1395/03/16 - 19 : 1
کد خبر: 13070
بدرشکوهي فرماندار بستان‌‌آباد شد + بيوگرافي
احرارخبر: به دنبال جابه‌جايي فرمانداران دولت تدبير و اميد در سطح شهرستان‌هاي استان آذربايجان‌شرقي بعد از انتخابات امروز فرماندار بستان‌آباد هم تغيير کرد.

سعيد شبستري معاون سياسي و امنيتي استاندار آذربايجان شرقي بعد از ظهر امروز در آيين توديع و معارفه فرماندار بستان‌آباد با بيان اينکه رمز بقاي نظام اسلامي، انقلابي بودن و انقلابي ماندن است، افزود: امروز اگر عزتمندانه در مقابل دنيا ايستاده‌ايم و حرفي براي گفتن داريم به خاطر خون شهدا و فداکاري خانواده‌هاي آنهاست.

وي با بيان اينکه همه ما اعضاي خانواده انقلاب هستيم و بايد احساس يگانگي کنيم، گفت: اين نظام و انقلاب با سختي به دست آمده و اگر امروز امنيتي هست، ماحصل خون صدها هزار شهيد و جانباز است.

شبستري با اشاره به منويات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتي، گفت: اقتصاد مقاومتي با شعار و سمينار محقق نمي‌شود و آن‌چه امروز مد نظر مقام معظم رهبري است، اقدام و عمل در سايه همکاري همه بخش‌هاست.

وي با تاکيد بر اينکه بايد با مديريت جهادي و از جان و دل در اين عرصه وارد شويم، افزود: نبايد به اقتصاد مقاومتي تنها به عنوان يک تکليف اداري نگاه کنيم و کساني که توان حرکت در اين مسير را ندارند بايد خود را کنار بکشند.

معاون استاندار آذربايجان شرقي با اشاره به مشکلات اقتصادي که در آغاز فعاليت دولت تدبير و اميد گريبان‌گير اين دولت بود، گفت: بخشي از مشکلات هنوز هم حل نشده است، اما تمام توان و تلاش دولت در جهت رفاه و رونق اقتصادي بوده و طي دو سال گذشته ثبات اقتصادي قابل قبولي ايجاد شده است.

وي با بيان اينکه پاک‌دستي و مبارزه با فساد شعار دولت يازدهم است، افزود: اين دولت در مقابل دست‌اندازي به بيت‌المال از سوي هر کسي که باشد، برخورد کرده و اين موضوع را در عمل هم ثابت کرده است.

شبستري همچنين با قدرداني از فرماندار پيشين بستان‌آباد، فرماندار جديد را به استفاده حداکثري از ظرفيت‌ها و حرکت بر اساس برنامه توسعه شهرستان توصيه کرد و از تمام مديران ادارات خواست براي خدمت بهتر به مردم با فرماندار همکاري کنند.

وي با تاکيد بر اين که بايد فرصت خدمت به مردم را قدر بدانيم، افزود: مردم بهترين قاضي عملکرد مسؤولان هستند و بايد تلاش کنيم در پايان مسؤوليت در پيشگاه مردم روسفيد باشيم.

در اين آيين ضمن قدرداني از خدمات و تلاش‌هاي يدالله قاري‌زاده در مدت دو و نيم سال تصدي فرمانداري بستان‌آباد، علي بدر شکوهي به عنوان سرپرست فرمانداري اين شهرستان معرفي شد.

علي بدرشکوهي، متولد 1350 در مراغه، داراي مدرک کارشناسي علوم اجتماعي و 50 درصد جانباز سابقه بيش از 20 ماه حضور در جبهه دارد.

وي پيش از اين مسؤوليت بخشداري بخش‌هاي نظرکهريزي و خداآفرين را بر عهده داشته است.

کارشناس استانداري اردبيل و کارشناس فرمانداري مراغه از ديگر مسؤوليت‌هاي وي در طول دوران خدمت بوده است، وي پيش از اين فرماندار چاراويماق بود.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 1 + 2

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.