1395/11/09 - 15 : 32
کد خبر: 14934
"اين فوتبال خسته کننده شده است"
مهدي کياني: چرا عابديني مي‌گويد پرسپوليس از الان قهرمان است؟
احرارخبر: کاپيتان تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز معتقد است اخراجش در ديدار مقابل ماشين سازي اشتباه بوده است.

مهدي کياني  درباره ديدار روز گذشته (جمعه) تيمش برابر ماشين سازي اظهار کرد: بازي بسيار سختي مقابل اين تيم داشتيم و موقعيت‌هاي زيادي خلق کرديم، اما نتوانستيم اين فرصت‌ها استفاده کنيم و برنده شهرآورد تبريز باشيم. داور نيز در رقم زدن اين نتيجه‌ بي تاثير نبود و خطاها را ?? به ?? به سود ماشين سازي سوت مي‌زد.

هافبک تراکتورسازي از داوري شهرآورد تبريز به شدت انتقاد کرد و گفت‌: داور به دنبال کارت دادن بود و آقاي وحيد کاظمي، من، مهدي شريفي و خالد شفيعي را سه اخطاره کرد. من در تمام فصل به بازيکنان تيم گوشزد کرده‌ام که به داوران اعتراض نکنند، اما حتي به من به عنوان کاپيتان تيم اجازه "چي شد" گفتن نداد و با کوچکترين حرف من را اخراج کرد. اگر آن توپ خطا بود، من فوتبال را کنار مي گذارم.

وي ادامه‌ داد: اين فوتبال جوانمردانه و پاک نيست. من اصلا بي ادبي نکردم ولي اين فوتبال خسته کننده شده‌ است. براي داربي که سه امتياز براي هر دو تيم مهم و حياتي است، داوري کم تجربه را مي‌آورند. پرسپوليس اگر مي‌خواهد قهرمان شود در زمين شود، ديگر نيازي نيست که يک هفته‌ قبل، جو و صحبت‌هايي را راه بياندازند. نمي دانم چه بگويم. فکر مي‌کنم چيزي نگويم بهتر باشد، ولي نمي‌توان سکوت کرد. ما هم خانواده‌ داريم. قسم مي خورم شب گذشته من خوابم نبرد. کار درستي با ما نکردند.

کياني درباره همزماني ديدارهاي پرسپوليس و تراکتورسازي نيز، اظهار کرد: ديدارهايي را پرسپوليس بعد از ما برگزار کرده و از نتيجه‌ ما اطلاع داشته است. ما مي‌خواهيم ديدارهايمان همزمان با پرسپوليس باشد تا عدالت رعايت شود. مهدي طارمي دوست من است، اما اين که گفته‌اند، اين درخواست خنده‌دار است، درست نيست. هيچ چيز در اين فوتبال خنده دار نيست. آنها هوادار دارند، ما هم هوادار داريم. من هميشه سعي کرده‌ام با منش پهلواني رفتار کنم، اما بعضي اشخاص بعد از واکنش من به مصاحبه طارمي، در صفحه شخصي من الفاظ رکيکي را به خانواده‌ام نسبت داده‌اند که اين غير قابل بخشش و ناراحت کننده است.

وي ادامه‌ داد: آقاي عابديني بزرگ فوتبال ماست ولي اين درست نيست در حالي که 12هفته‌ تا پايان مسابقات مانده است، بگويد پرسپوليس قهرمان است و تراکتورسازي نمي‌تواند قهرمان شود. خواهش مي‌کنم به من بگوييد اين حرف يعني چه؟ ايشان پيشکسوت فوتبال ما هستند و نبايد چنين حرف‌هايي بزنند.

کاپيتان تراکتورسازي درباره فاصله امتيازي با پرسپوليس نيز گفت12هفته‌ مانده و ما مربي بزرگي در اختيار داريم. تراکتورسازي بازيکنان خوبي نيز در اختيار دارد. بازيکنان تمام تمرکزشان روي بازگشت به ليگ است. ليگ ايران بسيار بالا و پايين دارد، اما ما با تمام وجود تلاش مي‌کنيم بتوانيم در بازي‌هاي آينده موفق شويم. اميدوارم کساني که هفته‌ بعد در زمين مقابل شاگردان برانکو قرار مي‌گيرند بازي خوبي را ارائه دهند  و هر کسي که حقش است برنده شود.

کياني در پايان درباره چمن ورزشگاه يادگار امام و استقبال تماشاگران نيز گفت‌: چمن اين ورزشگاه از بيرون خوب است در حالي که کيفيت ندارد. دست مسئولان درد نکند، ولي نبايد چمن را عوض مي‌کردند؟ نه مي‌توان توپ را در زمين به گردش درآورد و نه مي‌توان خوب بازي کرد. پرشورها نيز به علت اين که هواشناسي، هوا را برفي پيش‌بيني کرده بود، استقبال کمي کردند ولي ما هميشه دلخوش به حمايت اين هواداران بوديم و هستيم زيرا مي‌دانيم آنها هميشه در سرما و گرما ما را حمايت کرده‌اند./ ايسنا

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام: 
پست الکترونیک:
نظر : 
سوال امنیتی : 
? 4 + 7

  آخرین اخبار
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
اجراي 31 رشته مسيرگشايي با 20 کيلومتر طول در تبريز
واژگوني مرگبار اتوبوس در گردنه حيران
جايگزين‌هايي خمس در تراکتور؛ گل‌محمدي، مجيدي و چند مربي ديگر
جدايي رسمي خمس از تراکتور
52 درصد مساکن روستايي آذربايجان شرقي مقاوم سازي شده اند
  پربازدیدترین اخبار
جايگزين‌هايي خمس در تراکتور؛ گل‌محمدي، مجيدي و چند مربي ديگر
واژگوني مرگبار اتوبوس در گردنه حيران
افتتاح دو شهرداري جديد در شهرستان تبريز
واگذاري يا خريد و فروش امتياز نهضت ملي مسکن غيرقانوني است
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
اجراي 31 رشته مسيرگشايي با 20 کيلومتر طول در تبريز
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.