1395/03/05 - 13 : 16
کد خبر: 12963
عباسي:
مي‌خواهيم فصل بعد جام را به تبريز بياوريم/ همه چيز در جلسه روز شنبه مشخص مي‌شود
مديرعامل تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: مي‌خواهيم با پشتوانه هوادارانمان، فصل بعد جام را به تبريز بياوريم.

، سعيد عباسي در جمع خبرنگاران در خصوص برد سه بر يک مقابل النصر امارات و عدم راهيابي تراکتور به مرحله بعدي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا، اظهار کرد: واقعا دست هواداران درد نکند ما را شرمنده کردند، در رختکن همه بازيکنان گريه مي‌کردند، معتقدم ما همه چيز را در دبي و آن هم روي حوادث باختيم و واقعأ النصر تيمي در قد و قواره‌ تراکتور نبود.

وي با بيان اينکه فوتبال قابل پيش‌بيني نيست، افزود: مي‌دانستيم در تبريز حريف را با اختلاف گل شکست مي‌دهيم، ولي متأسفانه دريافت يک گل در دقايق ابتدايي شيرازه تيم ما را بهم زد، بچه‌ها صبح تا شب تمرين کرده و تمامي مسائل جانبي را رعايت مي‌کردند. يک سال در کنار هم زندگي کرديم، از آقاي قلعه نويي، بازيکنان و تمام کساني که زحمت کشيدند، تشکر مي‌کنم.

وي با عنوان اينکه هواداران سرمايه اصلي تراکتور هستند، اظهار کرد: در بازي النصر دو گل را با قدرت هواداران به ثمر رسانديم و تنها يک گل سهم بازيکنان بود. اگر هواداران از ابتداي فصل همچون بازي النصر ما را تشويق مي‌کردند، شک نکنيد امسال جام را به تبريز مي‌آورديم.

عباسي عنوان کرد: براي فصل بعد تقاط ضعف را ترميم مي‌کنيم و با حمايت هواداران و پشتوانه مالي بهتر، انشالله به حقمان مي‌رسيم. جدا از نتيجه، ديروز هواداران دلمان را خوش کرده و ما را مصمم کردند تا کاري کنيم که ديگر تبريز و تراکتور به عقب برنگردد، امروزمان بايد بهتر از ديروز باشد. مردم نيز بايد به حواشي و حرف و حديث‌ها گوش ندهند، چون همين حواشي امسال کار ما را خراب کرد.

وي با اشاره به اينکه در صورت قهرماني استقلال تهران در جام حذفي تراکتور مي‌تواند به مرحله پلي آف ليگ قهرمان آسيا راه ‌يابد، گفت: در مجمع هم گفتم، به خاطر مردم بايد تيمي درست کنيم که هيچ مشکلي نداشته باشد؛ چرا که بعد دو سال ناکامي در کسب جام خسته شديم و مي‌خواهيم فصل بعد جام را به تبريز بياوريم.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در رابطه با تمديد قرارداد بازيکنان، عنوان کرد: ابتداي هفته بعد، يک جلسه با هيات مديره داريم که بايد يک سري کارها را انجام دهيم، اکنون وضعيت بازيکنان را بررسي مي‌کنيم و تعدادي از آنان با تيم‌هاي سابقشان قرارداد دارند که اگر شرايط مالي باشگاه خوب باشد، مي‌خواهيم آنان را نگه داريم؛ چرا که تراکتور براي آنان زحمت کشيده و حيف است به تيم ديگر بروند.

وي در رابطه با تمديد قرار داد امير قلعه‌نويي، گفت: اين موضوع در هيات مديره مطرح مي‌شود و بعد بررسي برنامه آقاي قلعه‌نويي و پيش بيني منابع مالي، در اين خصوص تصميم گيري خواهد شد.

عباسي در رابطه با اضافه شدن اعضاي جديد به هيات مديره تراکتور، گفت: دو نفر از اعضاي هيات مديره به دليل مشغله کاري زياد استعفا دادند و مطمئنأ افراد جديد هم منابع مالي براي باشگاه مي‌آورند. توانستيم در اين دو فصل ساختار باشگاه را به طور کامل تغيير دهيم؛ به طوري که اکنون صد درصد سهام دست مجمع است و تصميم‌گيري‌ها آسان‌تر شده است. همچنين خيلي از بدهي‌ها را پرداخت کرده و باشگاه را به روز کرديم.

وي در خصوص اينکه تعدادي از بازيکنان بعد از بازي، با هواداران خداحافظي کرده و حلاليت طلبيدند، عنوان کرد: بازيکنان ناراحت هستند و در رختکن اشک مي‌ريختند، بر اين باور نبوديم که در دبي چهار گل بخوريم که متأسفانه شرايط پيچيده شد، اينجا هم النصر خدا خدا مي‌کرد بازي تمام شود و همه ديدند که داشتند وقت کشي مي‌کردند، بخاطر بازي که انجام دادند، بر شرف بازيکنان تراکتور درود مي‌فرستم.

مديرعامل تراکتورسازي با عنوان اينکه تنها هدفمان بايد شاد کردن هواداران باشد، اظهار کرد: شب و روز دويدم و تمام فکر و ذکرم رفع مشکلات و موفقيت تراکتور بود و سعي مي‌کنم با تکيه بر تجاربي که بدست آوردم، در سازمان ليگ و فدراسيون به حقوق اصلي‌مان برسيم.

