1398/11/04 - 16 : 3
کد خبر: 19670
استيضاح ترامپ نشانه سرشکستگي او در دنياست
احرار: امام جمعه تبريز گفت: استيضاح ترامپ در مجلس سنا نشانه سرشکستگي بزرگ ترامپ در دنيا و عدم محبوبيت وي حتي نزد مردم آمريکا است و نشان مي‌دهد که مقامات آمريکايي و شخص ترامپ حتي به رقباي درون کشور خود نيز رحم نمي‌کنند و قابل اعتماد نيستند.

حجت الاسلام سيد محمدعلي آل هاشم در خبطه هاي نماز جمعه اين هفته، با اشاره به حضور تاريخ ساز مقام معظم رهبري در نماز جمعه هفته گذشته تهران، گفت: زمان برگزاري اين رويداد بزرگ مصادف با چهلمين سالروز ايراد اولين خطبه نماز جمعه در جمهوري اسلامي ايران در روز 27 دي سال 58 بود که مقام معظم رهبري از سوي امام راحل (ره) اين رسالت را انجام دادند؛ هفته پيش نيز پس از گذشت هشت سال از آخرين زمان حضور مقام معظم رهبري در نماز جمعه و پس از دوهفته پرماجرا و سرشار از حوادث تلخ و شيرين، شاهد اين رويداد بزرگ بوديم.  

وي با اشاره به حضور ميليوني مردم در تشييع پيکر سردار سپهبد سليماني، بيان کرد: بعد از آن نيز سيلي سخت ايران اسلامي بر چهره منحوس آمريکا، سقوط هواپيماي اوکرايني و شهادت تعدادي از مردم از جمله اتفاقات در دو هفته اخير بود.

وي با بيان اين‌که 27دي 98يک يوم الله ديگر در تاريخ انقلاب اسلامي بود، ادامه داد: سقوط هواپيماي اوکرايني براي مردم و مقام معظم رهبري بسيار سنگين، تلخ و سوزناک بود و دشمنان خوشحال بودند که ايام الله ما را تحت تاثير قرار مي‌دهند اما آنچه که مهم بود، تکرار راهبردي آرمان‌ها، اهداف و سياستهاي اسلامي بود، زيرا دشمنان فکر مي‌کردند که جمهوري اسلامي ضعيف شده و باورهاي ايران اسلامي تغيير مي‌يابد اما ديدند که فرمايشات رهبر معظم انقلاب همان سياست‌هاي پيشين است.

حجت الاسلام والمسلمين آل هاشم با اشاره به راهپيمايي امروز ميليوني مردم عراق در مخالفت با حضور نيروهاي آمريکايي، گفت: امروز، مردم عراق کفن پوش شدند و يکدست پرچم عراق را به دست گرفته و همچنين پرچم آمريکا و مترسک ترامپ ملعون را به آتش کشيده و خواهان خروج آمريکا در عراق هستند.

وي با اشاره به استيضاح ترامپ در مجلس سناي آمريکا، بيان کرد: طرح استيضاح ترامپ از زماني آغاز شد که يک افشاگر، اعلام کرد که ترامپ در تماس تلفني با همتاي اوکرايني خود، وي را تحت فشار قرار داده تا نامزد پيشتاز دموکرات‌ها در انتخابات رياست جمهوري را تحقير کند تا بر اعتبار رقيب سياسي‌اش خدشه وارد شود. 

امام جمعه تبريز افزود: وحدت و اتحاد نياز مبرم کشور در شرايط کنوني است، زيرا يکي از سناريوهاي دشمن در آستانه انتخابات مجلس شوراي اسلامي، ايجاد اختلاف در بين مردم و مسئولان است و در اين راستا تلاش مي‌کنند تا دستاورهاي حضور ميليوني مردم در تشييع سردار سليماني و سيلي کوبنده سپاه در حمله به پايگاه عين الاسد را کمرنگ کرده و در جامعه اختلاف‌ افکني کنند.

