1398/09/22 - 10 : 42
کد خبر: 19539
شيخ‌لاري: آن‌طور که بايد روي تيم تراکتور کار نشده است/ نمي‌توانيم کار 2ماهه را در 5روز انجام دهيم
احرار: شيخ‌لاري: آن‌طور که بايد روي تيم تراکتور کار نشده است/ نمي‌توانيم کار 2ماهه را در 5روز انجام دهيم احد شيخ‌لاري،‌ سرمربي موقت تيم فوتبال تراکتور اعتقاد دارد کادر فني قبلي اين تيم آن‌طور بايد و شايد تراکتوري‌ها را آماده نکرده است و بازيکنان اين تيم بايد بهتر از قبل تمرين کنند.

احد شيخ‌لاري در نشست خبري پيش از ديدار تيم فوتبال تراکتور تبريز مقابل فولاد خوزستان در هفته پانزدهم ليگ برتر درباره اينکه تراکتور در چند بازي اخير شکست خورده است و آيا براي بازي فردا استرس دارد, اظهار داشت: فوتبال برد و باخت دارد. بدون شک برد مي‌تواند خيلي از مشکلات را پنهان کند، اما يک باخت کوچک مي‌تواند خيلي از مشکلات ريز را بزرگ کند. نمي‌خواهم کادر فني قبلي را زير سؤال ببرم, اما آن‌طور که بايد و شايد در نقاط مختلف با تيم کار نشده است.

وي در ادامه افزود: الان تمريناتي که در فاصله 48 ساعت قبل از بازي انجام مي‌شود, دو برابر شده است و مي‌خواهيم تيم را از لحاظ فني ارتقا دهيم, همچنين روي تيم از لحاظ روحي هم بايد کار کنيم و مطمئن هستيم کادر داخلي باشگاه و پشتيباني ما تلاش مي‌کنند تا بعد از اينکه ان‌شا‌ءالله اين بازي را با برد پشت سر گذاشتيم بتوانيم نشستي را با مديريت کلان باشگاه داشته باشيم و بتوانيم بچه‌ها را از لحاظ روحي و رواني ارتقا دهيم.

شيخ‌لاري درباره اينکه آيا درباره تغيير در ترکيب تيم برنامه‌اي دارد يا خير, گفت: ترکيب هفته گذشته و وضعيت نيمکت ما مصداق تغيير ترکيب است. وقتي با بچه‌ها به‌عنوان سرمربي و يا کسي که بالاي سر تيم است، صحبت کردم, گفتم مي‌خواهم ستون تيم حفظ شود، ولي ممکن است چند بازيکن به صورت چرخشي بازي کنند و به جوان‌ها نيز بيشتر بازي دهيم. الان شکاري و موسوي و چند بازيکن ديگر در ترکيب 20 نفره ما هستند و ان‌شاءالله فرصت حضورشان در ترکيب وجود داشته باشد. ما به آنها زمان مي‌دهيم, البته اگر به خود ما زمان بدهند.

سرمربي موقت تيم فوتبال تراکتور افزود: فوتبال به زمان نياز دارد و براي اينکه بخواهيم کار ساختاري انجام دهيم, زمان کافي لازم داريم، ولي براي دستگرمي نيازي به زمان نيست. ما بازيکنان بزرگي داريم، ولي وقتي روي آنها کار نشود و از اين نفرات چيزي خواسته نشود, بازيکن فکر مي‌کند فوتبال همين‌گونه است. اميدوارم بتوانيم تيم را به سر مقصد منزل برسانيم.

شيخ‌لاري تاکيد کرد: دو هفته پيش بازي خوبي داشتيم و مساوي کرديم، ولي در هفته گذشته 600 پاس داديم و مالکيت توپ دست ما بود و مسعود شجاعي هم عملکرد خوبي داشت. ما سعي کرديم کمترين خطا را براي گزينش بازيکنان داشته باشيم. اگر تيکدري از چپ به راست رفته, اين حرف‌هاي زيادي دارد و براي اين تصميم با همکارانم مشورت کردم و نسبت به بازي رقيب اين کار را انجام داده‌ايم. نمي‌خواهم بگويم يک بازيکن بايد در يک پست تخصصي بازيکن بازي کند. من خودم يک مهاجم بودم، ولي مرا به دفاع هم مي‌بردند.

