1392/10/4 - 10 : 34
کد خبر: 1309
فکر و ذکرمان فقط قهرماني است
اصغري مقدم: رفاقت بين کل اعضاي تيم موج مي زند/ با وجود سرماي هوا تمرينات مرتب انجام مي شود
بازيکن تيم فوتسال دبيري تبريز گفت: ما به تيم هاي ديگر کاري نداريم. با وجود هواي بسيار سرد که خيلي شب ها به منفي?? تا ??درجه مي رسد جلسه اي از تمرينات عقب نمي افتد و البته جوابش را هم گرفته ايم.

به گزارش احرار نيوز، شماره?? دبيري تبريز که سهم بسزايي در چهارمي فصل گذشته اين باشگاه و همچنين صدرنشيني کنوني نماينده تبريز داشته، در گفتگو با پايگاه خبري فوتسال ايران به بررسي عملکرد تيمش در نيم فصل اول پرداخت و گفت: اگر تيم دبيري تبريز هم اکنون در بالاي جدول قرار گرفته و انشاالله با برد تاسيسات قهرمان نيم فصل مي شود باز مي گردد به زحمات تمامي بچه ها و مسئولان تيم از تدارکات گرفته تا عالي رتبه ترين مقام تيم. همانطور که وحيد شمسايي هم گفته است ما بازيکن خاصي نداريم اما يک تيم خوب و همدل هستيم.

جواد اصغري مقدم با بيان اينکه رمز موفقيت دبيري تبريز قبول داشتن همديگر است، ادامه داد: يکدست بودن تيم و اينکه همه همديگر را قبول داريم نکته بزرگي در موفقيت تيم است. در باشگاه دبيري همه به هم احترام مي گذارند و رفاقتي که داخل زمين داريم، بچه ها بيرون از زمين هم با هم دارند. مهمتر از همه آقاي افشين دبيري است که بيشتر از يک مديرعامل بوده و رفيق هم بچه هاست. به نظر من تنها عاملي که به تيم ما ضربه مي زند اين است که ما بازيکنان نخواهيم در اين مجموعه رفيق باشيم.

وي تاکيد کرد: الحمدالله از لحاظ مالي و مديريتي هيچ مشکلي نداريم و وعده ها سر وقت عمل مي شود همان طور هم بازيکنان با تمام وجود بازي مي کنند که حائز اهميت است. تيم خوب و همدلي داريم و با اينکه اکنون ملي پوش نداريم معتقديم که همگي ملي پوش هستيم و لباس تيم ملي حق ماست.

اين بازيکن باتجربه دبيري ضمن اشاره به هدف گذاري باشگاه براي قهرماني افزود: امسال تمام فکر و ذکرمان براي قهرماني است. ما به تيم هاي ديگر کاري نداريم. با وجود هواي بسيار سرد که خيلي شب ها به منفي?? تا ??درجه مي رسد جلسه اي از تمرينات عقب نمي افتد و البته جوابش را هم گرفته ايم. از ??هفته، ??هفته را صدرنشين بوده ايم و در آستانه قهرماني نيم فصل هستيم هر چند که به قهرماني نيم فصل جايزه نمي دهند اما ادامه مي دهيم تا پايان فصل قهرمان شويم.

اما اصغري مقدم در خصوص صحنه اي که در بازي با حفاري مصدوم شد و مريدي زاد توپ را به بيرون زد توضيح داد: پس از اينکه توپ را به جلو ارسال کردم از شدت فشاري که بازيکنشان بر روي پايم آورد، زانويم قفل شد. در همين حين توپ ضدحمله شد که همان لحظه نفر آخر شدم و ديدم که دارم لنگ ميزنم. در همان نقطه که دردش از زمان فولادماهان کهنه شده بود پاهايم آسيب ديده بود. مريدي زاد هم توپ را به بيرون زد. به هر حال بازي جوانمردانه اي بود چون او تک به تک شده بود. ما هم از اين حرکت ارزشمند او تشکر کرديم.

بازيکن با سابقه تيم ملي ايران در بخش ديگري از صحبت هاي خود از بازگشت احتمالي اش به تيم ملي خبر داد و گفت: با انتخاب خسوس به تيم ملي بازگشتم تا در گرندپري براي پيراهن کشورم به ميدان بروم اما چون تيم ملي با تمام قوا نرفته بود نتيجه دلخواه را نگرفتيم. هر چند سومي نتيجه بدي نبود اما نتيجه خوبي هم نبود چون با تمام قوا نرفتيم. با اين حال اگر به اردوي بازي با روسيه دعوت نشدم گفتند که مي خواهند يکسري بازيکن جديد را امتحان کنند و به من استراحت داده شد. من شنيدم که گفته اند در اردوهاي بعدي آسيايي هستيد و حتما دعوت مي شويد.

اصغري مقدم عصبانيت هاي عجيب خسوس در تورنمنت گرندپري را رد يا تاييد نکرده، اما يادآور شد: همه آدم ها عصباني مي شوند اما اينکه هر کاري بخواهد انجام دهند درست نيست. ايراني ها و مخصوصا بازيکنان ايراني، آدم هاي احساساتي هستند. خاطرم هست که آقاي شمس در دوران تيم ملي قبل از اينکه بخواهد فني کار کنند بر روي مسائل رواني بچه ها کار مي کردند و به همين خاطر هم بازيکنان با جان و دل براي ايشان بازي مي کردند. از نظر من عصبانيت بيش از اندازه درست نيست چون نمي شود هيچ توجيهي کرد، شايد کسي علت دقيق آن را درک نکند و هضم نکند.

گفتني است در کلاس مربيگري سطح يک آسيا به مدرسي شهاب سفال منش که هفته گذشته در نجف آباد اصفهان برگزار شد، جواد اصغري مقدم نيز حاضر شده و مدرک مربيگري خود را دريافت کرد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 1 + 8

  آخرین اخبار
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
  پربازدیدترین اخبار
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زباله هاي شهري ساعت 9 شب از منازل جمع اوري مي شود
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.