1399/05/14 - 18 : 52
کد خبر: 20811
کاپيتان تيم فوتسال مس سونگون:
قرارداد شمسايي اندازه سه ملي پوش است/ مي‌خواهند مس به حاشيه برود
احرار: کاپيتان تيم فوتسال مس سونگون با انتقاد از اظهارات مسئولان تيم گيتي پسند، گفت: قرارداد وحيد شمسايي با تيم گيتي اندازه حداقل قرارداد سه ملي پوش است ولي مي‌خواهند تيم مس را تحت فشار بگذارند.

رقابت دو باشگاه مس سونگون و گيتي پسند در فصل نقل و انتقالات ليگ برتر فوتسال علاوه بر بالارفتن هيجان اين بخش، انتقاد مسئولان دو باشگاه از همديگر را در پي داشته است. گيتي پسند مس را به دولتي بودن و ريخت و پاش در نقل و انتقالات متهم مي کند و مسي‌ها هم اعتقاد دارند دست بخش خصوصي براي هزينه کردن بيشتر باز است.

دم گيتي پسند بابت هزينه در فوتسال گرم!
فرهاد فخيم کاپيتان تيم فوتسال مس سونگون در اين خصوص ، گفت: فوتساليست هاي ايران قرارداد بالايي ندارند و هرچه که مي گيرند نوش جانشان. اين خيلي خوب است که در فوتسال هزينه مي شود. دم باشگاه گيتي پسند هم گرم که دارد هزينه مي کند. آنها ?? سال است که در سطح بالايي در فوتسال هزينه مي کنند. 

بودجه آنها دو برابر مس بود
وي افزود: از اظهارات اخير مسئولان و مربيان گيتي پسند تعجب مي کنم. گيتي سال گذشته دو برابر مس بودجه داشت. سالي که گيتي پسند براي آخرين بار قهرمان شد، بازيکنان برزيلي داشت. حتي اصغر حسن زاده، مهدي جاويد و احمد اسماعيل پور هم در اين تيم بودند. آن زمان من در تيم دبيري بودم که گيتي پنج برابر ما هزينه کرده بود. 

آقاي شمسايي! ما که در جريان هستيم
کاپيتان تيم فوتسال مس در واکنش به اظهارات اخير وحيد شمسايي سرمربي گيتي پسند اظهار کرد: آقاي شمسايي! شما خودت در تيم تاسيسات که دولتي بود حضور داشتيد و حتي با اين تيم پنجم هم شديد. چطور مي گوييد امسال آنچنان هزينه نکرده ايد. امسال بهتر از سالهاي قبل خرج کرده ايد. ما که در جريان هستيم.

قرارداد شمسايي اندازه سه ملي پوش است
فخيم تاکيد کرد: خود وحيد حداقل به اندازه سه ملي پوش قرارداد بسته است. با اين حساب مگر مي شود بودجه گيتي پسند کمتر از مس باشد؟ مي گويند مس دولتي است؛ بله تيم دولتي براي هزينه کردن محدوديت بيشتري دارد. انصاف هم خوب چيزي است. مدام مي گويند مس تيم ميلياردي است؛ من که در اين تيم هستم مي گويم اينطور نيست.

مي‌خواهند مس را تحت فشار بگذارند
وي خاطرنشان کرد: مس قرارداد همان نفراتي که قبلا داشت را تمديد کرده است و فقط حميد احمدي را به خدمت گرفته. گيتي پسند وحيد شمسايي را با چند بازيکن جديد آورده است. قرار است شمسايي يک يا حتي دو دستيار برزيلي هم داشته باشد. مي خواهند با اين حرفها تيم مس را تحت فشار بگذارند و ما را به حاشيه ببرند. 

قدرت بهادري را مي‌خواستيم ولي به گيتي پسند رفت
کاپيتان تيم مس گفت: به عنوان مثال ما قدرت بهادري را مي خواستيم ولي ببينيد گيتي پسند چقدر به اين بازيکن پول داده که حاضر شده است به اين تيم برود. يا مثلا عليرضا وفايي سال گذشته در مس بود و حالا حاضر شده با چه قراردادي به گيتي پسند اضافه شود. 

نوش جانتان ولي جوسازي نکنيد
فخيم ادامه داد: وحيد شمسايي و عراقي زاده (عضو هيات مديره گيتي پسند) طوري مصاحبه مي کنند که توپ را در زمين مس بياندازند ولي همه چيز برعکس است. البته بستن اين قراردادها و گرفتن اين پول ها نوش جانشان ولي ديگر جوسازي نکنند. 

يک بازيکن چپ پا مي‌خواهيم
وي در پاسخ به اين سئوال که آيا مس بازيکن ديگري را هم به خدمت مي گيرد؟ گفت: همين که مس نفراتش را حفظ کرده، خيلي خوب است. ما يک بازيکن «عقب گير» يعني حميد احمدي که يک استثنا است را به خدمت گرفتيم. درخشاني هم که به تيم اضافه مي شود. فقط مي ماند يک بازيکن چپ پا که بايد جذب کنيم.

محروميت يک ساله افضل انصاف نبود
کاپيتان تيم مس درباره سرنوشت عليرضا افضل سرمربي اين تيم و محروميت يک ساله اش اظهار کرد: افضل فصل بعد هم سرمربي است. اميدوارم راي ناعادلانه محروميت يک ساله اش کاهش يابد. واقعا انصاف نبود افضل يک سال محروم شود. 

واکنش به احتمال تغيير مديرعامل مس
فخيم در پايان درباره شائبات تغيير مديرعامل باشگاه مس سونگون هم گفت: به نظرم نجفي در اين مدت در تيم مس عالي کار کرده است. او تيم را عالي بسته و ارتباط خوبي با بازيکنان دارد. دوست داريم نجفي بماند و فکر نمي کنم تغييري صورت بگيرد. 

 

مهر

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 9 + 5

  آخرین اخبار
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
اجراي 31 رشته مسيرگشايي با 20 کيلومتر طول در تبريز
واژگوني مرگبار اتوبوس در گردنه حيران
  پربازدیدترین اخبار
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
پيشرفت 55 درصدي سنگفرش محور تاريخي «حيدر تکيه سي»
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
ورود سامانه بارشي جديد به کشور از روز جمعه تا دوشنبه
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.