وي ادامه داد: ويژگي‌ بازيکنان شايستگي آنها را نشان مي‌دهد. در بازي قبل همچنين اکبر ايماني را به دفاع برديم, اما براي اين بود که بازيکن نداشتيم و اگر مهره کافي را داشتيم مريض نبودم که اين تصميم را بگيرم. اگر يک مربي ديگر هم باشد, سليقه‌هاي خاص خودش را خواهد داشت. براي هرکس اصول‌هايي وجود دارد که بايد به آن پايبند باشد.

اين مربي درباره اضافه شدن ساکت الهامي به کادر فني تراکتور تصريح کرد: قبل از اينکه به تراکتور ملحق شوم, الهامي چند وقتي در اين تيم حضور داشت و اينکه بگويم من او را آورده‌ام، درست نيست. با توجه به مشکلاتي که با دنيزلي داشت, زنوزي صلاح دانست او براي مدت کوتاهي در ماشين‌سازي کار کند. الهامي در تراکتور فردي بيگانه نيست و اميدواريم به گونه‌اي از او استفاده کنيم که تيم متضرر نشود.

شيخ‌لاري درباره اينکه آيا غير از ساکت الهامي قرار است مربي ديگري به تراکتور بيايد, عنوان کرد: يک گروه آناليز براي تيم در نظر گرفته‌ايم که بعد از اين بازي به ما ملحق مي‌شود. يک مربي بدنساز درجه سه هم مي‌خواهيم که بيشتر از ما چيزي بلد باشد.

سرمربي موقت تيم تراکتور با اشاره به غايبان تيمش در بازي برابر فولاد تصريح کرد: شجاعي و ميمبلا چهار اخطاره هستند و نمي‌توانند در بازي فردا به ميدان بروند, البته حاج‌صفي هم سه کارته است. سوگيتا, محمدرضا اخباري و ايمان سليمي را نيز به دليل مصدوميت در اختيار نداريم. هرچند احتمال دارد که سوگيتا به اين بازي برسد، اما الان فرصتي براي اينکه آرام آرام پيش برويم نداريم و بايد بازيکني به ميدان برود که با تمام توان کار کند.

وي خاطرنشان کرد: روي فولاد کار کرده‌ايم و نقاط مثبت و منفي اين تيم را مي‌دانيم و اميدواريم نتيجه خوبي کسب کنيم. قبلاً خاطره‌اي از اين موضوع داريم که تيمي را آناليز کرده بوديم و به بازيکنان گفته بوديم که فلان نقطه, نقطه قوت حريف است، ولي در نهايت از همان نقطه گل خورديم! اميدوارم فردا بازي خوبي را از دو تيم شاهد باشيم.

وي درباره اينکه در پنج بازي اخير دروازه‌بان تيم تراکتور گل‌هاي زيادي دريافت کرده است, اشاره کرد: براي اين هم برنامه داريم و يک مربي مي‌آوريم تا تيم از اين ناحيه ضرر نکند. درباره گل‌ها هم بايد بدانيم که تنها دروازه‌بان مقصر نيست. اميدوارم مظاهري که بازي‌هاي خوبي انجام داده است، به خوبي بتواند از عهده مسئوليت‌هايش بربيايد.

سرمربي موقت تيم تراکتور درباره ناراحتي هواداران اضافه کرد: تيم ما به لحاظ شرايط روحي و با توجه به اينکه در بازي‌هاي گذشته شکست خورده‌ايم هواداران از تيم آزرده خاطر شده‌اند. اميدوارم نه آنها و نه ما رفيق نيمه‌راه نباشيم و به تيم ملحق شوند. بازيکنان ما خوب و بزرگ هستند و اگر اشتباهي از آنها رخ داده, هواداران آن را از ما ببينند و بازهم حمايت‌مان کنند. تنها بحث عذرخواهي از آنها نيست و نمي‌خواهيم خودمان و هواداران را گول بزنيم, چون آنها بيشتر از کادر فني مي‌دانند که برخي چوب لاي چرخ تيم مي‌گذارند.

