1395/04/12 - 19 : 0
کد خبر: 13393
نمي‌توان براي شهرداري هشترود معجزه کرد
احرارخبر: شوراي شهر هشترود با حضور جمعي از متفکران منطقه در ساختمان شورا تشکيل جلسه داد.

رئيس شوراي شهر هشترود در جلسه علني شورا خاطر نشان کرد: متاسفانه فرمانداري هشترود با شورا همکاري ندارد و تا به حال به ادارات دستور نداده مطالبات شهرداري را به حساب اين اداره واريز کنند.

 

محمد اکبري گفت: شهرداري هشترود در آمد چنداني ندارد و در پرداخت حقوق کارکنان خود با مشکل رو به روست و با اين وضعيت نمي‌تواند به عمران و آباداني شهر فکر کند پس لازم است مسئولان استاني و کشوري با حمايت از شهرداري هشترود  اين اداره را در پيشبرد اهدافشان همراهي کنند.

 

وي افزود: اينکه مي‌گويند در شوراي شهر هشترود اختلاف وجود دارد و اعضاء بدون دريافت دعوت نامه در جلسات حضور مي‌يابند، صحيح نيست و بنده مي‌توانم به جرات بگويم در زمان رياست بنده همه اعضاء با تکريم و احترام به جلسات دعوت شده‌اند.

 

اکبري گفت: هر کسي که در درون بدنه شورا و شهرداري تخلفي انجام دهد بايد محاکمه شود؛ زيرا ما در مقابل مردم بايد پاسخگو باشيم.

 

عضو شوراي شهر هشترود نيز در اين جلسه يادآور شد: در شهر هشترود دو مصالحه بزرگ انجام گرفته که بايد شهرداري از اين مصالحه‌ها چند صد ميليون داراي سهم مي‌شد اما متاسفانه با ساخت و پاخت شهرداري و بعضي از اعضاء شوراي شهر حتي يک ريال هم عايد شهرداري نشده است.

 

احمد رضا نژاد اظهار کرد: فرماندار شهرستان هشترود با شورا همکاري ندارد و به جاي انجام دادن کار در هر جا که حاضر مي‌شود شروع به تخريب اعضاء شورا مي کند و با افرادي که در هشترود به صورت آشکار تخلف مي‌کنند، کاري ندارد.

 

عضو ديگر شورا در اين جلسه گفت: فرماندار هشترود با اکثر مصوبه‌هايي که به نفع مردم مي‌باشد مخالفت مي‌کند به همين جهت شورا و شهرداري نمي توانند به مردم خدمات بهتري ارائه دهند.

 

قلي وليپور اضافه کرد: شهرداري هشترود مردم را آزار مي‌دهد و اختلاف نظر شورا با شخص شهردار بسيار زياد است و در آينده هم زياد تر خواهد شد.

 

وي اظهار کرد: جلسات شورا بايد در محل شوراي شهر باشد و اگر در بيرون از ساختمان شورا باشد ارزش ندارد و اختلافات را شديدتر مي‌کند.

 

عضو ديگر شورا در اين جلسه خاطر نشان کرد:درست است که در شوراي شهر هشترود اختلاف وجود دارد اما مانع کارا آئي شورا و شهرداري نشده و دامن زدن به اين اختلافات از طرف بعضي افراد شيطنت به حساب مي آيد.

 

ابراهيم مصطفي پور ادامه داد: در هر جا دزدي و يا اختلاسي انجام گيرد به غير از قوه قضائيه هيچ کس نمي‌تواند رسيدگي کند پس بهتر است اين وظيفه را به عهده دادگستري بگذاريم و بي جهت در باره اداره و يا شخص نظر ندهيم.

 

عضو ديگر شورا نيز در اين جلسه عنوان کرد: تخريب اعضاء شورا براي هيچ کس عايد مثبتي ندارد پس بهتر است به جاي تخريب، انتقاد کنيم چون با انتقاد سازنده مي‌شود کارهاي بزرگي که به فراموشي سپرده شده‌اند را از سر گرفت.

 

عادل محمد حسين فر در جواب بلا استفاده ماندن کار خانه آسفالت گفت: 25 درصد کارخانه آسفالت به شهرداري هشترود تعلق دارد و 75 درصد آن مربوط به يک نفر شخص حقيقي مي‌باشد و تا زماني که ايشان راضي نشود ما نمي‌توانيم کارخانه آسفالت را راه اندازي کنيم .

شهردار هشترود نيز در اين جلسه گفت: من در زمان تحويل گرفتن شهرداري با بدهي چند ميلياردي مواجه بوده‌ام و شهرداري در بحران مالي به سر مي‌برد و تا به الان هم هر کاري از دستم بر آمده براي اين اداره انجام داده‌ام و با اين وضعيت اقتصادي نمي‌توان براي شهرداري هشترود معجزه کرد.

 

اسلام عبديلر عنوان کرد: خيابان‌هاي هشترود فرسوده است و نياز به 10 ميليارد تومان اعتبار دارد تا بازسازي و بهسازي شود اما با توجه به نداشتن بودجه از انجام دادن اين کار نا توان هستيم و اميدواريم که دولت عنايت ويژه اي به شهرداري هشترود داشته باشد.

 

وي ياد آور شد: به خاطر بدهي‌هايي که شهرداري به افراد دارد  قيرها و ماشين‌هاي اختصاص داده شده از طرف وزارت کشور فروخته شده و به حساب طلب کاران واريز شده است، اما با اين حال باز هم شهرداري دو و نيم ميليارد تومان بدهکار است.

 

عبديلر اظهار کرد: مدت پنج سال است که از محل اعتبارات ماده 180 که به مناطق محروم اختصاص داده مي‌شود به شهرداري هشترود حتي يک ريال هم نرسيده است و شهرداري از اين بودجه محروم است اما همه ساله بر روي کاغذ مبلغ يک ميليارد تومان به شهرداري هشترود تعلق ميگيرد.

 

وي افزود: کساني که از شهرداري هشترود طلب دارند به علت طولاني شدن مدت وصول طلبشان تحمل خودشان را از دست داده‌اند و نزديک است مانند سنوات گذشته کار به در گيري فيزيکي بکشد، پس بايد فکري به حال اين موضوع کرد.

 

شهردار هشترود گفت: وقتي مامور سد معبرمان را براي جمع آوري وسايل مزاحم به سطح شهر مي‌فرستيم  چون بعضي از افراد منطقه داراي نفوذ در ادارات هستند، هم مامور شهرداري را کتک مي‌زنند و هم  اين مامور را از طرف دادگستري به زندان و پرداخت جريمه محکوم مي‌کنند و با اين وضع نمي‌توان کاري براي منطقه انجام داد.

 

وي ادامه داد: به علت نبود اعتبارات عمراني در هشترود امکان معبر گشايي و خيابان سازي در هشترود وجود ندارد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 6 + 9

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.