وي در خصوص اسپانسر تراکتور براي فصل بعد گفت: از همين الان موضوع اسپانسر را پپيگيري مي‌کنيم و به اين نکته رسيديم که بايد همزمان چند اسپانسر مختلف داشته باشيم.

عباسي با بيان اينکه ديگر اشتباهات گذشته را تکرار نمي‌کنيم، اظهار کرد: سال گذشته در اين فکر بوديم که همه روي حرفشان مي‌ايستند، به خاطر همين سهل انگاري کرديم. مثلأ در بحث ادينيو، قرارداد وي را قبل رفتنش تنظيم نکرديم و او به ما گفت مي‌روم برزيل و بعد از برگشتن، قرارداد مي‌بندم که بعدأ آن اتفاقات افتاد. ديگر اين اشتباه را تکرار نمي‌کنيم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا فصل بعد هم مديرعامل تراکتور هستيد؟ گفت: ماندن من منوط به شرايط مالي بهتر باشگاه است و علي رغم اينکه مرا جاهاي ديگر هم خواستند، اگر شرايط جور شود در تراکتور مي‌مانم و عشق من همين مردم است و بايد يک جام باکمک آنان کسب کنيم.

وي ادامه داد: بازهم تأکيد مي‌کنم براي فصل بعدي بايد نقاط ضعف تيم را پوشش دهيم، پارسال اسير حواشي شديم و ديگر نمي‌گذاريم آن اتفاقات بيفتد.

مديرعامل تراکتورسازي با عنوان اينکه تراکتور سال بعد هم نظامي مي‌ماند، گفت: اميدوارم با محبت دوستان پشت صحنه، بتوانيم فصل بعد موفق شويم، همين امسال با کمک همين دوستان پشت صحنه توانستيم 18 ميليارد تومان پول جذب کنيم که متأسفانه بخشي از آن صرف بدهي‌هاي مالياتي شد، همين کياني و ايرانپوريان در بازي‌هاي خارجي ممنوع الخروج شدند و نزديک به 300 ميليون تومان بدهي مالياتي آنان را پرداخت کرديم که اين موضوع به ما فشار آورد.

وي تأکيد کرد: اين قول را به مردم مي‌دهم که اگر آنان به ورزشگاه بيايند و مثل بازي با النصر کلمه "عيبي يوخ" را احياء کنند، تراکتور موفق شده و بهترين نتايج را رقم مي‌زند.

عباسي در خصوص ميزان پرداختي به بازيکنان، گفت: کساني که در نيم فصل آمدند بين 40 تا 50 درصد، کادرفني بالاي 80 درصد، برخي‌ها بالاي 60 درصد و کساني‌ که از قبل در باشگاه بودند بين 65 تا 70 درصد دريافتي داشتند و مابقي آن را هم به زودي پرداخت مي‌کنيم.

وي در رابطه با اينکه قلعه‌نويي در کنفرانس خبري بعد بازي با النصر از تراکتوري‌ها حلاليت طلبيده است، اظهار کرد: منم از ايشان حلاليت مي‌طلبم چون نمي‌دانم در راه چه اتفاقي قرار است بيفتد، بايد همديگر را حلال کنيم و از همين تريبون از رسانه‌ها هم به خاطر کم مصاحبه کردن حلاليت مي طلبم، معتقدم بهترين حرف، عمل است.

عباسي تأکيد کرد: امسال مأموريتم در تراکتور خيلي سخت بود، چون بايد مردمي را راضي مي‌کرديم که صاحب سبک هستند، چندين سال تا آستانه قهرماني رفته و موفق نشدند و انتظارات زياد و به حقي هم دارند. معتقدم اگر بتوانيم جلوي حاشيه‌سازان ايستادگي کنيم، در صورتي که حتي تيم معمولي هم ببنديم، بازهم قهرمانيم.

وي ادامه داد: حق تراکتور خيلي بيشتر از اين است.  چون النصري را شکست داديم که ساختار مالي بسيار خوبي دارد و از بازيکنان مطرحي هم سود مي‌برد.

عباسي با عنوان اينکه تراکتور لغت نيست، بلکه عشق است، اظهار کرد: علي رغم تمامي تلاش‌هايي که انجام‌ دادم بازهم شرمنده مردم آذربايجان هستم، هواداران نگران نباشند از آقاي قلعه‌نويي برنامه خواستيم و انشالله روز شنبه جلسه نهايي با هيات مديره برگزار کرده و تصميمات لازم را در خصوص آينده تيم اتخاذ مي‌کنيم.

وي در ابطه با اينکه گفته مي‌شود، غزنوي به عنوان سرپرست جديد تراکتور معرفي شود، گفت: نه آقاي غزنوي در کنار ما هستند، خودشان هم گفتند هر چقدر به من بدهند هم به دليل شرايطي که دارم مديرعامل تراکتور نمي‌شوم،  هيات مديره بر ماندن من اصرار دارد.

وي با بيان اينکه سال بعد تراکتور تنها تيم نظامي ليگ است، گفت: بايد از پتانسيل سربازها هم نهايت استفاده را بکنيم، البته قبل مشخص نشدن سرمربي، يارگيري نمي‌کنيم.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 5

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.