1393/9/20 - 05 : 47
کد خبر: 1517
هفته هفدهم ليگ برتر فوتبال کشور/
تراکتورسازي – ذوب آهن؛ غريبگي در خانه/ شاگردان خطيبي به دنبال 3 امتياز
احرارنيوز: تيم تراکتورسازي امروز در غياب هواداران پرشور خود و در ورزشگاه خالي از تماشاگر يادگار امام(ره) تبريز به ديدار تيم ذوب آهن اصفهان مي رود تا براي کسب سه امتياز برابر اين تيم متحول شده تلاش کند.

به گزارش احرارنيوز به نقل ازمهر، هفته هفدهم رقابت هاي فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي کشور امروز (پنجشنبه) با انجام پنج ديدار باقي مانده به پايان مي رسد و طي آن در يکي از مهمترين بازي ها، تيم تراکتورسازي در ورزشگاه خالي از تماشاگر يادگار امام(ره) تبريز برابر تيم ذوب آهن اصفهان صف آرايي مي کند.

اين ديدار که دومين مصاف از رويارويي اين هفته تيم هاي تبريزي و اصفهاني است، بر خلاف بازي امروز گسترش فولاد در زمين سپاهان، بايد بدون تماشاگر برگزار شود. اين اولين باري است که تراکتورسازي در فصل جاري در غياب يار دوازدهم خود رو در روي حريف قرار مي گيرد و البته اين موضوع مي تواند يک پوئن مثبت براي تيم ذوب آهن به شمار آيد.

بازي فردا دو تيم تراکتورسازي و ذوب آهن براي هر دو تيم از اهيمت فوق العاده اي دارد چراکه تراکتورسازي مي خواهد از شرايط نامناسب يکي، دو هفته اخير خود فاصله بگيرد و از طرفي تيم ذوب آهن نيز مي خواهد در ادامه روند نتايج خوبش، در تبريز هم نتيجه اي مناسب کسب کند و با اين وضعيت طبيعي است که هيچ تيمي به راحتي دستانش را به علامت تسليم بالا نخواهد برد اما با همه اين شرايط تراکتورسازان با وجود اينکه هوادارانشان را در ورزشگاه نخواهند ديد، اما به واسطه ميزبان بودنشان محکوم به پيروزي در اين بازي خانگي هستند.

اما تيم تراکتورسازي که چند هفته اي است از آن شرايط مطلوب و ايده آل خود تا حدودي فاصله گرفته است، در بازي فردا بايد براي کسب سه امتياز به ميدان برود. رسول خطيبي به خوبي مي داند که تيمش در مقطع بسيار حساسي قرار گرفته و ديگر نبايد در خانه امتياز از دست بدهد. هم اکنون سرخپوشان تبريز با ?? امتياز پس از تيم هاي نفت و سپاهان ?? امتيازي، در جايگاه سوم جدول ايستاده اند و خيلي دوست دارند تا دوباره به خانه نخست بازگردند. تراکتورسازي تا پايان نيم فصل اول، چند هفته اي را در صدر جدول سير کرد اما با تحمل دومين شکست متوالي اين بار برابر تيم فولاد خوزستان، صدرنشيني را به تيم نفت تهران داد و حتي از سپاهان اصفهان هم يک پله پائين تر ايستاد.

با اين حال تراکتوري ها هنوز فرصت جبران را از دست نداده اند و مي توانند که با تکرار نتايج خوب خود در نيم فصل اول، در دور برگشت نيز بالاتر از همه تيم ها در جدول قرار بگيرند. اين در شرايطي است که خطيبي يکي از نقاط ضعف مشهود تيمش را که به دروازه باني مربوط بود، با جذب عيسي اندوي گلر سابق تيم ذوب آهن پوشش داده و با به خدمت گرفتن يکي، دو بازيکن ديگر نيز مي خواهد تا تيمش را از لحاظ مهره به خوبي تامين کند. همچنين يک مدافع برزيلي به نام "رادامز رودريگو داسيلوا" براي ترميم و پوشش ضعف هاي خط دفاعي تراکتورسازي به اين تيم ملحق شده تا جانشين احمد آل نعمه شود.

