1392/9/27 - 15 : 40
کد خبر: 1200
مديرکل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان اردبيل:
عمر ناوگان حمل و نقل مسافر اردبيل بالاتر از ميانگين کشوري‌ست
مديرکل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان اردبيل اظهار داشت: عمر ناوگان حمل و نقل کالاي ما به طور ميانگين ?? سال است در حالي که اين ميانگين در کشور ?? سال است که نشان مي‌دهد دو سالي با ميانگين کشوري فاصله داريم.

به گزارش احرار نيوز، عبدالحسين علي‌اکبري تصريح کرد: در بخش حمل و نقل مسافر نيز ميانگين سن اتوبوس‌ها در استان اردبيل ?? سال است که اين ميانگين در کشور ??.? سال است.

به نقل از ايلنا، وي در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: در خودروي ميني‌بوس اين ميانگين سن ?? سال و در سواري هشت سال است که از ميانگين کشوري بالا‌تر به نظر مي‌رسد که در ارتباط با نوسازي ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر تسهيلات خوبي به ويژه براي کاميون‌هاي باري بالاي ?? سال ارائه مي‌شود.
علي اکبري اضافه کرد: براي نوسازي ميني‌بوس‌ها با اولويت حمل و نقل روستايي تسهيلات خوب و خاصي ارائه مي‌شود که متقاضيان مي‌توانند از اين تسهيلات استفاده کنند.

بيشترين نارضايتي مردم از مسافرگيري خارج از پايانه است

مديرکل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان در ادامه سخنان خود بيان کرد: بيشترين گله‌مندي و ناراحتي مردم در زمينه حمل و نقل عمومي براساس آمار‌ها و اطلاعاتي که به صورت ميداني و براساس يک تحقيق توسط مشاوران به دست آمده مربوط به مسافرگيري اتوبوس‌ها خارج از پايانه بوده که به نظر ما اين کار خلاف قانون و مقررات است.

علي‌اکبري يادآور شد: ‌ ما نيز معتقديم اين امر به چهره شهر در ميادين ورودي و خروجي لطمه وارد کرده و اينکه اتوبوس‌ها بخواهند خارج از ترمينال مسافري را سوار يا پياده کنند هيچ چهره خوبي ندارد.

وي با قدرداني از تلاش شهردار اردبيل در امر زيباسازي ترمينال و ايجاد امکانات رفاهي براي اين مجموعه ادامه داد: ما از اواخر سال ?? به دليل اينکه بيشترين نارضايتي مسافران اتوبوس از تأخير در حرکت بود، شرکت‌ها را موظف کرديم تا در زمان مقرر حرکت خود را انجام دهند. در اين ارتباط با تعدادي از رانندگان متخلف و شرکت‌ها نيز برخورد کرده و حتي تا مرز تعطيلي پيش رفتيم که ماحصل آن بهبود نسبي اوضاع بود که امسال نيز از مهر ماه اين موضوع را مدنظر قرار داديم.

علي‌اکبري گفت: آنچه که در اين مسافرگيري نگران‌کننده به نظر مي‌رسد صادر نشدن بليط براي مسافراني است که قصد سفر به مناطق مختلف را دارند که داخل نشدن اسامي آن‌ها در ليست شرکت‌هاي مسافربري مانع آن مي‌شود تا از خدمات بيمه‌اي در طول سفر استفاده کنند.

ساماندهي ??? دستگاه وسيله نقليه در گمرک بيله‌سوار

مديرکل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان اردبيل در ادامه به نابساماني پيشين در گمرک بيله‌سوار و حمل و نقل نامناسب در اين فضا اشاره کرد و افزود: ما در شهرستان بيله‌سوار شرکت حمل و نقل به صورت عموم نداشتيم که در دو سال اخير تلاش شد در گام اول ?? دستگاه و در گام دوم ?? دستگاه پلاک شخصي شناسايي شده و با همکاري آن‌ها اين شرکت حمل و نقل را راه‌اندازي کنيم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود تصريح کرد: در حال حاضر با مشارکت ??? دستگاه وسايط نقليه پلاک شخصي در شهرستان بيله‌سوار اين شرکت تأسيس شده و با فعاليت آن‌ها بخشي از دغدغه‌هاي مردم در حال برطرف شدن است.

علي‌اکبري با بيان اينکه دو مرز مصوب بيله‌سوار و اصلاندوز را داريم که تنها مرز بيله‌سوار هم اکنون فعال است، خاطرنشان کرد: اگر چنانچه مرز اصلاندوز بازگشايي شود ما آمادگي داريم نيرو و نفراتمان را در آنجا به کار گيريم تا به هموطنان ارائه خدمات انجام شود.

وي همچنين در پايان يادآور شد که کميسيون ماده ?? تخلفات رانندگان را بررسي مي‌کند و کساني که شکايتي دارند مي‌توانند با سمانه پيامک به شماره ??????? شکايت خود را در ميان بگذارند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 4 + 7

  آخرین اخبار
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
  پربازدیدترین اخبار
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زباله هاي شهري ساعت 9 شب از منازل جمع اوري مي شود
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.