«چرا بايد مالکي که اينقدر سرمايه‌گذاري مي‌کند را زير سؤال ببريم؟»، شيخ لاري با طرح اين سؤال اظهار داشت: در برخي جاها برخي بازيکنان را به اندازه‌اي بزرگ کرده‌اند که من به آنها غبطه مي‌خورم. مگر من يا رسول خطيبي و ساير بازيکنان فوتبال بازي نکرده‌ايم؟ برخي بازيکنان به تيم‌هاي ديگر مي‌روند، ولي ما بازيکنان خودمان را مي‌کوبيم. الان مثلاً هواداران پرسپوليس مي‌گويند چرا با اسطوره خود اين‌گونه مي‌کنيد؟

شيخ‌لاري راجع به فاصله کوتاه بين بازي‌هاي ليگ ابراز داشت: براي کار کردن زمان کمي داريم و با توجه به فاصله چهار روزه بين بازي‌ها نمي‌توانيم کار زيادي انجام دهيم. ما در ماه‌ها و هفته‌هاي گذشته بيکار بوده‌ايم، اما من کاري نمي‌توانستم انجام دهم, چون کار دست سرمربي قبلي بوده و اينکه الان بخواهيم کار دو ماه را در پنج روز انجام دهيم باعث دلزدگي بازيکن مي‌شود. کار‌هاي زيادي بايد انجام دهيم و خيلي خوشحاليم که مثل هفته گذشته فقط دو روز زمان نداريم. اميدوارم خدا کمک کند تا شرمنده هواداران نشويم.

وي در پاسخ به اين سؤال که هواداران حق دارند بدانند دلايل شکست تراکتوري‌ها در هفته‌هاي اخير چه بوده است, گفت: من فکر مي‌کنم اگر بخواهم کامل حرف بزنم زمان زيادي نداريم, ولي همان‌طور که گفتم زمان زيادي را قبلاً از دست داده‌ايم. اين به آن معني نيست که بخواهم کسي را بکوبم. همان‌طور که گفتم هر کسي شيوه خودش را دارد و شرايط فرق مي‌کند. ما در ديدار برابر ماشين‌سازي ادعا مي‌کنيم که 600 پاس داديم و از اين تعداد 300 پاس مثبت بوده است و اين نشان مي‌دهد که تيم شرايط خيلي خوبي دارد. در آناليز هم مي‌خواهيم کار‌هاي ترکيبي و فوتبالي را نشان دهيم. اگر شما مشتاق باشيد مي‌گويم براي شما هم ارسال کنند. نمي‌خواهيم خود را گول بزنيم، ولي در بازي با نساجي يک شوت ميمبلا گل شد و بعد از آن 4 بر صفر پيروز شديم. الان نبايد بازيکنان را تحت فشار قرار دهيم. اين کار نتيجه خوبي نخواهد داشت.

سرمربي موقت تيم فوتبال تراکتور, يادآور شد: خواهش من اين است که هواداران از ما و بازيکنان حمايت کنند. نمي‌خواهيم بازيکن‌سالاري شود، ولي واقعاً بازيکنان خوبي داريم. البته اشتباهاتي هم داريم. در شکست‌ها همه‌ي اعضاي تيم نقش دارند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 9 + 9

  آخرین اخبار
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
اجراي 31 رشته مسيرگشايي با 20 کيلومتر طول در تبريز
واژگوني مرگبار اتوبوس در گردنه حيران
  پربازدیدترین اخبار
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
پيشرفت 55 درصدي سنگفرش محور تاريخي «حيدر تکيه سي»
ورود سامانه بارشي جديد به کشور از روز جمعه تا دوشنبه
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.