1395/03/16 - 12 : 38
کد خبر: 13065
بيمارستان ورزقان راه ندارد/ تردد با خودروهاي 2 ديفرانسيل+تصاوير
احرارخبر: اينجا بيمارستاني وجود دارد که تنها اورژانس آن کار مي‌کند و از همه عجيب‌تر براي تردد در مسير دسترسي به آن بايد صرفا از خودروهاي دو ديفرانسيل استفاده کرد زيرا جز تردد با اين وسايل راه به جايي ندارد.

بيمارستان 24 تختخوابي ورزقان که از سال 1386 کار احداث آن آغاز شده بود بالاخره در هفتم ارديبهشت 1392 با صرف 3?5 ميليارد تومان با پنج اتاق عمل افتتاح شد.

گذشته از اينکه بيمارستان ورزقان سه سال است که افتتاح شده اما تنها بخش اورژانس آن راه‌اندازي شده است اما اين بيمارستان از راه ارتباطي مناسبي برخوردار نيست که اين امر موجب رنجش مردم و مراجعان به بيمارستان ورزقان شده و مردم 58 هزار نفري شهرستان در هنگام مراجعه به بيمارستان با مشکلات فراواني دست و پنجه نرم مي‌کنند.

براي حل موضوع بارها از طرف شبکه بهداشت و مسئولان ارشد شهرستان پي‌گيري‌هاي لازم با شهرداري انجام شده ولي متاسفانه در طول اين مدت شهرداري ورزقان براي رفاه حال مردم هيچ‌گونه اقدامي نکرده در عوض اصلاح جاده حفاري‌هاي بي‌مورد را با عنوان اينکه (جاده را اصلاح مي‌کنيم) انجام داده که براي تردد خودروها دو چندان مشکل آفرين شده است.

راه نامناسب و غيراستاندارد بودن جاده بيمارستان موجب نارضايتي مردم و همچنين وارد ساختن خسارات به خودروهاي مراجعان و آمبولانس‌هاي دولتي بيمارستان و از همه مهم‌تر موجب معطلي بيماران اورژانسي در هنگام اعزام شده است.

در حالي که اگر شهرداري چشم بينا به اين موضوع داشته باشد با هزينه کم در عرض چند روز اين جاده اصلاح مي‌شود وعده وعيدهاي کذب و بي‌اساس شهرداران وقت و فعلي در خصوص اصلاح و مرمت جاده هنوز کليد نخورده و در جواب هر اعتراض پيام (در عرض يک ماه جاده را اصلاح مي‌کنيم) بکار برده مي‌شود.

حال اين پرسش مدام در اذهان تکرار مي‌شود که چرا مسئولان براي امنيت جان مردم اهميت قائل نيستند و در اين خصوص با مردم لجبازي مي‌کنند.

چرا شهرداري با جان مردم بازي مي‌کند البته اينگونه کارها در ورزقان بعيد به نظر نمي‌رسد ورزقان تنها شهري است در ايران از تاکسي شهري و سرويس بهداشتي شهري محروم است اين در حالي است که روزانه هزاران گردشگر و ميهمان از اقصي نقاط استان و استان‌هاي مجاور براي بازديد از جاهاي ديدني، جنگل‌هاي بکر ارسباران و آثار باستاني موجود در شهرستان در اين فصول سال به اين شهر مراجعه مي‌کنند.

اين مشکلات و کمبودها را از نزديک لمس مي‌کنند مردم 163 روستاهاي تابعه شهرستان در هنگام مراجعه به ادارات شهرستان به علت پراکندگي ادارات بايد با پاي پياده به ادارات رفت و آمد کنند و اگر کسي در دو سه اداره کار داشته باشد مجبور است بقيه کارهايش را در چند روز انجام دهد.

وجود تنها يک دستگاه تاکسي مشکل مردم و رضايت آنان را کسب مي‌کند.

 

 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 9 + 6

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.