1395/03/19 - 7 : 30
کد خبر: 13091
صدور برگ جريمه براي آبياري فضاي سبز در ساعات گرم روز
احرار خبر: مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري تبريز با اشاره به ممنوعيت آبياري فضاهاي سبز در ساعات گرم روز، گفت: در صورت مشاهده هرگونه موردي در اين خصوص، برگه جريمه براي مدير فضاي سبز منطقه مذکور صادر مي شود.

به گزارش احرار خبر، محمدحسين حسن زاده در جمع مديران فضاي سبز مناطق 10 گانه شهرداري تبريز اظهار کرد: با توجه به کمبود آب و نياز به صرفه جويي و جلوگيري از هدررفت بي رويه منابع آبي، در ماههاي گرم آبياري فضاهاي سبز از ساعت شش صبح آغاز مي شود.

وي ادامه داد: مديران و ناظرين فضاي سبز بايد دقت داشته باشند همه روزه قبل از ظهر کار آبياري فضاي سبز را به اتمام رسانده و يا براي ساعات خنک عصر و شب موکول نمايند.

حسن زاده يادآور شد: حتي اگر در مواقعي معدود براي استثنا نياز به آبياري در بخشي احساس مي‌شد، بايد با نصب تابلو و نشانه‌اي براي عموم اطلاع رساني در اين خصوص انجام گيرد.

مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري تبريز با تاکيد بر ضرورت اجراي اقداماتي ويژه در حوزه فضاي سبز، گفت: بايد به خوبي در انجام امور مربوط به فضاي سبز در سطح شهر نظارت داشته باشيم و پيش از هر گونه گزارشات مردمي، نواقص را رفع کنيم.

وي همچنين با اشاره به فرا رسيدن ماه مبارک رمضان به تجهيز پارک و بوستان هاي سطح شهر در اين ايام اشاره کرده و افزود: به همين منظور بايد ضرورياتي مثل روشنايي‌ها، سرويس هاي بهداشتي، نمازخانه ها و...در پارک ها تجهيز شود و همچنين در پارک‌هايي که مجهز به سيستم صوتي هستند نيز در ساعات مقرر اذان پخش شود.

حسن‌زاده با اشاره به سم پاشي‌ها انجام يافته در سطح شهر، تصريح کرد: طي روزهاي گذشته عمليات سم پاشي نوبت اول جهت کنترل و رصد در مناطق مختلف تبريز انجام شد ولي همچنان در برخي نقاط شهر قسمت‌هايي باقي مانده است.

مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري تبريز ادامه داد: بايد در تک تک مناطق و معابر اصلي، درختان آسيب پذير را بيش از هر اقدامي لحاظ کنيم و در نهايت تک تک درختان سطح منطقه بايد توسط مديران و ناظرين در حوزه‌هاي مختلف از لحاظ عمليات سم پاشي رصد شود.

حسن‌زاده در بخش ديگري از سخنان خود به اقدامات انجام يافته طي نهضت درختکاري تبريز اشاره کرده و افزود: مديران فضاي سبز بايد آمار عملکرد خود در اين خصوص را به تفکيک نوع و ميزان کاشت نهاده، جهت ارائه به شهردار تبريز تقديم کنند.

وي تصريح کرد: انتظار داريم مديران به طور مکتوب عملکرد خود در اين زمينه را تهيه کرده و اگر منطقه‌اي به هر دليل مشکلي در تامين و کاشت نهاده داشت نيز بايد به طور مکتوب اين موضوع را به سازمان پارک‌ها و فضاي سبز به عنوان ستاد مرکزي انتقال مي داد.

مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري تبريز يادآور شد: جهت تامين نهاده و تامين هزينه‌هاي نهضت درختکاري تبريز، تامين اعتبار از سوي شهرداري مرکز انجام گرفته و هيچ گونه مشکل کمبود اعتبار در اين خصوص وجود ندارد.

حسن‌زاده در پايان با اشاره به تنوع در کاشت گل‌ها و اجراي طرح‌هاي ويژه براي فضاي سبز تبريز، اظهار کرد: انتظار داريم هر پيمانکار حداقل يک طرح  ويژه و متفاوت با جلوه‌ي بصري منحصر بفرد با استفاده از گل‌هاي دائمي در سطح منطقه خود ايجاد کند

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 5 + 9

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.