1395/12/30 - 17 : 1
کد خبر: 15184
استاندار آذربايجان شرقي در پيام نوروزي:
سال 95 سال موفقيت‌هاي اقتصادي بود/ سال 96 را با روحيه وحدت و همدلي آغاز مي‌کنيم
احرارخبر: استاندار آذربايجان شرقي در پيامي به مناسبت آغاز سال 1396 هجري شمسي، با تبريک سال نو به مردم استان، از موفقيت‌هاي به دست آمده در بخش‌هاي مختلف استان در سال 95 سخن گفت و ابراز اميدواري کرد سال 96 در سايه روحيه وحدت و همدلي بين مردم و مسئولان، سالي پرخير و برکت و توام با موفقيت‌هاي بيشتر براي استان باشد.

اسماعيل جبارزاده در پيام نوروزي خود خطاب به مردم استان گفت: حلول سال جديد را به مردم غيرتمند و پرتلاش استان و يکايک شهروندان و خانواده‌هاي معظم شهدا که با نثار فرزندان خود امنيت و آرامش را براي کشورمان به ارمغان آوردند تبريک عرض مي‌کنم.

وي افزود: متاسفانه در سال 95 شاهد حادثه ناگوار قطار مسافربري تبريز- مشهد بوديم که جا دارد به خانواده‌هاي داغديده در اين حادثه تسليت عرض کرده و با آنها ابراز همدردي کنم.

استاندار آذربايجان شرقي در ادامه با بيان اينکه سال 95 سالي توام با موفقيت‌ها براي استان بود، گفت: سال 95 بر اساس فرمايش رهبري و تدابير دولت به عنوان سال اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتي تعيين شده بود و خدا را شاکريم که تمام مديران استان براي تحقق اين شعار در همه عرصه‌ها تلاش کردند.

وي افزود: خوشبختانه قبل از پايان سال 95 توانستيم به اکثر قريب به اتفاق اهدافي که در کلان کشور براي استان تعيين شده بود و در برخي بخش‌ها فراتر از اهداف تعيين شده دست پيدا کنيم و کارنامه عملکرد مسئولان استان را به مردم ارائه کنيم.

جبارزاده خاطرنشان کرد: سال 95 سال رونق اقتصادي استان در بخش‌هاي مختلف بود و اين موفقيت در سايه همراهي و دعاي خير مردم و تلاش شبانه‌روزي و جهادي مسئولان و مديران بخش‌هاي دولتي و خصوصي به دست آمد.

استاندار آذربايجان شرقي با اشاره به اينکه سال 95 سال شکوفايي بخش کشاورزي استان بود، گفت: موفقيت‌هاي کشاورزي و افزايش توليدات زراعي، باغي و صنايع تبديلي حاصل تلاش شبانه‌روزي مسئولان اين بخش و همراهي و همکاري کشاورزان بود.

جبارزاده خاطرنشان کرد: امروز زيرساخت‌هاي توسعه در بخش کشاورزي فراهم شده و کشاورزان با روحيه بالاتر و دست پر وارد سال زراعي جديد مي‌شوند.

وي با بيان اينکه در بخش صنعت با مشکلات متعددي در سال‌هاي گذشته مواجه بوديم، افزود: اکثر قريب به اتفاق واحدهاي مشکل‌دار استان در سال 95 با حمايت‌هاي دولت به چرخه توليد بازگشتند و خوشحاليم که سال 96 را در حالي آغاز مي‌کنيم که واحد صنعتي بحراني در استان نداريم.

جبارزاده اضافه کرد: در سال 95 به مشکلات بيش از يک‌هزار واحد توليدي از طريق بازديدهاي ميداني رسيدگي شد و کمبود نقدينگي اکثر واحدهاي مشکل‌دار در حد توان مالي دولت تامين شد.

استاندار آذربايجان شرقي با بيان اينکه در سال 95 با همکاري سيستم بانکي استان، بيش از يک‌هزار ميليارد تومان تسهيلات به 700 واحد توليدي پرداخت شد، افزود: سال 95 را در حالي به پايان برديم که رکود حاکم بر صنعت استان سپري شده و آماده شکوفايي بخش توليد در سال 96 مي‌شويم.

وي افزود: در سال 95 همچنين اکثر واحدهاي توليدي ما موفق به صادرات شدند که انتخاب دو سوم واحدهاي صادراتي موفق از استان آذربايجان شرقي نشان مي‌دهد که نقش اين استان فراتر از مرزهاي کشور را در بر گرفته است.

جبارزاده با بيان اينکه در سال 95 در سايه تلاش دست‌اندرکاران تامين امنيت، هيچ‌گونه مشکل امنيتي در استان نداشتيم، افزود: تلاش براي افزايش ضريب امنيت استان در سال جديد نيز با روحيه بيشتر ادامه خواهد داشت و نتيجه اين تلاش‌ها در توسعه و رشد اقتصادي خود را نشان خواهد داد.

وي در پايان گفت: اميدوارم با روحيه وحدت، برادري و همدلي، سال 96 سالي توام با خير و برکت و سعادت و سلامت براي مردم متدين و قدرشناس استان باشد و شاهد آباداني و شکوفايي هرچه بيشتر استان در بخش‌هاي مختلف باشيم.

انتهاي پيام/

نصر

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 3

  آخرین اخبار
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
اجراي 31 رشته مسيرگشايي با 20 کيلومتر طول در تبريز
واژگوني مرگبار اتوبوس در گردنه حيران
  پربازدیدترین اخبار
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
پيشرفت 55 درصدي سنگفرش محور تاريخي «حيدر تکيه سي»
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
ورود سامانه بارشي جديد به کشور از روز جمعه تا دوشنبه
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.