وي با بيان اين‌که يکي از مصاديق تقواي الهي، تقواي انتخاباتي است، گفت: کانديداي مجلس شوراي اسلامي نبايد ديگر کانديداها را نفي کند تا خود برنده شود، بهترين تبليغات آن است که کانديداها به جاي نفي ديگران فقط خود مطرح کند.

وي در خصوص شاخص‌هاي نماينده برتر و تراز انقلاب، اظهارکرد: فردي را انتخاب کنيد که به درد کشور و ملت بخورد، با مردم يگانه و صميمي باشد، به دنبال اشرافي‌گري خود نباشد، پايبند به اسلام و منافع ملي باشد و مرز و حد و حدودش با دشمن مشخص باشد، چراکه برخي افراد، ملاحظه دشمنان را مي‌کنند در حالي که بايد مردم و خدا را ملاحظه کنند. 

حجت الاسلام والمسلمين آل هاشم متذکر شد: بر اساس شنيده‌ها، برخي از کانديداهاي محترم مجلس شوراي اسلامي برنامه‌ريزي کرده‌اند تا براي تبليغ، پوسترهاي ميليوني چاپ کنند در حالي که امسال در آستانه سال تحصيلي با کمبود و گراني کاغذ روبه رو بوديم به طوريکه کتاب‌هاي درسي با تاخير دراختيار دانش‌آموزان قرار گرفت.

وي با بيان اين‌که چاپ پوسترهاي رنگارنگ، مشکل مردم نيست، گفت: مشکل، جوانان و فارغ التحصيلان دانشگاهي، اشتغال و بيکاري در کشور است و بايد به اين موارد فکر کنيم.

وي ادامه داد: مشکل جوانان جامعه، مصرف مواد مخدر، تعطيلي برخي کارگاهاي توليدي و کارخانه‌ها و... است و نمايندگان بايد به اين موارد فکر کنند.

وي با انتقاد از شعارنويسي‌هاي کانديداها در ديوارها و معابر عمومي شهر، اظهارکرد: اين امر فقط زيبايي شهر را از بين مي‌برد.

امام جمعه تبريز با اشاره به مشکلات جامعه و جوانان، گفت: نمايندگان به جاي دعواهاي پوشالي سياسي و حزب بازي، ضمن قانون گذاري، به فکر حل مشکلات مردم نيز باشند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام: 
پست الکترونیک:
نظر : 
سوال امنیتی : 
? 6 + 8

  آخرین اخبار
واژگوني مرگبار اتوبوس در گردنه حيران
جايگزين‌هايي خمس در تراکتور؛ گل‌محمدي، مجيدي و چند مربي ديگر
جدايي رسمي خمس از تراکتور
52 درصد مساکن روستايي آذربايجان شرقي مقاوم سازي شده اند
افتتاح دو شهرداري جديد در شهرستان تبريز
واگذاري يا خريد و فروش امتياز نهضت ملي مسکن غيرقانوني است
اطلاعيه سپاه درباره حمله به اسرائيل
هشدار جاري شدن رواناب و آبگرفتگي معابر در آذربايجان شرقي
سپاه، مسلمانان جهان را خوشحال کرد
تحقق 110 درصدي برنامه و بودجه شهرداري تبريز در سال 1402
  پربازدیدترین اخبار
اطلاعيه سپاه درباره حمله به اسرائيل
هشدار جاري شدن رواناب و آبگرفتگي معابر در آذربايجان شرقي
سپاه، مسلمانان جهان را خوشحال کرد
جايگزين‌هايي خمس در تراکتور؛ گل‌محمدي، مجيدي و چند مربي ديگر
واژگوني مرگبار اتوبوس در گردنه حيران
افتتاح دو شهرداري جديد در شهرستان تبريز
جدايي رسمي خمس از تراکتور
52 درصد مساکن روستايي آذربايجان شرقي مقاوم سازي شده اند
واگذاري يا خريد و فروش امتياز نهضت ملي مسکن غيرقانوني است
تحقق 110 درصدي برنامه و بودجه شهرداري تبريز در سال 1402
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.