1395/02/26 - 16 : 57
کد خبر: 12847
عضو شوراي شهر تبريز با انتقاد از رئيس شورا و شهردار تبريز:
دريافتي برخي از مديران شهرداري در ماه 15 ميليون تومان است/ استعفا نمي‌دهيد، عذرخواهي کنيد
احرارخبر: عضو شوراي شهر تبريز با بيان اينکه مگر حق مسکن، حق مسلم کارکنان و کارگران نيست؟ گفت: پس چرا پيگير اين امر نيستيد؟ چرا دريافتي برخي از مديران شهرداري، ماهيانه به 15 ميليون تومان هم مي‌رسد.

محمدحسن اسوتچي صبح امروز در نطق پيش از دستور جلسه شوراي شهر تبريز که از زمان آغاز با حواشي زيادي همرا بود، اظهار داشت: با وجود اينکه ادب، عدم غرور علمي و سعه‌صدر از امتيازات رئيس فعلي شوراي شهر تبريز است اما افتضاح و مصيبت شورا نيز در زمان رياست ايشان بوده است.

وي افزود: شما که خارج ديده هستيد چرا از امتيازات و ويژگي‌هاي خارج از کشور بهره نمي‌گيريد، وقتي در وزارتخانه‌اي در خارج از کشور يک اتفاق کوچک مي‌افتد وزير استعفا مي‌دهد شما حداقل، عذرخواهي کنيد.

اسوتچي با مطرح کردن اين پرسش که آيا برنامه‌اي براي آسيب‌شناسي اين قضايا داريم، گفت: حداقل همان قدر که براي تبريز 2018 زمان مي‌گذاريد و از شهرداري به سازمان ميراث مدير مي‌فرستيد کمي هم به آسيب‌شناسي اين مسائل توجه کنيد.

وي با ابراز اين پرسش که آيا رياست شورا از وضعيت بهداشت و سلامت رواني کارکنان شهرداري خبر دارد، گفت: آيا حرکت جدي براي مبارزه با فساد داريد.

عضو شوراي شهر با يادآوري اين مساله که در شوراي سوم آقاي دبيري اجازه نصب بنري با عنوان «از ماست که بر ماست» را به او نداده است، گفت: به بنرهاي ديگرم در شوراي چهارم بي‌توجه بوديد و اسم خبر‌نامه‌اي که من به صورت دست‌نويس مي‌نوشتم را شب‌نامه گذاشتيد بدون توجه به بار حقوقي‌اي که کلمه شب‌نامه دارد، چرا مشکل يک نفر براي شما به اندازه مشکل 5 هزار نفر مهم نيست.

استوچي گفت: چرا به اين مساله حساس نشده‌ايد که وقتي کسي 5 ميليارد مقروض است توانسته گواهي معامله بگيرد و مديرکل شهردار بخشنامه مالي صادر کرده که با آيين نامه مالي و تعرفه متعارض است.

وي افزود: اگر چه شهردار تبريز در جلسه حضور ندارد اما تمام اين صحبت‌ها به صورت آنلاين به او خواهد رسيد و من خطاب به ايشان مي‌گويم حالا که در يک جلسه گفتيد با فساد مبارزه کنيد حتي اگر پسر من باشد پس چرا به مواردي که گفتم حساس نبوده‌ايد.

عضو شوراي شهر تبريز اظهار داشت: چرا مديري را که از سابقه‌اش اطلاع داشتيد را به بزرگ‌ترين منطقه برديد و در پاسخ به سئوالات من گفتيد که به او سپرده‌ام دست از پا خطا نکند و الان هم به او لطمه خورده و هم به آبروي شهرداري چرا حق مسکن کارکنان شهرداري را پيگيري نمي‌کنيد اما براي اعضاي شوراي شهر آجيل مي‌فرستيد اما از وضعيت کارگران شهرداري خبر نداريد.

وي در بخش ديگري از صحبت‌هايش نيز با تاکيد بر اينکه يک بار هم به جاي آمريکا و اروپا به سوريه سفر کنيد و ببينيد جوانان ما چگونه براي امنيت کشور مي‌جنگند و حتي در خطبه عقدشان از شهادت به عنوان آرزويشان حرف مي‌زنند مي‌فهميد که شما به جهت وجود اين افراد هست که در امنيت کامل اينجا نشسته‌ايد و بايد به اين مسايل حساس باشيد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 4 + 7

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.