1396/02/08 - 15 : 50
کد خبر: 15275
آيت الله شبستري:
زمام امور کشور در دست کسي باشد که بيکاري و رکود را برطرف کند
امام جمعه تبريز با بيان اينکه انتخاب هوشمندانه و در تراز انقلاب اسلامي بايد نتيجه اين انتخابات باشد، گفت: در شرايط بيکاري و رکود بايد زمام امور در دست کسي باشد که بتواند اين مشکلات را حل کند و شجاع بوده و از تشر دشمن نترسد چراکه ملت شجاع هستند.

آيت الله محسن مجتهد شبستري در خطبه‌هاي امروز نمازجمعه تبريز، فرارسيدن روز پاسدار را مورد اشاره قرار داد و با تاکيد بر اينکه پاسداران درس شجاعت و فضائل اخلاقي را از امام حسين (ع) گرفته‌اند اظهار داشت: سپاه در راه حفاظت از انقلاب و دفاع از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي در دوران دفاع مقدس حماسه‌هاي زيادي آفريدند و دست شياطين را از ايران بريدند، ضمن اينکه بعد از دفاع مقدس هم با سازندگي در ايران خدمات بزرگي را براي کشور ارائه کرده است.

وي با بيان اينکه نمونه بارز و اخير اقدامات سپاه در سازندگي کشور، ساخت پالايشگاه ستاره خليج فارس است که با بهره برداري از آن ايران از واردات بنزين بي نياز شده و بخشي از آن را صادر خواهيم کرد، گفت: پاسداران درعمل و در تمامي عرصه‌ها ثابت کردند که ما مي‌توانيم.

امام جمعه تبريز فرارسيدن ميلاد حضرت عباس را به عنوان روز جانباز بر تمام جانبازان تبريک گفته و افزود: بايد از نظربصيرت و ولايت پذيري از اعمال و رفتار حضرت ابوالفضل (ع) درس گرفت.

وي 12 ارديبهشت، سالروز شهادت علامه مطهري را در نام‌گذاري به عنوان روز معلم بسيار بجا دانست و گفت: اين شهيد با اخلاق و منش و علم خود، انقلاب را به دانشگاه‌ها وارد کرد و اميدوارم معلمان، اساتيد و دانشجويان ادامه دهنده راه آن شهيد باشند.

نماينده مردم آذربايجان شرقي در مجلس خبرگان رهبري همچنين هفته کارگر را به کارگران و توليدکنندگان تبريک گفت و ابراز داشت: امروز در شرايطي قرار داريم که نياز به توليد و اشتغال بيشتر داريم تا با افزايش صادرات، کشور را از نظر درآمد و توليد و اقتصاد بي نياز کنيم.

آيت الله شبستري در ادامه بيانات مقام معظم رهبري در روز مبعث را مورد اشاره قرار داد و با تاکيد بر اينکه اين نظام با ظلم وستم مقابله مي‌کند، افزود: همين رويکرد سبب شده تا دشمنان با ايران مقابله کنند لذا تشکيل داعش و... در منطقه هم براي مقابله با اسلام است. 

وي ادامه داد: آمريکا در همه زمان‌ها از هر امکاني براي ضربه زدن به ايران و اسلام استفاده کرد ولي بدانند که هر کسي به ملت ايرات تعرض کند، به ضررش تمام مي‌شود چراکه عکس العمل ايران در برابر اين اقدام، قاطعانه و بسيار محکم خواهد بود.

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي با بيان اينکه مقام معظم رهبري در اين ديدار از نامزدها براي نگاه به درون در پيشرفت و توسعه کشور قول گرفتند ابراز داشت: بايد نامزدها از نگاه به بيرون خودداري کرده و به توان داخلي تکيه کنند.

وي افزود: اخيراً عهدشکني بيگانگان را به خوبي لمس کرديم و ديديم که پيش‌بيني امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري درست از آب درآمد، لذا از اعتماد به بيگانگان خودداري شود.

آيت الله شبستري سياست‌هاي انتخاباتي مقام معظم رهبري از سال 68 تاکنون را در چند موضوع خلاصه کرد و گفت: در انتخابات حضور حداکثري لازم است تا مشارکت مردم اعتبار و آبرو به کشور داده و دشمن را از فتنه انگيزي منصرف کند. ضمن اينکه در هر زمينه مورد اختلاف بين نامزدها و... قانون فصل الخطاب است و برگزاري انتخابات به موقع وحمايت از نهادهاي قانوني در انتخابات هميشه مورد تاکيد بوده است.

وي با تاکيد بر اينکه رأي مردم به عنوان حق الناس است و بايد مسئولان از اين حق الناس صيانت کرده و هيئت‌هاي نظارت و اجرايي امانت داري کنند، تصريح کرد: تبليغات انتخاباتي هم بايد با متانت از سوي کانديداها و هواداران پيگيري شده و تخريب همديگر را کنار بگذارند. 

امام جمعه تبريز با بيان اينکه انتخاب هوشمندانه و در تراز انقلاب اسلامي بايد نتيجه اين انتخابات باشد، ادامه داد: در شرايط بيکاري و رکود بايد زمام امور در دست کسي باشد که بتواند اين مشکلات را حل کند و شجاع بوده و از تشر دشمن نترسد چراکه ملت شجاع هستند و بايد مديران آن هم شجاع باشند. 

آيت الله شبستري با تاکيد بر اينکه ولايت‌پذيري عملي و هماهنگي با رهبري رمز موفقيت کشور در مسائل مختلف است، ابراز داشت: اينکه اسمي از رهبري ببريم ولي از عمق جان اعتقادي به ولايت نداشته باشد کشور را دچار مشکل مي‌کند.

وي در پايان خاطر نشان کرد: ملت قهرمان ايران به ويژه مردم ولايتمدار آذربايجان همواره گوش به فرمان رهبري هستند و حضور گسترده و آگاهانه و انتخاب اصلح خواهند داشت و با اين اقدام عملاً ولايتمداري خود را ثابت مي‌کنند.

تسنيم

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام: 
پست الکترونیک:
نظر : 
سوال امنیتی : 
? 3 + 6

  آخرین اخبار
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
اجراي 31 رشته مسيرگشايي با 20 کيلومتر طول در تبريز
واژگوني مرگبار اتوبوس در گردنه حيران
جايگزين‌هايي خمس در تراکتور؛ گل‌محمدي، مجيدي و چند مربي ديگر
جدايي رسمي خمس از تراکتور
52 درصد مساکن روستايي آذربايجان شرقي مقاوم سازي شده اند
افتتاح دو شهرداري جديد در شهرستان تبريز
واگذاري يا خريد و فروش امتياز نهضت ملي مسکن غيرقانوني است
  پربازدیدترین اخبار
جايگزين‌هايي خمس در تراکتور؛ گل‌محمدي، مجيدي و چند مربي ديگر
واژگوني مرگبار اتوبوس در گردنه حيران
افتتاح دو شهرداري جديد در شهرستان تبريز
52 درصد مساکن روستايي آذربايجان شرقي مقاوم سازي شده اند
جدايي رسمي خمس از تراکتور
واگذاري يا خريد و فروش امتياز نهضت ملي مسکن غيرقانوني است
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
اجراي 31 رشته مسيرگشايي با 20 کيلومتر طول در تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.