اما در سوي مقابل بازي فردا تبريز، تيم ذوب اهن قرار دارد که در هفته هاي اخير نسبت به هفته هاي آغازين فصل تيمي متحول شده نشان داده است. اين تيم که با برتري برابر پرسپوليس به ديدار فينال جام حذفي نيز راه يافته و براي حضوري دوباره در ليگ قهرمانان آسيا از طريق همين بازي هاي جام حذفي بسيار اميدوار است، با روحيه اي بالا به تبريز سفر مي کند تا نتيجه مطلوب ديگري به کارنامه درخشان هفته هاي اخير خود چه در ليگ و چه در جام حذفي اضافه کند.

ذوب آهن با يحيي گل محمدي در ابتداي فصل اصلا خوب نتيجه نمي گرفت اما اعتماد و حمايت مديريت باشگاه از اين مربي جوان موجب شد ذوب آهن با هدايت وي بتواند خود را از رده هاي پائيني جدول بالاتر کشيده و اکنون با ?? امتياز در رده نهم و چسبيده به تيم هاي پرسپوليس، صبا و سايپا قرار بگيرد.

مصاف تيم هاي تراکتورسازي و ذوب آهن در هفته هفدهم مي تواند يکي از جذاب ترين بازي هاي هفته باشد چراکه هر دو تيم فوتبال چشم نواز و تاکتيکي به نمايش مي گذارند و از سيستم بازي هجومي، بازيکنان تکنيکي و البته مربيان جوان و بادانش برخوردار هستند اما تنها نکته اي که اين بازي را تحت تاثير قرار مي دهد، سکوهاي خالي ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز خواهد بود که از جذابيت هاي بازي نيز به طور حتم، خواهد کاست.

خطيبي: به سه امتياز نياز داريم

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز با ابراز اميدواري نسبت به موفقيت تيمش در بازي فردا برابر ذوب آهن اصفهان، گفت: تيم ما در اين بازي نياز به کسب سه امتياز دارد.

رسول خطيبي در خصوص بازي فردا تيم تراکتورسازي برابر ذوب آهن اصفهان، اظهار داشت: ديدار ما برابر ذوب آهن يک نقطه منفي دارد و آن، نبود هواداران تيم ما هستند که قطعا اين بازي را تحت تاثير قرار خواهد داد.

وي ادامه داد: براي اولين بار است که در فصل جاري هواداران را کنار خود نمي بينيم، اما مي دانيم که دل هزاران هوادار تراکتورسازي با تيم است و ما از دعاي آنها بهره مند خواهيم بود.

سرمربي تيم تراکتورسازي در خصوص بازي نيز عنوان کرد: ذوب آهن تيم خوبي است که در هفته هاي اخير نيز نتايج بسيار خوبي کسب کرده است، اين تيم در جام حذفي به فينال رسيده و به لحاظ روحي نيز شرايط مطلوبي را تجربه مي کند اما با اين حال تراکتورسازي در اين ديدار هجومي کار خواهد کرد.

خطيبي تصريح کرد: نمي خواهيم در اين ديدار خانگي امتياز از دست بدهيم و با اينکه يکي، دو بازيکن خود را در اختيار نخواهيم داشت، اما نبايد به چيزي جز پيروزي فکر کنيم.

اين بازي از ساعت ?? امروز (پنجشنبه) به انجام خواهد رسيد. با انجام بازي هاي هفته هفدهم، ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي کشور به دليل اردوهاي آماده سازي تيم ملي و همچنين حضور اين تيم در رقابت هاي جام ملت هاي آسيا حدود ?? روز تعطيل خواهد بود.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 9 + 8

  آخرین اخبار
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
اجراي 31 رشته مسيرگشايي با 20 کيلومتر طول در تبريز
واژگوني مرگبار اتوبوس در گردنه حيران
  پربازدیدترین اخبار
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
ورود سامانه بارشي جديد به کشور از روز جمعه تا دوشنبه
پيشرفت 55 درصدي سنگفرش محور تاريخي «حيدر تکيه سي»
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.