1395/12/04 - 18 : 46
کد خبر: 15087
موافق خدمت سربازان در باشگاه‌هاي خودشان هستم
قلعه‌نويي: آقاياني که اين بلا را سر تراکتور آوردند، براي خودشان تبليغ مي‌کنند!
احرارخبر: سرمربي تيم تراکتورسازي اعلام کرد کم کاري برخي مديران سابق اين باشگاه باعث مشکلاتي شده که اکنون گريبان تيم را گرفته است.

تيم تراکتورسازي با وجود مشکلاتي که برايش پيش آمده، روز جمعه تلاش مي‌کند فاصله امتيازي خود با پرسپوليس را کسر کند تا همچنان به قهرماني اميدوار باشد.

امير قلعه‌نويي سرمربي تراکتورسازي در گفت‌وگو با راديو تهران درباره شرايط تيمش، اظهارات مصطفي آجورلو مبني بر کار کردن تا آخر با قلعه‌نويي، کم کاري برخي مديران سابق و برخي مسائل ديگر صحبت‌هايي را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه مي‌خوانيد:

بازي سختي با سياه جامگان داريم
اعتقاد شخصي ام اين است که همه تيم ها چه بالانشين و چه قعرنشين در نيم فصل دوم تيم هاي خطرناکي هستند، هر بازي در اين شرايط براي شما حکم يک فينال را دارد و من مدام به بچه ها سختي بازي با سياه جامگان را گوشزد مي‎کنم. سياه‌جامگان تيم خوبي است که بازيکنان مطلوبي دارد و خداداد و هاشمي نسب هم جزو بهترين مربيان فوتبال ايران هستند.

اول فصل ذهنيتم نسبت به آجورلو فرق داشت
من در زندگي ام هرگز پشت در اتاق هيچ مديري نايستادم و هر حرفي زدم، خدا و اهل بيت را در نظر گرفتم. واقعيت اين است که تا قبل از حضور در تراکتورسازي ذهنيت خوب الان را نسبت به آجورلو نداشتم و دليل اين موضوع هم تبليغات منفي بود که عليه اين بنده خدا شده بود. با اين حال اکنون شرايط فرق کرده و من مي بينم که آجورلو به عنوان يک مديراخلاق مدار و با معرفت چقدر زحمت مي کشد. او انسان بزرگي است و هدفي جز خدمت ندارد. 

آقاياني که اين بلا را سر تراکتور آوردند، براي خودشان تبليغ مي‌کنند!
قبل از اينکه آجورلو به تراکتورسازي بيايد، هرساله حدودا 10 تا 11 ميليارد به تراکتورسازي کمک مي شد اما اين پول به اين بنده خدا داده نشد و بعد از آمدن او هم پنجره نقل و انتقالات را بستند. واقعا شرايط سختي است. او يک تنه همه بار را بر دوش کشيد و مسائلي که پيش آمده هم هيچ ربطي به دوران مديريت آجورلو ندارد. من خدمت آقاي عباسي ارادت دارم و دوران خوبي با او داشتم اما بعضي از آدم ها که بسيار قبل از عباسي در تراکتور کار مي کردند، اين بلاها را سر تراکتور آوردند و حالا هم مي خواهند براي خودشان تبليغ کنند. مگر مي شود پرونده اي که مربوط به 6 سال پيش است، هنوز پيگيري نشده باشد؟ از طرف ديگر آجورلو توقعات مردم را هم بايد در نظر بگيرد که اين مسائل کار را برايش سخت مي کند.

استاديوم و هوادار داريم، بازيکن نه
ما زماني که تيم مان ايده آل بود، استاديوم نداشتيم. زماني که استاديوم داشتيم، هوادار نداشتيم و حالا که ورزشگاه و هوادار داريم، تيم مان به مشکل بازيکن خورده است! ياد زمان حضورم در تيم ملي افتادم.

عاليشاه، نوراللهي و بيگ‌زاده چه گناهي دارند؟
در ماجراي محروميت تراکتورسازي، عاليشاه، نوراللهي و بيگ زاده چه گناهي دارند؟ از شخص مهدي تاج مي‌خواهم تکليف اين 3 نفر را روشن کنند. خدارا خوش نمي‌آيد که اين بچه‌ها اينطور بلاتکليف بمانند. آنها 6 ماه از زندگي فوتبالي‌شان را از دست مي دهند. واقعا دل آدم براي آنها مي‌سوزد. 

خطر کسر امتياز تهديدمان مي‌کرد
من واقعا از نظر روحي و رواني بهم ريخته بودم؛ تا همين 3، 4 روز پيش خطر کسر 6 امتياز هم تراکتورسازي را تهديد مي کرد که آجورلو از يکي از دوستانش يک ميليارد و خرده اي پول قرض گرفت تا به حساب خارجي ها واريز کنيم و فعلا جلوي کسر امتياز را بگيريم. پرونده هاي ديگري هم وجود دارد و مسئولان استان آذربايجان بايد کمک کنند. از نجفي، شهردار نمونه تبريز بايد تشکر کنم، از دکتر دبيري، نمايندگان مجلس که کمک مي کنند.

موافق خدمت سربازان در باشگاه‌هاي خودشان هستم
من صددرصد موافق خدمت بازيکنان سربازان در باشگاه هاي خودشان هستم. بالاخره برخي تيم ها مانند پيکان، ذوب آهن، فولاد و ... در بحث تيم هاي پايه زحمت مي کشند و اگر اين قانون اجرايي شود، اين تيم ها حاصل دسترنج خودشان را استفاده مي کنند. از نمايندگان مجلس تشکر مي کنم و اميدوارم اين لايحه قانون شود تا به فوتبال پايه خدمت شود.

از هواداران تراکتور گلايه دارم
از هواداران تراکتورسازي گلايه دارم. شما مي بينيد که در نظرسنجي يک برنامه تلويزيوني محمد ابراهيمي فقط 8 درصد راي مي آورد. در حالي که در کل کشور حدود 20 ميليون نفر آذري داريم. اين موضوع کم لطفي است. 

با اميد زنده هستيم
انسان با اميد زنده است. ما تلاش مي کنيم تکليف خودمان را خوب انجام دهيم. من هنوز حسرت بازي با پرسپوليس را مي خورم. در آن بازي دست و پاهاي ما را بستند و داخل استخر انداختند. با اين حال تراکتورسازي تيم بزرگي است و مردم آذربايجان هم بايد کمک کنند تا راهمان را تا پايان فصل درست ادامه دهيم.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 9 + 6

  آخرین اخبار
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
  پربازدیدترین اخبار
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زباله هاي شهري ساعت 9 شب از منازل جمع اوري مي شود
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.