1398/11/20 - 16 : 14
کد خبر: 19742
حاج صفي: اميد ما کسب حداقل يک قهرماني در اين فصل است
احرار: احسان حاج صفي بازيکن اهل کاشان تراکتور و يکي از کاپيتان‌هاي تيم ملي در گفتگويي درباره مسائل اخير فوتبال ايران صحبت کرد...

حاج صفي که اصولا کم و گفتگو است بعد از ديدار دشوار روز گذشته تراکتور مقابل گل گهر درباره توقف تيمش در اين جدال خارج از خانه چنين گفت:بازي خيلي سختي مقابل سيرجان پشت سر گذاشتيم اما شخصيت خودمان را نشان داديم و همانطور که ديديد با وجود 10نفره شدن و در شرايطي که گل گهر با بازيکنان جديد مي تواند هر تيمي را در زمين خودش تحت فشار بگذارد در نهايت با تساوي به تبريز برگشتيم که مطمئنا اين يک امتياز بعدها بسيار به درد ما خواهد خورد. 

تراکتور در همه بازي‌ها براي برد به زمين مي‌رود

حاج صفي که پاس گل اين مسابقه را به اکبر ايماني داد مي گويد: تراکتور در تمام مسابقات براي برد به زمين مي رود اما گاهي شرايط عليه ماست. ما با تمام وجود مقابل همه حريفان حاضر مي شويم و تلاشمان را تا آخرين بازي ادامه مي دهيم و براي همه دردسر درست مي کنيم. ضمن اينکه يک نگاهمان هم به جام حذفي است و مي خواهيم در اين مسابقات قهرمان شويم. اميد ما کسب حداقل يک قهرماني در اين فصل است که انتظار هواداران تبريزي از تيم ما است و انتظار به حقي هم هست.

متاسفانه خيلي از سوت‌ها براي تراکتور به عدالت زده نمي‌شود!

وقتي از حاج صفي درباره ماجراهاي بازي گل گهر و داستان اخراج شجاعي مي پرسيم، او مي گويد: مي خواستم همين را بگويم که شما گفتيد. اگر صحنه آفسايد و نحوه قرار گرفتن کمک داور را ببينيد، حتما به مسعود شجاعي حق خواهيد داد که اعتراض کند. ضمن اينکه حرف بدي از زبان او هرگز بيرون نمي آيد و داور بايد شرايط را در نظر مي گرفت البته ما به اين مسائل عادت داريم و توي ذهنمان هست که متاسفانه خيلي از سوت ها وقتي پاي تيم ما وسط است، به عدالت زده نمي شود که اميدوارم مسئولان فدراسيون به اين موضوع رسيدگي کنند.

به اسکوچيچ خوشامد مي‌گويم 

اما سوال اصلي از احسان حاجي درباره انتخاب سرمربي تيم ملي است؛ بازيکن باسابقه تيم ملي درباره انتخاب دراگان اسکوچيچ به عنوان سرمربي تيم ملي مي‌گويد: ما هم به عنوان بازيکن اخبار را از سايت‌ها پيگيري مي‌کرديم و منتظر اعلام يک اسم بوديم و خب اين مساله خيلي بيش از اندازه طول کشيد. در نهايت هم اقاي اسکوچيچ به اين سمت انتخاب شدند که من به عنوان يکي از بازيکنان تيم ملي به ايشان خوشامد مي‌گويم و اميدوارم کارشان را در تيم ملي به بهترين نحو و با موفقيت انجام دهند و مطمئنم جامعه فوتبال ايران هم با علاقه هميشگي به تيم ملي حامي ما در اين مسير سخت خواهند بود.

فقط در محدوده خودم صحبت مي‌کنم

حاج صفي در ادامه نظراتش بعنوان بازيکن تاثيرگذار تيم ملي درباره انتخاب سرمربي جديد مي‌گويد: بعنوان يک بازيکن من ياد گرفته ام در محدوده خودم صحبت کنم و در اينباره اظهارنظر خاصي ندارم اما خوش بين هستم که در ادامه و در چهار بازي باقيمانده مرحله مقدماتي انتخابي جام جهاني نتيجه خوبي بگيريم و به دور دوم انتخابي صعود کنيم که آنجا کار اصلي ما براي حضور در جام جهاني قطر آغاز مي‌شود. البته تيم ملي براي موفقيت احتياج به همراهي و همدلي همه ارکان فوتبال دارد که شايد در حال حاضر به دليل شرايط مختلف ما از آن بهرمند نيستيم اما حالا که سرمربي تيم ملي انتخاب شده انتظار داريم و من اينطور فکر مي کنم که همه بايد سعي کنيم کنار هم به ايشان کمک کنيم تا تيم ملي با بهترين شرايط به مصاف حريفان خود برود و برخلاف چيزهايي که من در اين روزها مي‌خوانم ما حتي در دو بازي اول کار راحتي در پيش نداريم و بايد با نيروي حداکثري به مصاف حريفان برويم تا بعد از دريافت شش امتياز بعد از آن در دو بازي حساس مقابل بحرين و عراق انشالله با برد با قدرت ظاهر شويم و به مرحله بعدي به عنوان صدرنشين نيز صعود کنيم.

 

حاج صفي در پايان حرف‌هايش مي‌گويد: بهرحال سلايق علاقمندان به فوتبال مختلف است و کمتر مي شود يک مربي را پيدا کرد که همه روي او اتفاق نظر داشته باشند. با اين حال فکر مي‌کنم  بايد از موضع انتقاد خارج شويم و ببينيم در روزهاي آينده چه پيش مي آيد و فکر مي کنم تيم ملي بيش از هر چيزي به انرژي مثبت و دعاي خير هواداران نياز دارد تا بتواند دو شکست مقابل بحرين و عراق را جبران کند و شرايط را به حالت عادي و همان چيزي که همه از تيم ملي ايران انتظار دارند برگرداند. وقتي من انتقادها را ميبينم براي تيم ملي نگران مي شوم. طبيعتا انتخاب آقاي اسکوچيچ به معناي عدم شايستگي مربيان ديگر نيست و آنها هم مي توانستند در اين پست باشند اما به نظرم بايد اين مسائل را کنار گذاشت و به تيم ملي کمک کرد که منفعت همه آدم هايي که در فوتبال ايران کار مي کنند، به صعود ما به جام جهاني گره خورده است.

 سايت مدال

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام: 
پست الکترونیک:
نظر : 
سوال امنیتی : 
? 9 + 1

  آخرین اخبار
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
اجراي 31 رشته مسيرگشايي با 20 کيلومتر طول در تبريز
واژگوني مرگبار اتوبوس در گردنه حيران
  پربازدیدترین اخبار
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
پيشرفت 55 درصدي سنگفرش محور تاريخي «حيدر تکيه سي»
ورود سامانه بارشي جديد به کشور از روز جمعه تا دوشنبه
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.