1395/04/15 - 15 : 17
کد خبر: 13413
پرويز هادي :
مسابقه انتخابي براي حذف من از المپيک برنامه‌ريزي شده بود/خادم ظلم بزرگي به من کرد؛ او را نمي‌بخشم
احرارخبر: ملي‌پوش سنگين وزن کشتي ايران گفت: مسابقه انتخابي براي حذف من از المپيک برنامه‌ريزي‌شده بود و من هرگز آقاي خادم را بابت اين ظلم نخواهم بخشيد.

پرويز هادي امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبريز اظهار داشت:‌ بسيار متأسفم که مسئولان کشتي ايران به حرف‌هايي که زدند به‌هيچ‌عنوان عمل نکردند، به طوري که در ظاهر يک حرف زدند و طور ديگري رفتار کردند.

وي ادامه داد: مقرر شده بود مسابقات انتخابي کشتي در اواخر فروردين برگزار شود که براي سنگين وزن اين مسابقات انجام نشد و به ما اعلام شد که مسابقه انتخابي بين من و کميل قاسمي برگزار نخواهد شد و در يک تورنمنت خارجي هر کدام عملکرد بهتري داشته باشيد، به مسابقات المپيک اعزام مي‌شويد.

ملي‌پوش سنگين وزن کشتي ايران خاطرنشان کرد: در مسابقات جام جهاني کشتي در آمريکا حساس‌ترين کشتي ايران را من گرفتم که اگر مي‌باختم تيم ايران حتي سوم هم نمي‌شد، اما برد من زمينه‌ساز قهرماني ايران در اين رقابت‌ها شد.

هادي افزود: در مسابقات ارمنستان نيز من با 4 برد قهرمان شدم و آقاي کميل قاسمي با يک باخت حذف شد و اين رقابت‌ها طبق اعلام مربيان تيم ملي، انتخابي المپيک بوده و من جواز حضور در اين رقابت‌ها را کسب کردم.

وي اضافه کرد: بعد از مسابقات ارمنستان حتي آقاي خادم به من گفت که انتخاب تو قطعي شده و يک روز استراحت کن و 45 روز به المپيک مانده و بعد از 24 ساعت استراحت تمرينات خود را با وزنه آغاز کن.

ملي‌پوش سنگين وزن کشتي ايران افزود: روانه اردو در تهران بودم که بعد از خروج از هواپيما آقا رضايي زنگ زدند و گفتند که قرار شده است براي سنگين وزن مسابقه انتخابي بگذارند و ابتدا 15 روز بعد و بعد 5 روز بعد زمان مسابقه را اعلام کردند و زمان مسابقه را به صبح تغيير دادند.

هادي يادآور شد: من به احترام کادر فني تيم کشتي در مسابقه انتخابي حضور يافتم و آنها هم تأکيد داشتند که اين مسابقه فرماليته است و انتخابي تو براي ريو قطعي است.

وي افزود: در مسابقه انتخابي هم سه بار کشتي گرفتيم که هر کدام يک پيروزي کسب کرده و يک کشتي هم مساوي شد و در مجموع امتيازات سه کشتي، برتري‌ 11بر 6 با من است، اما با اين وجود کميل قاسمي را براي المپيک انتخاب کردند که ظلم آشکار به من است و حتي داوري در مسابقه سوم که به برد قاسمي منجر شد عليه من بود.

سه بار وزن کم کردم

ملي‌پوش سنگين وزن کشتي ايران با اشاره به کاهش وزن خود نيز گفت: کارشناسان کشتي به‌ خوبي واقف هستند که کاهش وزن چقدر از انرژي يک کشتي‌گير مي‌کاهد و من در 15 روز سه بار وزن کم کردم و فرصت ريکاوري نداشتم و بدنم تحليل رفته بود.

هادي اضافه کرد: من در کشتي اول برد قاطع 7 بر 3 را کسب کردم و حتي مي‌توانستم با اختلاف 10 امتياز به پيروزي برسم و برنامه‌ريزي‌ شده بود که با تحليل بدن من در کشتي‌هاي بعدي، حريف را برنده مسابقه انتخابي کنند.

وي تأکيد کرد: در المپيک لندن هم به من اجحاف شد و حريف من را به مسابقات بردند و بعد از چهار سال تاريخ تکرار شد و با وجود اينکه حتي سايت فدراسيون کشتي هم نوشته بود که مسابقات ارمنستان ملاک انتخاب کشتي‌گير برتر به مسابقات المپيک است، با وجود قهرماني، حق من را تضييع کردند و از اين بابت هيچ‌وقت آقاي خادم و افرادي که با اين تصميم به من ظلم کردند را نخواهم بخشيد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 5 + 6

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.