1395/03/19 - 15 : 28
کد خبر: 13103
جزيياتي از درگيري فيزيکي درشوراي شهر مياندوآب/ضربه مغزي تاييد نشد
احرارخبر:درگيري فيزيکي اعضاي شوراي اسلامي شهر مياندوآب موجب شد تا يکي از اعضاي اين شورا زخمي شده و روانه بيمارستان شود.

روز گذشته سه شنبه در پي درگيري شديد فيزيکي بين اعضاي شوراي شهر اروميه يکي از اعضاي شوراي شهر به شدت مصدوم و روانه بيمارستان شد.

سخنگوي شوراي اسلامي شهر مياندوآب در خصوص جزييات اين درگيري به خبرنگاران گفت: اين درگيري روز گذشته بين دو نفر از اعضاي شوراي شهر روي داده و بر اثر آن جهانگير قاسم زاده يکي از اعضاي اين شورا مصدوم شده و روانه بيمارستان شد.

فرزاد مشکيني ادامه داد: اين عضو شوراي اسلامي شهر در اين درگيري از ناحيه سر دچار شکستگي شد که بلافاصله به بيمارستان عباسي مياندوآب منتقل و از آنجا نيز به بيمارستان مهاباد اعزام شد.

سخنگوي شوراي شهر گفت: موضوع با حضور ماموران انتظامي صورت جلسه شد و هنوز نظريه پزشکي قانوني در اين زمينه اعلام نشده است.

وي با اشاره به انتشار مطالب متعدد در خصوص اين حادثه در فضاي مجازي افزود: مطالب انتشار يافته در فضاهاي مجازي در اين رابطه به ويژه قضيه ضربه مغزي اين عضور شوراي شهر صحت نداشته و مورد تاييد نيست.

مشکيني بدون اشاره به علت درگيري بين دو نفر از اعضاي شوراي شهر مياندوآب گفت: اين عضو شوراي اسلامي شهر مياندوآب به دليل وخامت حالش به بيمارستاني در شهرستان مهاباد اعزام شده است.

وضعيت سلامت عضو مصدوم شوراي شهر مياندوآب در دست بررسي است

رئيس شوراي اسلامي آذربايجان غربي نيز درخصوص جزييات حادثه شوراي شهر مياندوآب گفت: موضوع از طريق مراجع قانوني در دست بررسي است.

رسول اصغرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اينکه روز گذشته در پي درگيري شديد فيزيکي بين اعضاي شوراي شهر اروميه يکي از اعضاي شوراي شهر به شدت مصدوم و روانه بيمارستان شد افزود: اين درگيري روز گذشته بين دو نفر از اعضاي شوراي شهر روي داده و بر اثر آن جهانگير قاسم زاده يکي از اعضاي اين شورا مصدوم شده و روانه بيمارستان شده است.

وي با بيان اينکه اين عضو شوراي اسلامي شهر هم اکنون در بيمارستان مياندوآب تحت مداوا قرار دارد، افزود: روز گذشته وي پس از جراحت وارده به بيمارستان مياندوآب منتقل اما به دليل وخامت حال به مهاباد اعزام شد ولي بلافاصله مجدد به بيمارستان مياندوآب منتقل و هم اکنون نيز تحت مداوا قرار دارد.

اصغرزاده با بيان اينکه اظهار نظر در خصوص جزييات سلامت اين عضو شوراي شهر را به وقت ديگري موکول کرد و گفت: هم اکنون مداوا ادامه دارد و نمي توان به صورت دقيق در اين خصوص اظهارنظر کرد.

وي با بيان اينکه علت اصلي درگيري از سوي مراجع قانوني در دست بررسي است اظهارداشت: به محض مشخص شدن جزييات دقيق از طريق رسانه ها اطلاع رساني صورت مي گيرد.

رئيس شوراي اسلامي آذربايجان غربي در خصوص اخبار و نيز حرف و حديث هاي منتشر شده در خصوص اين حادثه از طريق فضاي مجازي گفت: مجازي در اين رابطه به ويژه قضيه ضربه مغزي اين عضور شوراي شهر صحت نداشته و مورد تاييد نيست.

رئيس شوراي اسلامي شهر مياندوآب نيز به خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر جزييات حوادث روز گذشته در دست بررسي است اما در وهله اول سلامت و بهبودي کامل آقاي قاسم زاده عضو مصدوم شورا مهم است.

مقتدري در خصوص وضعيت مصدوم گفت: وي در بيمارستان مياندوآب تحت مداوا قرار دارد و براي اعلام قطعي وضعيت وي منتظر نتايج سي تي اسکن و ام آر آي هستيم

وي اضافه کرد: بعد از مشخص شدن نتايج قطعي اين موارد مي توان در خصوص جزييات بيشتر اطلاع رساني کرد

از سوي مردم شهرستان مياندوآب درخواستي مبني بر واگذاري قطعه زمين به عنوان حسينيه شده بود که دو عضو شوراي اسلامي شهر بر سر اختلاف در واگذاري اين زمين با هم مشکل پيدا کرده‌اند.

اين مشکلات در ابتدا با مشاجره لفظي آغاز شد و بر اثر ادامه اين درگيري لفظي و عصبانيت، اين موضوع به درگيري فيزيکي منجر شده است.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 3

  آخرین اخبار
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.