1398/07/11 - 21 : 25
کد خبر: 19376
مصطفي دنيزلي:
ليگ نبايد به خاطر بازي‌هاي ملي تعطيل شود/ آمادگي کامل تراکتوري‌ها
احرار: سرمربي تيم فوتبال تراکتور با بيان اينکه تيمش آماده ديدار برابر پارس جنوبي جم است، گفت: بازي‌هاي ملي را مي‌توان در اواسط هفته برگزار کرد و ليگ را نبايد براي اين منظور تعطيل نکرد.

مصطفي دنيزلي ظهر امروز پنج شنبه در نشست خبري قبل از بازي دو تيم تراکتور با پارس جنوبي جم در تبريز اظهار داشت: فردا در تبريز بازي داريم و مي خواهيم در حضور هوادارانمان در اين بازي پيروز شويم. مي‌خواهيم فردا به همراه پرشورها نتيجه خوب بگيريم.

وي با بيان اينکه بازي فرداي تيمش مثل بازي هاي ديگر مهم است، گفت: بازي فردا براي ما، استثنا از بازي‌هاي ديگر نيست و هفته‌هاي مهم ليگ را پشت سر مي‌گذاريم.

دنيزلي با تاکيد بر اينکه نبايد بازي ها را کم اهميت بدانيم، ادامه داد: اين بازي هم براي ما مهم است و ما بازي‌هاي ليگ و حذفي را با هم انجام مي‌دهيم و هر دو براي ما اهميت دارد. بعد از اين بازي‌ها نيز بازي‌هاي ملي برگزار مي‌شود و تيم ملي در مقدماتي جام جهاني بازي دارد.

سرمربي تراکتور با اشاره به اينکه فوتبال در دنيا به شکل صنايع است، گفت: در تمام دنيا چند روزي ليگ‌ها تعطيل است و در اين تعطيلي که اردوهاي تيم ملي برگزار مي‌شود. کنفدراسيون فوتبال آسيا بايد چاره‌اي بيانديشد. فوتبال بازي ادامه‌داري است و نبايد متوقف شود.

بازي‌هاي ملي را مي‌توان در اواسط هفته برگزار کرد

دنيزلي سپس در ادامه با تاکيد بر اينکه بين بازي‌هاي ليگ برتر و تيم ملي نبايد فاصله زيادي وجود داشته باشد، افزود: در وسط هفته بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا و در ابتداي هفته بازي‌هاي ليگ داخلي برگزار مي‌شود و در اروپا هم همين‌طور است.

وي ادامه داد: بازي‌هاي ملي را مي‌توان در اواسط هفته برگزار کرد و ليگ را تعطيل نکرد.

دنيزلي با اشاره به اينکه مي‌خواهيم روند رو به رشدمان را حفظ کنيم، گفت: بازي که هدفش نتيجه است، تبديل به فوتبال تهاجمي مي‌شود. تيم رقيب از نظر کارهاي تدافعي تيم خوبي است و ما هم در طول هفته در خصوص مقابله با بازي حريف، تمريناتي را انجام داديم.

سرمربي تراکتور با تاکيد بر اينکه پارس جنوبي رقيب جوان و دونده است، گفت: فردا بازي تماشايي شاهد خواهيم بود، ما در بازي‌هاي خانگي تيمي هستيم که بازي‌مان را به رقيب تحميل کنيم و اين هفته نيز تيم‌هاي بالاي جدول با همديگر بازي مي‌کنند؛ به همين دليل نتيجه‌ي بازي با پارس جنوبي براي ما مهم هست.

وي ادامه داد: تمام بازيکنان آماده هستند و اين موضوع کار مرا در انتخاب بازيکنان سخت مي‌کند که البته اين سختي لذت بخش هست

دنيزلي با بيان اينکه به بازيکنانم اعتماد کامل دارم، گفت: اميدوارم فردا به آن چيزي که مي‌خواهيم برسيم. برخي از بازيکنانم به راحتي مي‌توانند در دو و سه پست به خوبي بازي کنند و در صورت نياز به بازيکن در يک پست، اين موضوع را از درون تيم رفع مي‌کنيم.

اهداف تراکتور برايم مهم است

وي تأکيد کرد: بنده کارت گرفتن بازيکنان براي نتيجه‌ تيم را درک مي‌کنم ولي کارت‌هاي ديگر را  نمي‌پذيرم و جريمه در نظر مي‌گيرم.

دنيزلي در خصوص تيم پارس جنوبي جم گفت: بازي‌هاي آنها را آناليز کرده ام و در خصوص نحوه بازي رقيبمان در بازي‌هاي خانگي و خارج از خانه اطلاعاتي دارم.

وي در خصوص مازولا بازيکن جديد تراکتور نيز گفت: مازولا تنها مصدوم تيم من است و تلاش مي کنيم وي آماده شود. اين بازيکن تمرينات فيزيکي و هوازي‌اش را شروع کرده است. او روز دوشنبه به ايران باز مي‌گردد.

دنيزلي با بيان اينکه اهداف تراکتور براي من مهم است افزود: مهم نيست که بازيکنانم زياد من را دوست داشته باشند و يا نداشته باشند، مهم اين است که به من ايمان داشته باشند. بنده نزديک 15بازيکن دارم که همگي مي‌توانند بازي کنند و بايد در انتخاب آنان عدالت را رعايت کنم تا عذاب وجدان نگيرم. به فکر هوادارانمان در سراسر کشور هستم و بر اين اساس تصميم‌گيري مي‌کنم.

مهر

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 6

  آخرین اخبار
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
اجراي 31 رشته مسيرگشايي با 20 کيلومتر طول در تبريز
واژگوني مرگبار اتوبوس در گردنه حيران
  پربازدیدترین اخبار
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
پيشرفت 55 درصدي سنگفرش محور تاريخي «حيدر تکيه سي»
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
ورود سامانه بارشي جديد به کشور از روز جمعه تا دوشنبه
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.