گوش کنيد يا بخشي از زمان خود را با خواندن مطالب مثبت بگذرانيد، حتي مي توانيد روزهايي يک خوردني خوشمزه مثل شيريني بخريد و با خود به محل کارتان ببريد تا با اين روش به ظاهر ساده هم خودتان انرژي بگيريد و هم اينکه انرژي را به همکاران و محل کارتان تزريق کنيد.

به فکر ارتقا مهارت هاي تان باشيد

نفرت از کار به اين معنا نيست که لازم نيست چيزهاي جديد را از کارتان ياد بگيريد پس بايد به اين واقعيت توجه داشته باشيد که آموختن مهارت ها هميشه به نفع شماست. از زماني که بايد حتما براي کار بگذاريد استفاده کنيد تا در کارتان بهتر شويد. اگر محل کارتان دوره هاي آموزشي برگزار کرد حتما در آنها شرکت کنيد و اگر چنين دوره هايي نبود از همکاران باتجربه تر بياموزيد و سعي کنيد هر روز بهتر از روز پيش شويد. اين کار موجب مي شود زماني که که کارتان تغيير مي کند شما باتجربه تر و تواناتر باشيد پس در نتيجه اين توانايي موقعيت هاي شغلي بيشتر و بهتري براي شما به ارمغان خواهد آورد.

بيش ترين استفاده را از آن بکنيد و نقش خود را رشد دهيد:

در مورد آنچه که دوست داريد و يا دوست نداريد، در مورد شغل فعلي خود فکر کنيد. آيا اين شرکت يا موقعيتي که شما مي خواهيد را دارد؟ آيا مي توانيد کار بيشتري انجام دهيد که به شما اين امکان را بدهد که بيشتر به چالش کشيده شويد يا آنچه را که مي خواهيد ارائه دهيد نشان دهيد؟ به اين فکر کنيد که به چه کاري نياز داريد تا بيشتر از کارتان لذت ببريد و با رئيستان درباره اينکه چطور اين چيزها به نفع شرکتش خواهند بود صحبت کنيد.شايد شما واقعاً از رسانه هاي اجتماعي و حضور وب سايت تان لذت ببريد - پيشنهاد کمک کنيد!

به فکر آينده باشيد:

در صورتي که تا آخر عمر کاري که علاقه اي به آن نداريد را انجام دهيد ناراحت باقي خواهيد ماند و به مرور فرسوده مي شويد پس در تمام مدتي که کاري که دوست نداريد را انجام مي دهيد به جايگزين کردن آن فکر کنيد. علاوه بر اينکه تلاش خود را مي کنيد نکاتي از کار فعلي تان ياد بگيريد در جست وجوي موقعيت هاي جديد باشيد.

به ياد داشته باشيد که اين هميشگي نيست:

در حالي که نمي خواهيم به عنوان "طفره رونده کار" در محل کار و در پايان روز کاري شناخته شده باشيم، اما به ياد داشته باشيد که اين کار براي هميشه لازم نيست.اجازه دهيد که اين يک سنگ بزرگ باشد، يک لحظه اي براي ياد گرفتن اينکه چه چيزي را در اين شغل دوست داريد و چه چيزي را دوست نداريد، و زماني که همه آنچه را که مي توانيد از آن خارج کنيد و يا نمي توانيد آن را تحمل کنيد را بدانيد، رفتن و ترک کردن خوب نيست!

مراقب باشيد:

اگر شما بخواهيد بيرون برويد، پس بايد برايش اين کار را بکنيد!اگر در حوزه کاري اشتباهي هستيد، به دنبال شغل و فرصت در حوزه کاري خود باشيد و براي آن ها درخواست بدهيد.با کساني که در حوزه کاري مورد علاقه تان هستند و دسترسي دارند، ارتباطات را ايجاد کنيد و ادامه دهيد.

اگر سعي نکنيد که يک شغل جديد و بهتري پيدا کنيد، هرگز اين کار را نخواهيد کرد بنابراين، اگر در وضعيتي هستيد که شغل فعلي خود را دوست نداريد، يک قدم به عقب برداريد، اين نکات را دنبال کنيد و مطمئنيم که وقتي فردا وارد دفترتان مي شويد، در مکان بسيار بهتري براي مقابله با آن روز خواهيد بود!

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 4

  آخرین اخبار
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
  پربازدیدترین اخبار
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زباله هاي شهري ساعت 9 شب از منازل جمع اوري مي شود
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.