1395/07/10 - 5 : 51
کد خبر: 13980
شايد پزشک گسترش فولاد با من مشکل داشت
نصرتي:ماشين‌سازي براي قهرماني بسته نشده/عملکرد خطيبي تا اين لحظه بد نبوده است
مدافع تيم ماشين‌سازي مي‌گويد که در بحث جدايي‌اش از گسترش فولاد، پزشک اين تيم با او مشکل داشت.

محمد نصرتي  درباره پيروزي تيمش در جام حذفي مقابل تيم اتحاد لردگان اظهار داشت: نمي‌دانم اين تيم‌ها با چه هدفي به اين جام مي‌آيند اما به‌ هر حال بازي تدارکاتي خوبي براي ما بود؛ تيم اتحاد لردگان در نيمه نخست هرچه توان داشت به کار بست اما پس‌ از اينکه ما به گل اول رسيديم، شيرازه اين تيم از هم پاشيد.

وي افزود: نمي‌خواهم به تيم حريف بي‌احترامي کنم اما ما در اين ديدار 11 گل زديم و 7،8 گل هم نزديم؛ به‌ هر حال اين تيم در حد و اندازه‌هاي ما نبود اما اميدوارم در کار خودش موفق باشد.

مدافع تيم ماشين‌سازي در مورد عملکرد نه‌چندان خوب اين تيم در ليگ برتر گفت: بازيکناني نظير من و مهرداد بايرامي که تازه به ماشين‌سازي آمديم بايد با يکديگر هماهنگ شويم که اين موضوع کمي زمان مي‌برد اما تيم ما به‌زودي بهتر مي‌شود البته در اين ميان مشکلات داوري و ميزباني ما هم مشکلاتي دارد که با حل آن‌ها مي‌توانيم بهتر از قبل شويم.

وي با اشاره به بحث‌هاي مطرح‌شده مبني بر احتمال برکناري رسول خطيبي خاطرنشان کرد: فکر نمي‌کنم چنين چيزي صحت داشته باشد؛ به‌ هر حال خطيبي فرزند آذربايجان است و يکي از مربيان خوب ليگ برتر محسوب مي‌شود، او تا اين لحظه عملکرد خوبي داشته و نتايج چندان بدي هم نگرفته است.

نصرتي تصريح کرد: ماشين‌سازي که براي قهرماني بسته نشده است؛ به‌ هر حال ما امسال پس از 20 سال به ليگ برتر برگشته‌ايم؛ رسول خطيبي توانست تيمي را به ليگ برتر بياورد که هيچ‌کس، هيچ توقعي از آن نداشت. در ليگ شانزدهم ما بايد خودمان را تثبيت کنيم اما اگر کمي بهتر شويم، حتي مي‌توانم به رتبه‌هاي تک‌رقمي جدول نيز دست پيدا کنيم.

بازيکن تيم ماشين‌سازي در مورد جدايي‌اش از گسترش فولاد و اينکه مسئولان اين تيم اعتقاد داشتند او بايد تا نيم‌فصل استراحت کند، گفت: من نمي‌دانم دکتر نجفي سمتش در گسترش فولاد چيست. من با پزشکان زيادي صحبت کردم؛ دکتر شهاب که پزشک تيم ملي است، دکتر کيهاني که جزو بهترين جراحان کشور محسوب مي‌شود، دکتر صادقي پزشک تراکتورسازي و چند فيزيوتراپ بزرگ ايران گفتند که مشکلي براي بازي کردن ندارم.

نصرتي تأکيد کرد: با همه اين اوصاف، من به مسئولان باشگاه گسترش فولاد اعلام کردم که حاضر با شما قرارداد مشروط ببندم که اگر در ميانه‌هاي فصل مصدوم شدم، شما قرارداد من را يک‌طرفه فسخ کنيد اما اينکه دکتر نجفي که نام خودش را پزشک گسترش فولاد گذاشته، با من مشکل داشت يا موضوع چيز ديگري بود، خدا مي‌داند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 3

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.