1395/03/22 - 15 : 54
کد خبر: 13128
رئيس انجمن صنفي تکنسين‌هاي دارويي آذربايجان‌شرقي مطرح کرد
نگراني تکنسين‌هاي دارويي شاغل در داروخانه‌هاي آذربايجان‌شرقي
احرارخبر: رئيس انجمن صنفي تکنسين‌هاي دارويي استان آذربايجان‌شرقي گفت: با وجود آنکه تعداد داروخانه‌هاي فعال در سطح اين استان رو به افزايش است اما تکنسين‌هاي دارويي شاغل روز به روز با مشکلات جديدي در ارتباط با مسائل صنفي روبه‌رو مي‌شوند.

حسين يوسفي‌علوي در تبريز با بيان اينکه تکنسين‌هاي دارويي شاغل در داروخانه‌هاي آذربايجان‌شرقي روبه فزوني است، اظهار داشت: اين امر نگراني انجمن صنفي تکنسين‌هاي دارويي استان را موجب شده است.

وي افزود: اين انجمن با بيش از 5 سال کارکرد مثبت در زمينه رفع مسايل و مشکلات صنفي تکنسين‌هاي دارويي شاغل در داروخانه‌ها و ايجاد بستر مناسب براي کارفرمايان اين قشر جهت ايجاد روابط حسنه بين تکنسين و داروساز و پيشبرد اهداف انجمن کارهاي خوبي صورت داده است.

يوسفي‌علوي افزود: در اين زمينه حتي در صورت شکايت تکنسين به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي تلاش کرده با ميانجيگري مشکل موجود بين تکنسين و داروساز را رفع کرده و آنها را دوباره برسرکار بازگردانده است.

وي خاطرنشان کرد: انجمن صنفي تکنسين‌هاي دارويي استان در عين حال انتظار دارد کارفرمايان و داروسازان با همکاري در اين انجمن مشکلات في‌مابين خود را با گفتمان‌هاي مثبت حل و فصل کرده تا شاهد کمترين شکايات مربوطه در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان باشيم همچنين با همکاري‌هاي دوجانبه‌گرانه بتوانيم مسايل موردنظر کارفرمايان را نيز بررسي و حل و فصل کنيم.

علوي گفت: تشکلات کارگري بايد در سطح کشور به قدري از قدرت برخوردار باشند تا شاهد برخي حوادث کارگري مانند آنچه که اخيرا در معدن آق‌دره استان آذربايجان‌غربي رخ داد نباشيم، هر شلاقي که بر تن 17 نفر از کارگران زحمتکش آن معدن به خاطر دفاع از حق و حقوق قانوني خود مي‌خورد در واقع بر تن تمام کارگران کشورمان وارد مي‌شود و اين اقدام ناشايست که حتي در ساير کشورها نيز وجود ندارد برازنده کشورعزيزمان نيست.

وي خاطرنشان کرد: تشکلات کارگري بايد در اين ميان به قدري منسجم و قدرتمند به ايفاي  نقش بپردازند که در صورت بروز اينگونه مشکلات مانع چنين اعمال ناشايستي باشند.

علوي تأکيد کرد: اگر تشکلات کارگري وظيفه خود را به خوبي انجام ندهند امروز کارگران آق‌دره و فردا ساير کارگران عزيزمان که گردانندگان چرخ‌هاي اقتصاد کشورمان هستند مورد ظلم وستم قرار مي‌گيرند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 4 + 4

  آخرین اخبار
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.