1395/02/26 - 8 : 9
کد خبر: 12838
دهکده چوبي در شورابيل راه‌اندازي مي‌شود
احرار خبر: مدير منطقه نمونه گردشگري شورابيل گفت: تلاش مي‌کنيم تا در مجموعه تفريحي گردشگري شورابيل در قالب برنامه‌ها و طرح‌هاي تحول‌آفرين دهکده چوبي را راه‌اندازي کنيم.

به گزارش احرار خبر، فضيلت ابراهيمي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبيل اظهار کرد: با راه‌اندازي دهکده چوبي در شورابيل که در حقيقت براي حضور و ماندگاري مسافران و گردشگران يک فضاي مطلوب و مناسبي خواهد بود سعي بر متحول کردن چهره شورابيل است تا در مدت زمان يکي دو سال آينده بتوانيم اين منطقه را با تامين زيرساخت‌هاي مناسب براي حضور گردشگران مهيا کنيم.

وي افزود: در تدارک مسير پياده‌روي و سلامت و همچنين تامين ديگر زيرساخت‌ها در اين مجموعه عظيم گردشگري هستيم به طوري که با احداث دو پارک بهشت گمشده و صفويه سعي بر اين است تا توسعه فضاي سبز و جنگل‌کاري‌هاي مناسب را در اين مجموعه شاهد باشيم.

مدير منطقه نمونه گردشگري شورابيل گفت: تلاش مي‌کنيم تا در مجموعه تفريحي گردشگري شورابيل در قالب برنامه‌ها و طرح‌هاي تحول‌آفرين دهکده چوبي را راه‌اندازي کنيم.

ابراهيمي از تلاش براي راه‌اندازي سازه‌هاي مناسب به عنوان ايستگاه دوچرخه‌سواري مجموعه شورابيل در چندين نقطه اين منطقه گردشگري خبر داد و افزود: اگر آب و هوا اجازه بدهد و در هفته جاري بارندگي‌ها را شاهد نباشيم آسفالت‌ريزي بخش عظيمي از اين مسير و نصب چمن‌هاي مصنوعي در مسير رينگ پياده‌روي و سلامت انجام خواهد شد.

وي به مناسب‌سازي ساختمان مديريت شورابيل به عنوان اولويت بعدي اشاره کرد و گفت: هر چند در ماه‌هاي اخير اين ساختمان که به مخروبه‌اي شبيه بود تعمير و بازسازي شده اما در اولويت دوم تلاش خواهيم کرد تا ساختماني مناسب در حد  و قواره اين مجموعه براي مديريت شورابيل احداث و راه‌اندازي کنيم.

مدير منطقه نمونه گردشگري شورابيل تصريح کرد: در يک سال آينده قطعا چهره شورابيل با اجراي طرح‌هايي که در حال اجرا است متحول خواه شد و قطعا با احداث دهکده چوبي، هتل سلامت، انجام بازي‌هاي آبي و تدارک امکانات مناسب انتظار مي‌رود اين مجموعه به يک پروژه عظيم تحول‌آفرين در حوزه گردشگري تبديل شود.

ابراهيمي در مورد ساحل‌بندي درياچه شورابيل به ماسه و بهره‌مندي هموطنانمان از اين فضاي مطلوب براي ورزش‌هاي ساحلي گفت: تلاش بر اين است تا واليبال ساحلي در اين منطقه با مشارکت مسؤولان امر راه‌اندازي شود.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 6 + 3

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.