1395/04/22 - 17 : 56
کد خبر: 13480
معاون رئيس جمهور خبر داد
اجراي 1750 پروژه گردشگري و هتل‌سازي/ مذاکره با برندهاي هتل‌سازي مشهور جهان/ هتل‌سازي آلمان‌ها براي ايران
احرارخبر: معاون رئيس جمهور تعداد پروژه‌هاي در دست اجراي مرتبط با هتل‌سازي و گردشگري که توسط بخش خصوصي در حال انجام است را 1750 پروژه اعلام کرد و گفت: در زمينه‌ هتل‌سازي آماده مذاکره با تمام برندهاي مشهور جهان هستيم.

مسعود سلطاني‌فر ظهر امروز در آيين افتتاح هتل لاله‌پارک تبريز با بيان اين‌که کارهاي خوبي در استان و کشور در حال شکل‌گيري است، گفت: خوشبختانه تمام مسئولان ايران اسلامي براي عزت و افتخار کشور در تلاش هستند و اقدامات بسيار ارزنده‌اي در تمامي حوزه‌ها به خصوص، در حوزه گردشگري در حال انجام است.

وي ادامه داد: کشور ما در سال‌هاي نه‌چندان دور در شرايط دشواري قرار داشت و جنگ، حمله نظامي و بسياري از تهديدات ديگر بر سر اين کشور سايه انداخته بود.

سلطاني‌فر با بيان اين‌که توافق هسته‌اي، عصر جديدي را در آينده سياسي کشور رقم زده است، عنوان کرد: افزايش سفر هيات‌هاي اقتصادي و سياسي با هدف بررسي زمينه‌هاي سرمايه‌گذاري در ايران از جمله مزاياي توافق هسته‌اي به شمار مي‌رود.

وي گفت: در حال حاضر کشور ما جزيره امني در منطقه ناامن خاورميانه محسوب مي‌شود و به جهت وجود هم‌افزايي و همدلي در مديريت کشور و به‌خصوص حمايت‌ها و تدابير مقام معظم رهبري، مشکل چنداني را شاهد نيستيم و همچنان منتظر آينده‌اي روشن‌تر براي ايران اسلامي هستيم.

معاون رييس جمهور تصريح کرد: ما خواهان شرايطي هستيم که رفاه و معيشت مردم بيش از پيش تأمين شود و بدون شک اين مهم در آينده‌اي نه‌چندان دور، بيش از پيش محقق خواهد شد.

وي ادامه داد: ما آماده دستيابي به رشد اقتصادي بسيار بي‌نظير هستيم و همچنين در خصوص افزايش ايجاد امنيت و ساير مسائل مهم و حساس، برنامه‌ريزي‌هاي بسيار ارزنده‌اي انجام شده است.

سلطاني‌فر اضافه کرد: قبل از دولت تدبير و اميد، مجموع تعداد هتل‌هاي چهار و پنج ستاره در کشور، 159 مورد بود، ولي پس از استقرار اين دولت، 39 هتل چهار و پنج ستاره به تعداد قبلي اضافه شده‌ است.

وي تعداد پروژه‌هاي در دست اجراي مرتبط با هتل‌سازي و گردشگري که توسط بخش خصوصي در حال انجام است را 1750 پروژه اعلام کرد و گفت: از اين تعداد، 820 مورد مربوط به هتل و هتل‌آپارتمان است و تا پايان چهار ساله دوم دولت تدبير و اميد، تعداد بسيار زيادي از آن‌ها افتتاح شده و مورد بهره‌برداري قرار خواهند گرفت.

وي افزود: اميدواريم با حرکت در مسير برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، به تعداد هتل‌هاي چهار و پنج ستاره کشور در پايان فعاليت دولت، 200 مورد اضافه شود.

رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با اشاره به عقد تفاهم‌نامه‌هاي مختلف بين اين سازمان و برخي کشورها از جمله آلمان در زمينه هتل‌سازي عنوان کرد: متاسفانه تحميل تحريم‌هاي ناعادلانه به کشور، باعث کاهش سطح کيفيت خدمات در هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌ها نيز شد و اميدواريم با اجرايي شدن برجام، شاهد ارتقا روزافزون خدمات ارائه شده در هتل‌ها باشيم.

وي اظهار کرد: در زمينه‌ هتل‌سازي آماده مذاکره با تمام برندهاي مشهور جهان هستيم و در اين خصوص نيز اقدامات ارزشمندي تا کنون انجام شده تا سطح کيفي خدمات در اين مکان‌هاي اقامتي به استانداردهاي روز دنيا نزديک‌تر شود.

سلطاني‌فر در بخش ديگري از سخنانش، با تقدير از عملکرد مديريت استان، بيان کرد: خوشبختانه همدلي و هم‌افزايي بسيار خوبي در بين مسئولان اين استان وجود دارد و خود اين موضوع، يکي از مهم‌ترين زيرساخت‌هاي لازم براي رشد و توسعه آذربايجان‌شرقي محسوب مي‌شود.

به گفته وي، تبريز در تاريخ و فرهنگ ايران اسلامي نقش بسيار ارزنده‌اي داشته است تبريز، بزرگ و تأثيرگذار بود و از اين پس نيز بدون شک همين ويژگي‌ها را خواهد داشت.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 6

  آخرین اخبار
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.